Spet ena težava..tokrat malo večja...Lancia Kappa, 2.0, 20V,155KM. Po menjavi mikrojermena in dveh ležajev(glavni napenjalec je bil menjan pred cca. 15tkm) je bilo cca tri tedne vse ok, potem se je pa nekega lepega jutra pojavilo neko zelo čudno ropotanje; kot da bi tolkel z nečim po plehu( s kladivom po mašini!)..ja res...tko hudo da je vsak mehankar ki je pršu pogledat na parking takoj skoču da naj hitr ugasnem motor....noben pa ni vedu točno kaj bi lahko blo...Je možno da se je glavni napenjalec kakrkoli "losal" in da zdej pleše in tolče nekam. Zelo težko je videt zadevo ker je pač tam nekje spodaj...če jermen z roko pritisneš je nekako pravilno napet-tako kot mora bit...Je imel morda kdo podobne težave??....ja v vskem primeru bo treba zadevo od bližje pogledat....če pa ima kdo kakšen pameten nasvet se mu v naprej zahvaljujem...
Kakšne jermenice ima bencinar ne vem, samo kolega je imel enak problem pri Alfi 1.9jtd in je šla jermenica, ker je en del jermenice iz gume in je tam popustila
AR 164 3.0Q l.92 NIČ VEČ , Audi A6 2.8 l.98, MB C 280 l.93
ja tukaj gre za mikrojermen, se pravi ta ki poganja kompresor klime, alternator...in nima zob ampak ima na notranji strani kanale. Jermen zgleda ok, lepo nalega in nič poškodovan. Na sumu imam napenjalec, ampak tudi to je čudno, ker je praktično nov(ima svojih 15tkm, ampak zdržati jih mora najmanj 100!)...Ta napenjalec ima neko vzmet in vijak, s katerim naj bi se tudi regulirala napetost jermena. Ima mogoče kdo bolj natančno skico tega napenjalca?drugače bomo pa v ponedeljek zadevo sneli dol in preverli zakaj se gre...je pa zvok tako čuden da še noben mehankar ni slišu kaj tagega...
zadeva urejena! Jah nič...kot smo predvidevali( oz. upali) je bila stvar v tem da je "glavni napenjalec"- se pravi tisti s fedrom nekam udarjal....to pa se je dogajalo zato ker jermen ni bil dovolj napet. Zakaj ni bil dovolj napet je pa težko rečt..mogoče se je po dveh tednih nekoliko raztegnil( težko verjetno), ali pa se je vse skupaj malo uležalo( spet težko verjetno)...mogoče pa je bil jermen že nazačetku premalo "našponan"i je v kombinaciji s prej omenjenimi pojavi pridobil tistih nekaj milimetrov ohlapnosti in tako je napenjalec začel udarjat nekam...Skratka...jermen mora bit napet v "iber", če ne se hitr loh kaj takega zgodi...Sedaj vemo za naprej