Kakor sem jaz dobil informacije, naj bi bil to najbolj zanesljiv Lanciin motor. Ob v redu vzdrževanju se po mojem ni bati - bolj vprašljivi so menjalnik in sklopi podvozja.
Lancia Kappa je kot celota zelo vzdržljiv in robusten avtomobil, najboljši primer tega je ravno motor. Poznam par primerov, ki so blizu omenjene številke in razen rednih servisov in malenkosti niso na motorju počeli nič. Zna se zgodit, da crkne kak termostat, ampak to je pač danes potrošni material.
Menjalniki sami niso problematični, le pametno je kdaj pa kdaj zamenjati olje.
Deli podvozja pa so poleg obrabi izpostavljeni tudi staranju, zato je logično, da bo verjetno treba menjat kakšne gumice ali zglobe, je pa treba poudariti, da deli dokaj dolgo služijo. Kot primer, na moji, ki ima okoli 200k km prevoženih, je bil menjan prednji levi kolesni ležaj in desni zglob roke, vse ostalo skupaj z amortizerji je še originalno.
taki motorji zdržijo 500tkm brez problema; seveda če se jih redno vzdržuje, tako da se nimaš česa bat...Pomembno je, da redno menjaš olje in se nasploh držiš navodil proizvajalca...