Občutek športnosti

kar vam pade na pamet
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Vprasanje je bilo ali je bmw 760 bolj sporten od ar.... Zakaj ne bi bil. V kateri stvari je ar junior bolj sportna. Sem pa napisal naprej. Samo v obcutku in strahu, da se bo razpadla.
Makadam varianta.

Nastel si nove sportne avte in dve top luksuzni kravi s 600+ konji.
Po moci km/kg so si zelo blizu, verjetno tudi po performansah. Občutek je sigurno boljši v športakih, ker so temu namenjeni, kravi pa sta namenjeni luksuzu.
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ja kater/kakšen avto pa potem sploh da pravi občutek športnosti Alfasan?
Tisti z veliko konji, tisti z pravo značko, tisti ki ga po dirkališču voziš?
Ker tudi z malo konji se da hitro skozi ovinke, torej občutek športnosti je, samo ven z ovinka ga zmanjka, torej...

Kater letnik se smatra za oldi, da sploh vem o kakšnih avtih se govori.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Priznam, da sem bil v zmoti.
AR giulia junior gt je s svojimi 105 konji bistveno bolj športna, kot bmw 760 s samo 544 konji in pospeskom 4,6 sec do 100.
Samo zato ker je alfa.
Kaj pa suzuki swift gti, ki ima podobne specifikacije kot alfa?
Objektivnost nikomur ne škoduje.
Uporabniški avatar
Grilzz
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 7:57 pm
Kraj: Lj

Da ne bomo pristranski zaradi znack. Tudi swift gti, prav tako peugeot 205 gti, r clio rs, naceloma vsak avto ki ima, kako bi rekel... nagajiv karakter in te sili da ga pritiskas, ceprav ne leti tako kot 500 konjske ladje.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Alfasan naj odgori na uprašanje, da sploh lahko nadaljujemo debato...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Ena izmed definicij bi lahko tudi bila ta, da je športni avto lahko tisti, ki ne zariba pri malo bolj športnem priganjanju. Če torej upoštevamo to definicijo alfa zagotovo ni športni avto, dočim bi lahko trdili, da vse honde so, saj jo lahko priganjaš celo 1000 ali 2000 obratov nad blokado pa še vedno ne crkne.

Urbe danes v nobenem pogledu avto ne mora biti športen, če ima 75, morda 100 ali pa recimo 150 konjev. Ne mi filozofirat, da se dobro čez ovinke pelje. Nsmreč hittost čez ovinke je odvisna od fizike in sposobnosti avta, da čim hitreje varno doseže točko, ko ga še ne zabriše v maline. To da pa nekdo pridivja v ovinek in ga potem komaj zvozi in ima občutek športnosti pa ni nič drugega kot navaden idiot.

In zame tudi giulia s 150 konji ni nek športni voz. Saj je prešvoh, da bi imela nek hud pospešek, driftat se ne da, ker elektronika ni izklopljiva, prav tako je prešvoh, da bi v ovinkih neki hudo lahko pospeševal. Sem probal pa gre slabše kot 156ka od Gregsona. Verjamem pa, da omenjena giulia daje občutek športnosti nekomu, ki je prej vozil neko zjahano krntijo. Toda to je le subjektivni občutek neizkušenega šoferja.

Prav tako avto ne postsne športen, če mu daš gor gewinde, 19 col, 3 spojlerje, kromirano prestavno ročico in leder zice, to je kvečjemu neracionalno vlaganje v avto, ki ni zato vreden prav nič več.

Pred leti, ko so bili avti manjsi, lažji in manj tehnično dovršeni je bilo konjev lahko tudi manj. Zato se strinjam z Grilzzem, ki je naštel nekaj teh avtekov.

Da pa malce ponazorim zgodbo o nešportni 150 konjski giuliji in jo prenesem na seat leona. Ali je Seat leon športni avto?
Je in ni. Če pogledamo osnovnega 1.2 s 86 konji je vse prej kot športen avto, dočim cupra z 280 oz. 300 ali celo čipan s 400 konjj je pa športen avto.

