Sledim razpravi o novem Stelvio-u. Ob tem se mi je utrnila sledeča pomisel; nedvomno so SUV, Crossroad modeli osebnih avtomobilov ali kakorkoli jih že imenujete, danes nadvse v modi. O okusih se sicer ne razpravlja, ker se ljudje vedno ne odločamo razumno, sicer bi bili sociopati, a tovrstni modeli avtomobilov nosijo v sebi neko nadvse zanimivo, da ne rečem magično protislovje, ki ga ne znam razrešiti. Dejala bi, da imam na pogledu na zapeljive, pregrešne SUV občutek, kot da bi se morala odpraviti na vrt v salonarjih za dva tisoč ali več Evrov. Zato sprašujem bralstvo, kaj meni o tem.
Imejte se lepo,
Nataša
Zadnjič spremenil marko vitas, dne Po Apr 17, 2017 9:51 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ker je imenitno, da sediš visoko.
Ker je vozeče prebivalstvo čedalje starejše in debelejše.
Ker so dejansko bolj praktični od limuzine.
Ker je gorivo poceni in se ti hebe če popije liter več.
Ker ga je kupil sosed in mi nikakor ne moremo imeti manjši avto.
Ker je v Sloveniji on-road itak bolj podoben off-roadu
Ker gremo tako kot vsi pravi Slovenci enkrat na leto smučat v Avstrijo in ga zato krvavo rabimo.
....
Zadnjič spremenil tomasso, dne To Apr 18, 2017 1:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ker so šoferji starejši in lažje zlezejo v avto bi se kar strinjal. Ker so debelejši pa ne. Jaz bi to označil kot zanemarjenost (povzeto po profesorju ekonomike). Raje masažne sedeže v avtu kot 30 minut teka na dan. Pa lidl šunko v rit. Nop. Mogoče pa se s SUVjem zapeljejo v naravo in gredo potem tam ležat na sveže pokošen travnik. Ja, samo tako se ne hujša.
Nadalje SUVji postajajo vedno bolj priljubljeni v drzavah, kjer so prej velike terence vozili samo bogati, zdaj pa si raja zdravi komplekse in se jim fino zdi v kvazi-terencu, čeprav ga ne potrebujejo za k maši, za v trgovini ali vnuke peljati v vrtec/šolo (delno povzeto po pogovoru z znanko, ki si je kaškaja kupila za zgoraj napisan namen).
Bi pa rekel, da je nakup rabljenega SUV ali terenca dokaj zanesljiv nakup, namreč ti avti so praviloma bolj zdržljivi od ostalih, pa tudi lažje se jih proda naprej.
Gorivo je poceni za premožne, za večino pa ne. Je pa res, da so današnji SUVji precej skromni.
Sam nebi kupil majhnega SUVja, raje terenca v velikosti landcruserce toda tu nastopi vprašanje, Ali si jo lahko privoščim in zakaj jo bom sploh imel.
Vprašanje varnosti, hm o tem bi se pa dalo pisati.
Povsem drugače je za terenske veterinarje, lovce, serviserje antenskih oddajnikov, kmete, ki zivijo v hribih itd. Oni potrebujejo terenca.
Starejši bodo vedno preferirali visoke avtomobile z udobnim podvozjem. Fajn je za it gobe nabirat, na veselicah ne zapnejo ob vsak robnik, ponavadi so terenci bolj udobni in 4 kolesni pogon jim daje občutek varnosti. Druga stvar je izgled. Običajno izgledajo bolje od običajnih različic pa še bolje so v osnovi opremljeni. Se je pa standard v sloveniji v zadnjih par letih dvignil in zato tudi ni več tako zelo pomembnih vsakih pol do enega litra večje porabe, kar je običajen prirastek. Sploh s štirikolesnim pogonom.
Jst imam svojega outbacka zaradi nuje. Potrebujem uporaben avto z velikim prtljažnikom, dejansko oddaljenostjo od tal (ne samo plastik okoli avta...) in zanesljiv avto z udobnim podvozjem. Zakaj? Družina, pes in relacije vožnje - tedensko se vozim po slabih makadamskih cestah.
Jaz outbacka ne bi štel med SUV ali terence, bolj mi zgleda kot kompromis med pametnim nakupom in uporabnostjo.
Bil bi moja prva izbira, če bi potreboval tak avto.
Še en primer (ne) praktične odločitve za nakup SUV. Znanec ga je lani kupil novega. Vozi se skoraj izključno po Lj, le 1-2x letno se pelje kakšen kilometer po makadamu. Gre pa za vitaro. Ima pa radarski tempomat.
