Sem nov glede italijanskih avtomobilov in rad bi kupil nekaj s turbino in 4x4 pogonom. Q4 in Delta Integrale zaenkrat odpadeta, ker sta predragi.
Najbolj se zanimam za Dedro integrale 162KM. Kolikor razumem je to motor z osmimi ventili, samo a ni bila 4x4 verzija le tista z okoli 180 konjev, na avto.net se prodajajo te z 162KM in pise integrale, meni pa nic jasno? Kaj sploh pomeni integrale in v cem se avto s tem imenom razlikuje od tistih, ki niso integrale?
Glede tega avta me zanima predvsem vzdrzljivost in tuning potencial, ker ce se ga za normalen denar ne da spravit do pospeskov Delte, kar je manj kot 6 sekund do stotice, potem bi raje se pocakal da zberem se vec denarja in kupim Delto integrale.
Če bi rad vzdžljivost in tuning potecial, potem si raje poglej kako hondo
Mislim, da na neko bajno vzdržljivost pri petnajst let starem avtu lahko pozabiš.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Oprosti bass, ampak v tem se lahko se kako motis. 15 let star dobro negovan avto bo veliko zanesljivejsi od novejsega kjer je tudi vec elektronike in nikoli ne ves kaj se lahko pokvari. Pustimo zdaj to prosim.
Integrale je torej stirikolesni pogon. Kako je kaj z diferenciali pri starejsih integralkah, koliko kaj stane nova sklopka? Predvsem me zanima, ce je kaksen lastnik ali bivsi lastnik na tem forumu, informacija iz prve roke je zagotovo najboljsa.
Ravno za to ferrari motorizirano Themo sem bral ali videl nek prispevek, da je polomija od polomij glede zanesljivosti. Je tudi prevelika in tako odpade.
Torej, Dedra integrale 8V in njena vzdrzljivost ter tuning potencial. Kaj mi znate povedat o tem?
Samo s čipom lahko prideš tja nekje do 210 konjev. Za več bi moral zamenjati turbino in dati injektorje od integralke 16v ali Q4. Lahko uporabiš tudi sesalno odmično gred od 2000 8v motorja brez turbine.
Motor ni ravno najboljšega zdravja - ne izgleda vzdrževan, usnje je tako preperelo, da se lomi... Cene se ne spomnim točno, vendar se mi je za avto v takem stanju zdela "to hi" (prevod v ljubljanščino - za-salt-ana)
Theme 8.32 pač ne smeš uničit z kakšnim tuningom. To je košček zgodovine, ki ga je potrebno spravit v takšno stanje kot je bil original in ga čuvat. Njen čas zagotovo še prihaja.
Najjači je pa itak spojler...ne vem če ga ta ma k je šel avtomatsko vn.....sam tak avto maš tko vsaj en mesec na let na servisu...drgač pa bomba avto...klega ma Themo 2.0 Turbo mislm da ma čez 215konjev....oprema majka....krasn avto, sam 4x4 mu manjka