Itak si pa vssk sam zase lahko predstavlja kaj je to športen avto. Ssmo ne gledat tako ozko in neobjektivno kot da obstaja samo alfa.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

saj jo lahko priganjaš celo 1000 ali 2000 obratov nad blokado pa še vedno ne crkne.
:lol:

Malo nesmiselna trditev, ane? Pa kontradiktorna tudi. Nekaj v smislu moj črni konj je bele barve :lol:

Ostalo nima smisla ... pogovarjate se o občutku športnosti in ne o številkah.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Alfa samec, mislim da si razumel kaj ta kontradiktornost pomeni. Ali jo moram obrazložiti še enkrat.
O nesmislih hm. Odgovoril sem na provokacijsko vprasanje.
Če ti ni všečno še ne pomeni, da so nesmisli.
Enako kot nekaterim niso všeč holcvagni, to še ne pomeni, da so zanič.
Še enkrat: športni občutek ni tiščanje do daske (to je strah), prehitevanje v škarice, vožnja pod vplivom alkohola, pod vplivom sektaških hlapov, iskanje maksimuma v ovinku. To vse je norost. Pogoj za športni občutrk je športni avto oz. avto ki omogoča določene "vragolije" in znanje ter ter pogum šoferja. Drugače pa, če se samo pelješ z alfo giulio QV v trgovino ali ottoke v vrtec to še ni športen občutek ampak je vožnja v špprtnem avtu. Obratna primerjava QV jke s sumo borcem.
250 kg sumoborec, večino časa ga imamo za nemarnega debeluha, ker ga ne poznamo in ne vemo kaj in kdo je. V ringu je pa vrhunski športnik.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ali jo moram obrazložiti še enkrat.
No, daj. Se bomo skupaj še malo nasmejali :)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Ne vem, če je ravno smešno tistemu, ki mu raznese avto pri malo bolj športnem priganjanju, kot se je to zgodilo že marsikateremu lastniku alfe. Pri hondi pa ta kontradiktornost pomeni, da odstraniš blokado in jo zavrtiš se 2000 obratov višje in se odpelješ naprej.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Pri vseh dirkalnikih se razdira motor na par dirk :wink:
Torej, honda je podhranjena, ter ima še veliko rezerve :mrgreen:
Uporabniški avatar
AR164TB
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 739
Pridružen: Sr Nov 17, 2004 12:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Rakovnik

Tole sem napisal pred davnimi leti,ko so bili na forumu povsem drugi "kvazi alfisti",kot bo večina od vas čez kako leto.Z veseljem sporočam,da vozim Alfe že 33 let.In zame bodo vedno Cuore sportivo.Pa še podatek,da se boste mladeniči lahko zgražali - danes sem 3.dan v penziji(535 EUR)

Zapis izpred mnogo let:

Golf11 mi je poslal ZS in me prosil,da mu napišem moje izkušnje z A164TB.Odločil sem se da dam moje izkušnje z alfami na forum.
Prva je bila Alfetta 1.6 letnik 79,staro 5let sem kupil od nekega preprodajalca in dal zanjo 12.000 DEM.Svetovno sem se zajebal,nikamor ni šla,čez mesec je začela odstopati barva.Najprej sem jo prebarval,nato naredil generalno,toda avto še vedno ni šel kakor bi moral.Peljal sem jo tudi na servis v Italijo,pa mi niso mogli pomagati,šraufali so cel dan,poizkušali vse mogoče,pa niso nič ugotovili,tudi plačal nisem nič.(zanimivo).Imel sem jo tri leta in jo prodal za 7.200 DEM.
Naslednja je bila Giulietta 1.6,letnik 83,za 4 leta staro sem dal 15.500 DEM.Bila je odlično ohranjena,kljub temu,da je imela enako mašino kot Alfetta (106 KM),je šla čisto drugače.
Alfetta 3.prestava-120 , 4. prestava.-140 ,5.prestava. - 170
Giulietta 3.prestava - 175 , 4.prestava - 180 ,5.prestava - 180 - to mi seveda ni nihče verjel,prepričal sem jih edino tako,da so se šli peljat z mano. Zaradi teh zmogljivosti mi je tudi naredilo luknjo v batu,za kar sem seveda bil kriv sam in spet sem delal generalno.Drugače sem bil z Giulietto zelo zadovoljen,obe pa sem servisiral pri Selanu.Imel sem jo 4 leta in jo prodal za 6.000 DEM.
Nato pa sem se odločil,da bom kupil samo še novo Alfo ,ali pa tako od 1.lastnika-vzdrževano,lepo vpeljano...
In tako sem 1994 kupil novo 164TB,zanjo sem plačal 56.000 DEM,kupil sem jo v Cosmosu,ki je bil takrat zastopnik,ravno v tem času se je prodajalo veliko takih Alf po ceni cca 30.000 DEM,katerih izvor pa mi še danes ni povsem jasen.Prodajalce sem klical po telefonu, prodajali so kao nove Alfe,pa so bile ene na servisu,za ene niso imeli papirjev,ene so bile leta 1994 letnik 1992...
Tako sem se vseeno odločil za Cosmos in avto odpeljal iz salona.Mislim pa,da se je vrednost Alf takrat nenormalno zmanjšala,ravno zaradi teh nenormalnih cen kao novih Alf.
Morda nisem ravno pravi za oceno AR164TB,saj sem v 11 letih z njo naredil le 84.000 km.Avto sem namreč šparal,doma smo imeli več avtomobilov,po mestu se skoraj nisem vozil.Avto sem lepo vpeljal,kot je bilo napisano in nikoli,nikoli,nikoli v 11 letih je nisem pritisnil dokler se mašina ni popolnoma segrela.Ko sem prvič menjal olje,mi je mehanik svetoval,da kupim olje za sabo,ker bom moral olje sigurno dolivati.Še vedno imam 2litrsko kantico olja doma,saj mi ni bilo treba nikoli dolivati v intervalu 10.000 km oz.v enem letu.
Ves čas sem uporabljal olje Selenia Racing.Drugače nisem ravno počasen voznik,bolj malo je voznikov,ki so me v tem času prehiteli,se pa imam za pametnega voznika in ne pretiravam,če ni pogojev. Verjeli ali ne ,v 11 letih mi ni uspelo ugotoviti kakšna je končna hitrost tega avta,ničkolikokrat sem vozil 240 km/h(po števcu seveda),nato pa sem moral zaradi prometa zmanjšati hitrost,avto pa je imel še precej rezerve.
In kaj sem menjal v 11 letih:
2krat izpušni lonec
hladilnik - bi se dal tudi popraviti,pa sem dal novega
cilinder od sklopke
sklopko - delala popolnoma normalno,vendar sem imel nekak čuden občutek pri speljavanju,pa sem dal novo