Vitara je pomoje best buy price/performance in se mi zdi cist ok za po lj. Gres kdaj na robnik, ni ogromna, sedis na visokem, ni prepotratna ker ma manjse motorje, tehnika je pa itak nevprasljiva.
Vsak ki je malo dozorel in ne dirka dnevno med prometom in ni petrolhead v smislu da uziva izkljucno v sportnem avtu se bo nasel kot potencialni suv voznik. Danasnji suviji se peljejo zelo korektno in visje sedenje ustreza vecini ker da obcutek preglednosti in varnosti. Pa se v kufer je lazje nalagat stvari. Tudi zgledajo precej dobro vecini ljudem.
Meni osebno je to najbolj zgrešen rang avta...razn višjega sedenja, ne vidim nobene dobre strani, suv ni ne tič ne miš. V osnovi je bil suv mišljen kot nek kompromis med karavanom in terencem, pa kot rečeno, razen višjega sedenja je vse ostalo en kompromis.
Večina je sposobna po terenu samo na papirju, oz. je lastnikom ponavadi škoda ga pognat drugje kot po kakšnem makadamu. Manj prostoren kot karavan, pije več kot karavan, manj udoben kot karavan, pelje se slabše kot karavan, če ma karavan 4x4 ostane suv-u edina prednost višina, katere se pa po centru mesta itq ne izkoristi...pa seveda občutek večje varnosti pri vozniku ker sedi višje, kar je pa tako samo v glavi.
Predno se kdo vtakne, je to moje osebno mnenje in meni je rang SUV vozil totalno mimo, ker ne služi ničemur kar nebi karavan iste klase v 95% opravil bolje...je pa dober za občutek varnosti pri mamici ki pelje otorke v vrtec oz. za "kurčenje" v kakšni luksuzni izvedbi.
zakaj suv? bo potrebno povprašat neumne ljudi. sam menim da kakšen turan ali enoprostorec naredi enak če ne boljši učinek kot pa suv. pa z temi novimi suvi itak ne moreš it nikamor. gume so normalne, višina je res malenkost višja, sam pogon je večkrat samo sprednji in ne ravno 4x4. tako da tisti ki vozijo malo izven cest, ve dobro, da z takim avtom prideš enako daleč kot z rentanim.
Znanca sta ravnokar v procesu menjave vozila za SUV. Mercedes limo bosta menjala z Audijem Q "izberi poljubno številko". Zakaj? Ker se sedi višje. To je to.
Za offroad imata pa terenca že doma. Q bo za v službo in nazaj.
RED_line napisal/-a:zakaj suv? bo potrebno povprašat neumne ljudi. sam menim da kakšen turan ali enoprostorec naredi enak če ne boljši učinek kot pa suv. pa z temi novimi suvi itak ne moreš it nikamor. gume so normalne, višina je res malenkost višja, sam pogon je večkrat samo sprednji in ne ravno 4x4. tako da tisti ki vozijo malo izven cest, ve dobro, da z takim avtom prideš enako daleč kot z rentanim.
Popolnoma neprimeren in nepotreben komentar. Suv-i različnih velikosti, oblik in zmogljivosti so trend, že kar nekaj let. Tudi naša ljuba Alfa ga ima. In glej ga zlomka, to je tudi edina stvar ki se pogojno dobro prodaja. Čeprav nihče ne mara suv-ov, kot berem tukaj in smo (ste) vsi za športne limuzine je le-ta pogorela pri prodaji. Zakaj se kdo odloči za suv je njegova odločitev. Tudi to, kakšen smisel oziroma nesmisel ima tovrsten koncept je stvar razprave in prepuščeno okusu posameznika. Vse lastnike suv-ov imenovati neumne.... Vsak si naj sam ustvari svoje mnenje o nekom, ki daje takšne izjave. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da noben od suv lastnikov, ki jih poznam ni neumen. V glavnem so kar nadpovprečno uspešni.
Vecina ljudi ne dirka po cesti. Vecina ljudi se vozi na siht in vrtec/solo, otroke na hobije, na izlete itd. Zato se supervozna giulia ne prodaja. Narod rabi uporabnost poleg dizajna. Zato ma vag bmw, mecka itd 57 razlicic. Ker je treba danes ustrec ljudem. Vcas so bli tut vsi srecni z crnim ford T pol so jih pa hitro prehiteli.