Walter de' Silva napisal/-a:Kak niso znali naredit menjalnika ki vzdrži tolko in tolko Nm? Pa kaj živite še v kameni dobi ali kaj?Saj vlačilci imajo 3× toliko navora.
Nazaj ga držijo ker je pač marketing tak. Norcev ki to kupi pa je dovolj. (hint: rute na glavi)
Ni vse tako enostavno kot se zdi na prvi pogled! Ta avto ima ogromen navor pri kar nekaj obratih. In ne tako kot kamioni pri 1500obratih, tukaj pa se zaplete. Drugo pa je, ni tako dosti kupcev za tako drage avtomobile kot je ta. Sploh, če mu potem še lahko očitaš kakšno povezanost s plebejskimi avtomobili. In verjemi, če ga bo delal VW bo to marsikoga malo motilo. Poglej odzive v tujih časopisih glede tega že pri Lambotu!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Imam občutek, da bo to ena od velikih polomij VW-ja, ki pa jo bo poskušal sem pa tja zakrit. Dvomim sploh, da bo kakšen Veyron videl kupca. Tle bo še hudo.
Ne bi ga kupili, ker je Bugatti del VW? Spet same prazne besede.
Zakaj potem ljudje množično kupujejo Ferarri če pa je del Fiata, ki je zame in za marsikoga ultimativni jajc v evropi? (No, dobro, s stilotom in puntom so zadevo malo popravili!)
Glej malo DSF, kjer vsake toliko časa objavijo reportažo z nekim arabcem, ki je Mercedesa CLK GTR kupil, ka vrnil in dal tunat iz ca 600 na 800 konjev. Pa baje ima enega pajerota ki ima 800 konjev. Pa posebno avtocesto samo za sebe, da se zdivja. In tak tip potem ne bi kupil Veyrona? Pa dajte no!
Saj ni treba kamionskega. Saj ga znajo sami narest. Če si preračunaš kako tanko gred potrebuješ za prenos 1000Nm se boš čudil. Pa kot da ne bi obstajalo dovolj avtomobilv, ki so na meji 1000 konjev?
Pa BTW: Recimo Viper ima modificiran motor in menjalnik od tovornjaka.
Chrysler je itak sam po sebi en tovornjak. Kakšno pa je bilo mnenje samega Ettoreja Bugattija o tovornjakih, je pa tudi menda splošno znano. Po zmagi Bentleya v Le Mansu 1931 je izjavil,da so to 'najhitrejši tovornjaki na svetu'. In zdaj bi naj v avto, ki nosi njegovo ime, vgradili tovornjaški menjalnik...? Malo ironično bi izpadlo vse skupaj. In do določene mere bogokletno.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim...
Ja seveda, v menjalniku so problematične samo gredi in prav zato je problem narediti menjalnik, ki bo zdržal tak navor in obrate več kot par dirk.. Pa vsi kamionski menjalniki so polavtomatski in pretaknejo v dveh desetinkah, kot naj bi veyron.. Arabcev z lastno avtocesto je pa itak toliko, da bodo pokupili celo serijo in pokrili stroške razvoja.
Walter de' Silva napisal/-a:Ne bi ga kupili, ker je Bugatti del VW? Spet same prazne besede.
Zakaj potem ljudje množično kupujejo Ferarri če pa je del Fiata, ki je zame in za marsikoga ultimativni jajc v evropi? (No, dobro, s stilotom in puntom so zadevo malo popravili!)
Glej malo DSF, kjer vsake toliko časa objavijo reportažo z nekim arabcem, ki je Mercedesa CLK GTR kupil, ka vrnil in dal tunat iz ca 600 na 800 konjev. Pa baje ima enega pajerota ki ima 800 konjev. Pa posebno avtocesto samo za sebe, da se zdivja. In tak tip potem ne bi kupil Veyrona? Pa dajte no!
Saj ni treba kamionskega. Saj ga znajo sami narest. Če si preračunaš kako tanko gred potrebuješ za prenos 1000Nm se boš čudil. Pa kot da ne bi obstajalo dovolj avtomobilv, ki so na meji 1000 konjev?
Pa BTW: Recimo Viper ima modificiran motor in menjalnik od tovornjaka.
BTW: Gredi se dimenzionirajo glede na gume in na njihov zdrs in nič drugega. In verjemi, če ne bi bil problem narediti takšnega menjalnika bi ga vsi delali. Glede okusa raznih arabskih šejkov pa ne bi izgubljal besed. Že da vozijo MB pove dovolj. Kako kopujejo slike, ki so v resnici fotografije pa tudi pove svoje. (Če se še kdo spomni čalnkov iz mladine).