Avto sem redno servisiral v Cosmosu na 10.000 km oz.vsako leto menjal olje,če nisem naredil 10.000 km
Povprečna poraba bencina je bila ves čas okoli 12 l,sem pa samo enkrat v 11 letih na relaciji vozil po predpisih cca 200 km in poraba je bila 8 l.
In to Alfo sedaj prodajam,ker sem kupil 3leta staro 166 3.0,ni pa mi še povsem jasno,zakaj sem to naredil in če sem se pravilno odločil.
Nikoli namreč nisem sanjal o 166 niti 1% tega kot sem sanjal o 164,to je bil zame res sanjski avto.
Zanimivo pa je ,da avto prodajam 2 tedna in me ni še nihče poklical in kar ne morem verjeti,da za tak avto ni zanimanja.
In kakšen bi bil zaključek glede Alf.
Če bi imel samo eno v življenju in to Alfetto,bi bila dovolj samo ena beseda- jajca ,največja jajca na svetu,tako slaba izkušnja je bila to.
Z Giulietto se je moje mnenje že zelo izboljšalo,z AR164TB pa sem dobil potrditev.da so Alfe meni pisane na kožo in da bom pri Alfah ostal za
vedno.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Občutek športnosti je tako različen za ljudi kot okus o lepoti.

Debela, suha, kosmata, pobrita...

Vsak ki se je kdaj peljal v športnrm avtu ve da je le ta trd (podvozje je hitrosti primerno otršano), večinoma je avto glasen in ima dobro razmerje med konji in maso.

Potrebuje pa tak voz dobrega voznika, drugače je vse brezveze.

Ali je avto hiter po ravnem ali tudi skozi ovinke pa j3 že druga zgodba o občutku športnosti, ali si ker greš hitro skozi ovinek norec ali športnik...

Še vedno pa ni podatka kaj je to oldi...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Prvo ti čestitam za penzijo. Bolj kot višina penzije je pomembna dolžina prejemanja. Želim ti veliko zdravja.
V celoti sem 2x prebral tvoj post. Super si napisal. Predvidevam, da bi danes napisal enako.
Kaj se je potem zgodilo z 164tb. A to je bila 2.0 V6 turbo cca. 200 KM.

@urbe: nekako tako kot si napisal. Za oldija ti bosta morala odgovoriti Modras in Grilzz in ne jaz.
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Ti si omenjal oldije, me zanima od kdaj anprej se avto smatra za oldija.. 1990, 2000, ali prej, da vem kaj vozim.

Trditev o tem da je od Gregsona 156 bolj športna od Gulije se mi zdi povsem bosa.
15 let staro Alfo primerjaš z novim strojem, novo tehniko...
Normalno da bolj ropota, da jo je šofer po 10 letih lastništva navajen, pa je res bolj športna?!?!?
Odgovori
  • Informacija