Pozdravljeni!
Pred nedavnim sem uspel najti nekaj kar me je mučilo že dolga leta, saj smo imeli Kappo doma še ko sem bil mali. Takrat je bila sicer bila non-turbo verzija ampak avto je ostal v spominu in želja je z leti rasla.. najti najmočnejšo motorizacijo. No to je končno prišlo in doma je kot že iz naslova lahko razberete 20V Turbo.
Malo na kratko, mogoče še kaj več napišem ko bo čas ali pa če bi kdo želel, sem pa tu z drugim namenom in sicer iščem pomoč!
V kratkem času kolikor si lastim avto, je verjetno pod malo večjo obremenitvijo nekje začel rahlo puščat. Pušča hladilna in sicer na cevi ki gre v turbo. To sem že nabavil -barkeno, tudi gumijasta cev gre gor nova. Nekako sem že predelal kako približno mi bo uspelo odvijačiti ta vijak, saj gre res na tesno. Me pa pri tem posegu mučita še dve-tri malenkosti in sicer: Za poseg moram izpustit ven hladilno tekočino, kolikor sem gledal pod avtom ne vidim nobenega namenskega "čepa" za izpust tekočine. Bi znal kdo pomagat? Kje naj gledam oz kako drugače narediti. Druga stvar se tudi še navezuje na hladilno in sicer kakšna gre not in mogoče koliko? Predvidevam da mora bit okoli 10L in verjetno je rdeča? Ima kakšne veze katero vlijem ali bi kdo priporočal kakšno točno določeno in kje bi jo dobil? No ko bi se to naredilo bi moral še odzračit sistem, če ima kdo kakšen nasvet - dobrodošel.
Upam da se najde kak dober in hiter odgovor, se bomo pa tudi drugače znašli. Vseeno pa bi bilo lepo slišat kaj od nekoga, ki si je kdaj lastil isto motorizacijo, pa je mogoče naredil tudi kakšen korak v smeri dodelav itd.. Avto imam kot tretje vozilo in je za uživanje, tako zna biti vožen malo bolj agresivno zato razmišljam tudi o menjavi olja, do sedaj je bil notri Selenia 20K 10W-40, glede na to da se motor vrti na 7000rpm verjetno nebi bilo slabo dat not kakšno bolj primerno olje.
Vnaprej hvala za odgovore in lep pozdrav!