Pa še nekaj, koliko tehnologij iz fiatov najdeš v ferrariju?
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
bodi srečen da si je vsaj kdo upal buggatija kupit in vložit tolk dnara vanj!
vw tehnika? kaj te ma takega "serijsko vw-jevega" motor?ajaj.
osnova mogoče sam človek pri w16 in 1000 ps oz 1250 Nm p**** naridi ti to. zadali so si cilj narediti iz bugattija to kar je pač včasih bil ti pa praviš da ga nebi mel ker je od vw-ja.ajaj. vw želi obržati bugattijevo željo.
da nima več
mogoče res da so malo pretiravali pa kaj. kdo drug si upa kaj takega naredit?alfa? fiat? ferrari? ne temveč vw. že res da nisem privrženec vw-ja ampak glej kaj si upajo naredit.
to da pa so takšni tiskovni odzivi to pa je pač posledica ker ga še ni na trgu. to je edini problem.prblem ki ga pa imajo z menjalnikom pa je tak znano. saj je mercedes z svojim CL65 AMG imel iste težave in kaj so pol naredili iz 1100 Nm so znižali moč in navor pri VW pa si tega ne morejo privoščit ker ti je prodajni argument 1001 konj in 1250 Nm navora.
verjami da jim to tut uspelo rešit če ne pa žal bugattiu ne bo preživel (moje mnenje)
bodi srečen da si je vsaj kdo upal buggatija kupit in vložit tolk dnara vanj!
vw tehnika? kaj te ma takega "serijsko vw-jevega" motor?ajaj.
osnova mogoče sam človek pri w16 in 1000 ps oz 1250 Nm p**** naridi ti to. zadali so si cilj narediti iz bugattija to kar je pač včasih bil ti pa praviš da ga nebi mel ker je od vw-ja.ajaj. vw želi obržati bugattijevo željo.
da nima več
mogoče res da so malo pretiravali pa kaj. kdo drug si upa kaj takega naredit?alfa? fiat? ferrari? ne temveč vw. že res da nisem privrženec vw-ja ampak glej kaj si upajo naredit.
to da pa so takšni tiskovni odzivi to pa je pač posledica ker ga še ni na trgu. to je edini problem.prblem ki ga pa imajo z menjalnikom pa je tak znano. saj je mercedes z svojim CL65 AMG imel iste težave in kaj so pol naredili iz 1100 Nm so znižali moč in navor pri VW pa si tega ne morejo privoščit ker ti je prodajni argument 1001 konj in 1250 Nm navora.
verjami da jim to tut uspelo reš*** če ne pa žal bugattiu ne bo preživel (moje mnenje)
lepo vas prosim da ne govorite take bedarije!
Spoštujem VW pogum in verjamem, da bodo tudi manjalnik zanj naredili. Sam ga bi takoj imel in bi pojedel, da je del VWja, žal pa novinarji pišejo, da nekateri kupci imajo pomisleke glede tega. Glede na to, kako dolgo ga mučkajo in kako je stanje z njihov duplikatom audi A8 pa misli, da se odločajo tudi med opcijo ne poslati ga na trg! Vseeno upam, da ga bodo.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
BTW: Gredi se dimenzionirajo glede na gume in na njihov zdrs in nič drugega. In verjemi, če ne bi bil problem narediti takšnega menjalnika bi ga vsi delali. Glede okusa raznih arabskih šejkov pa ne bi izgubljal besed. Že da vozijo MB pove dovolj. Kako kopujejo slike, ki so v resnici fotografije pa tudi pove svoje. (Če se še kdo spomni čalnkov iz mladine).
Pa še nekaj, koliko tehnologij iz fiatov najdeš v ferrariju?
Gredi se dimenzionirajo glede na gume in njihov zdrs? To pa je total mimo. Potemtakem bi recimo brusilni stroj, z brusnim kamnom premera 1 m za zagon sploh ne bi potreboval gredi. (Razen za premagovanje zračnega upora!)
Kaj si že slišal kdaj za vstrajnost??! M=J×@
Phaetonov pa so v Nemčiji lani prodali 3.104, alf 147 pa 7.726, 156 pa 6.235, GTV 634 in 166 559 kom.
In če gledamo da povprečen phaeton stane kot ca. 5 povprečnih alf. Tako slabo jim očitno ne gre. Kaj želi človek več?
Pa še
Bmw 7: 7.881
Audi A8: 6.988
Mercedes S: 9.865