Pozdravljeni,
ta avto je ena najcenejših opcij za vstop v svet roadstarov.
Lepo bi vas prosil za čimveč informacij (poraba, vzdržljivost motorja, mehanike in elektrike) o tej ''igrački''.
LP,
Matej
Imajo zadnji pogon, ki ti pri mx-5 nič ne pomaga, ker je prešvoh da bi šla pošrek razen po makadamu.Dejch napisal/-a:Jz bi raje vzel mx-5 ali mr-2, imajo zadn pogon.
Tukaj se malo motiš, zadnje MR2 so roadsterji, prejšnje pa so "targa", torej se zanem so cca 70m2 del pločevinaste strehe kot se je recimo pri Hondi CRX.SHadowX napisal/-a:O MR-2 pa nebi zgubljal besed saj ni niti blizu roadsterju.
Od kje ti pa te informacije?dejan napisal/-a:Imajo zadnji pogon, ki ti pri mx-5 nič ne pomaga, ker je prešvoh da bi šla pošrek razen po makadamu.Dejch napisal/-a:Jz bi raje vzel mx-5 ali mr-2, imajo zadn pogon.
Pa če imaš več kot 180 cm se bl težko spraviš v mx-5, oziroma je možna samo vožnja z odprto streho
Seveda le ce govoris o MR-Spyder vse ostalo so coupeji. Se ena karakteristika "pravega" roadsterja, dolg sprednji del in sedezi skoraj na zadnji osi z piclim prtljaznikom, seveda mora biti dvosed.zombi napisal/-a: Tukaj se malo motiš, zadnje MR2 so roadsterji, prejšnje pa so "targa", torej se zanem so cca 70m2 del pločevinaste strehe kot se je recimo pri Hondi CRX.
Informacije imam iz prve roke, ker sem že vozil mx-5. V glavnem pri mojih slabih 193 cm, dobrih 100 kilah in cifri noge 46, sem se v avto še nekako stlačil pri odprti strehi, ko je bilo treba it pa ven iz avta ti pa kar prav pridejo kakšni gimnastični gibi.Grilzz napisal/-a:Od kje ti pa te informacije?dejan napisal/-a:Imajo zadnji pogon, ki ti pri mx-5 nič ne pomaga, ker je prešvoh da bi šla pošrek razen po makadamu.Dejch napisal/-a:Jz bi raje vzel mx-5 ali mr-2, imajo zadn pogon.
Pa če imaš več kot 180 cm se bl težko spraviš v mx-5, oziroma je možna samo vožnja z odprto streho
Kljub temu, da ni ne vem kaksna bajna konjenica pod haubo je zelo živahna za vozit in gre tudi počez samo jo je treba pač malo posiliti.
Če smo pri višini imaš lahko tudi 190 pa se z glavo ne boš zadeval v zaprto streho, edino kar zna biti problem je velika številka noge, ker je tam pri stopalkah zelo malo prostora.
A Barchetta je pa za ta prave dedce?Informacije imam iz prve roke, ker sem že vozil mx-5. V glavnem pri mojih slabih 193 cm, dobrih 100 kilah in cifri noge 46, sem se v avto še nekako stlačil pri odprti strehi, ko je bilo treba it pa ven iz avta ti pa kar prav pridejo kakšni gimnastični gibi.
Kar se pa poskočnosti tiče, pa mislim da je imela ta ki sem jo vozil najšibkejši motor v ponudbi (1,6 ali 1,8 nisem zihr) in avto ne gre nikamor brez obratov. V celem dnevu sem jo samo ene trikrat spravil počez, pa še to na zelo gladkem asfaltu pa ob pomoči sklopke, drugače je pa to bolj bogo vse skupi.
Če mene vprašaš je mx-5 za pičke za šminkirat, al pa za kakega pedrčka mal manjše rasti.
V glavnem ni to avto za ˝desce˝
Grilzz napisal/-a:A Barchetta je pa za ta prave dedce?Informacije imam iz prve roke, ker sem že vozil mx-5. V glavnem pri mojih slabih 193 cm, dobrih 100 kilah in cifri noge 46, sem se v avto še nekako stlačil pri odprti strehi, ko je bilo treba it pa ven iz avta ti pa kar prav pridejo kakšni gimnastični gibi.
Kar se pa poskočnosti tiče, pa mislim da je imela ta ki sem jo vozil najšibkejši motor v ponudbi (1,6 ali 1,8 nisem zihr) in avto ne gre nikamor brez obratov. V celem dnevu sem jo samo ene trikrat spravil počez, pa še to na zelo gladkem asfaltu pa ob pomoči sklopke, drugače je pa to bolj bogo vse skupi.
Če mene vprašaš je mx-5 za pičke za šminkirat, al pa za kakega pedrčka mal manjše rasti.
V glavnem ni to avto za ˝desce˝
To kar ti misliš je power slide, za to res manjka konjev, če pa imaš malo občutka gre avto počez kadarkoli hočeš.
Kar se tiče, da ne gre nikamor brez obratov je pa problematična le druga prestava, ker moraš prvo zvrteti skoraj do konca, da v drugi ne padeš pod "poskočne" obrate.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov