Kar se tice utekanja motorja bom zbral verjetno tako varjanto, kot jo je napisal smukc.
Drugace pa mal napredka koncno. Upam, da bojo jutri vsi bati v motorju in gotova zgodba z bati in cilindri.
Precej pocasneje gre to sestavljanje, kot sem mislil. Treba se utaplat v olju, potem pa vse 3 batne obrocke enega po enega v pušo cilindra v merilno obmocje (, ki se zacne 10 mm od vrha, jz pa to delam na 14 mm globine od vrha) in preverit "gap" obrockov. Do sedaj za obe puše popolno. Direktno sredina med min-max. Potem pa zmontirat jih na bat in preverit še tam luft med obrocki in batom. Vsi vse v toleranci kot morajo bit
Zatem pa spet pušo v blok, naoljit pušo, naoljit bat, obrocke in tisto pripravo za stiskanje obrockov. Ko je bat v puši pa spodaj preverit luft ojnicnih ležajev s plastigage, ki je na obeh do sedaj vstavljenih 0.050, kar je ok (priporoca se za road and track day 0.040 do 0.050).
Potem pa na rob vijaka malenkost masti
Vijake namazat z loctite
In pa zategnit na pravi moment