Eeeee, na kratko ja, zanimalo me je, če je pomembna polariteta.
drek je, ker se skuri tista termo peesdarija. In tako mi deluje samo druga stopnja. Za upor sem bil ziher, da nima polaritete. Tista termo krneki pa nisem bil siguren.
ne stalno, samo ob zmanjšani hitrosti (1) bi delal s polno hitrostjo
( tako je bilo pri starejših avtih tudi za hitrost notranje ventilacije izvedeno - 3 stopnje)
malo nerodno je govorit na pamet, ker je lahko regulacija hitrosti izvedena na več načinov ( PWM recimo) ampak tam potem ne bi bilo močnostnega upora...
Sicer pa, če si rekel, da ti je le termično odbilo, raje tam čez naredi stik in ti bo vse delalo kot je treba.
Nimaš pa potem več varovanja za upor pred pregretjem, kar ob neustreznem "prepihu" pomeni, da se ti upor zelo segreje, lahko tudi zažari, kar pa lahko privede do vžiga ( seveda ne v trenutku ampak ob daljšem delovanju)...
Če ti je samo termično skurlo, jo dobiš v vsaki štacuni za elektroniko ( hte, ic in podobno), cena pa par €
na njej tudi ponavadi piše, za katero temp. je namenjena.
Je pa seveda ne moreš nalotati (no, jo lahko ampak jo zelo hitro tudi pregreješ, skuriš) ampak jo moraš nekako drugače fiksirati
Vceraj na Clevelandski v Ljubljani (vzporedna z obvoznico, proti BTCju)..prehitim pocarka, ki se je cjazil 35... Takoj ko ga prehitim, vidim, da je 100-200m pred mano moder kangoo (radar). Pogled na stevec je pokazal cca 80km/h. Seveda takoj pribremzam.
Cez cca. 200m je stal ob cesti policaj... Me je gledal, imel vso moznost, da me ustavi... Pa me ni.
Zdaj pa sledi mesec dni cakanja na postarja...Kolega, ki je v policiji, pravi, da ce me niso takoj ustavili, verjetno ne bom dobil nic, ker v taksni navezi mobilni radar+patrulja, te slednja takoj ustavi.. ni pa izkljuceno, da vseeno pride razglednica.