Zadnje novice

Italjanski del voznega parka by grega983

Slikice vaših jeklenih konjičkov

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a MaStr » Pe Maj 22, 2020 10:49 am

V sivi, ja.
Tudi proti sivenju glave obstajajo raznorazni produkti :lol:
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8716
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Pe Maj 22, 2020 11:03 am

Ko smo že pri sivi barvi na glavi ....

33 P4 in dogodivščine :roll:

Ob zadnjem poročanju sem vgradil motor, na splošno sestavil avto, potem pa je sledil manjko bencina in iskre v motorju :-k

Ja, razstavil celotno notranjost, da sem prišel do vse ali večine elektrike ...
Slika

Po ene dveh ali treh mesecih razen notranje razsvetljave nisem našel rešitve za večine napak in obupal.
Gospa žena je opazila mojo nesrečo in me začela spodbujati, da nabavim še en kopleten avto, samo za dele. Ideja je zanimiva, ni pa mi dišalo imeti pri hiši še en avto več.
Pa čestitke moji ženi, da je tako potrpežljiva in konstruktivna. Da me spodbuja v nakup še več vozil :mrgreen:
Četudi za dele.

Zaradi tega sem se odločil poiskati pomoč. Ne psihiatra ampak avtoelektričarja :roll:

In tako je šla od doma ... (33 in ne žena)

Slika

... do majstra, kjer je nato čakala na lepše čase mislim da kar 3 mesece.


Pa se je majster končno loti in reši vse bistvene felerje. Kot je omenil je bila težava v slabih in oksidiranih konektorjih, mislim pa da sem uspel dva para celo zamenjati.
Ampak avto še kr ni hotel kresnit.
Razlog ?

Majster lepo diplomatsko reče, da me čaka en lep projekt menjave .... vztrajnika :roll:

33 ima na vztrajniku dva obroča. Eden je za zaganjač, drug pa za vžig. In obroč za zaganjač se je vrtel na vztrajniku. Ja, tudi to se lahko zgodi. Da se vztrajnik razleti.
Oznaka za TDC je bila samo na obroču za vztrajnik, tako da sem v teoriji imel poljubno nastavljiv vžig. Sicer se da poiskati TDC in ponovno nastaviti vžig, še vedno pa bi bila težava z zagonom.
Domnevam namreč, da je bil vztrajnik defekten že ob nakupu avta, saj so bili obrati med verglanjem vedno sumljivo nizkii, sam zaganjač pa je bil brezhiben.

Sledila je demontaža menjalnika in komplet pogona, kar pomeni pol ure manj dela od demontaže komplet pogonskega sklopa :-)(

Slika

Jap. Veselje

V kleti sem poiskal drug vztrajnik in ga vpasal. Pa spet vpasam cel motorni prostor v neko prebavljivo obliko.

Pokličem majstra mehanika, ki je sestavljal motor, da pride na obisk in to čudo zalaufamo.

Pa verglamo pa opazimo, da je 2. in 3. cilinder narobe priklopil. Pa to rešimo ....
... pa avto prdne :D

Kratkotrajnemu veselju je sledilo neizmerno razočaranje, jeza, nesreča, dolgi frisi.
Motor sicer je delal. Na začetku na 2 cilindra, pa potem celo na 3. Injektorji so hecali.
Pa izpod tesnila oljnega filtra je cankalo olje ... :roll:
Med delovanjem motorja nismo uspeli preslišati neverjetno značilnega klepanja na sesalni odmični pri 1. cilindru. Diagnoza je bila, da nekako je uspel en dročnik zaribat. In da bi bilo smiselno motor demontirati za obdukcijo.
In da bi bila sreča popolna, sem nekako tu vmes namudril, da bi bilo pametno na oljni šipki preveriti kaj se dogaja z oljem.

Daljšega in bolj kislega frisa po mojem v svojih slabih 40 letih še nisem sproduciral ...

Slika

Jp, v karterju je bila prav fino sveže zmešana smetana. Se pravi nekje voda prihaja do mest, kjer ji ni mesta ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Verjetno ni treba razlagat, da ni bilo neke sreče pri hiši naslednjih nekaj dni ?
Zadnjič spremenil grega983, dne Pe Maj 22, 2020 11:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Pe Maj 22, 2020 11:16 am

Je treba priznat, da zdaj sem bil pa že mojster v montaži in demontaži motorja in menjalnika na 33 :D

Slika

Pa je šel motor in deli še za kak motor spet do mojstra mehanika, da naredi obdukcijo in da vidimo kje je bil zajebek

Slika



Ah ja, pa ravno ko bi majster vse razstavil, si je uspel sferderbat eno nogo in je bil naslednjih nekaj mesecev nepremičnina kot moja 33 :roll:
Če že razlagam kako lahko gre vse narobe.

In ker sem uspel ta čas spet poiskati voljo do šraufanja, sem dal peskati in prašno barvati felge

Slika

felge so od 15 col in so širine 6.5J. Ne, robov nisem dal polirat, ker to že imam na delti in ni niti malo praktično. Čeprav je pa lepo

V kleti sem poiskal še podkve in dal vse vpasati skupaj
Slika

Na avtu je izpadlo prav imenitno :)
Slika
Slika

Na eni od prejšnjih slik se vidi, da sem uspel zvohati še levo zadnjo luč z belimi lečami. Kar je prilično redka zadeva. Tako ima avto sedaj obe luči z belimi lečami :mrgreen:

Slika

Ker je človeku sitno in se ne more samo praskati po prašnikih, sem od vseh možnih krajev na bolšjem sejmu našel delujoč kasetar, ki po izgledu paše ko ata na mamo v 33

Slika

Da se ne bo kdo vsajal s čistočo. Avto bo očiščen.... ob priliki ..... ko bo delal ..... kot se spodobi ..... in ko bo sestavljen
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Pe Maj 22, 2020 11:50 am

Ta čas se je majster mehanik nekako uspel zmodernizirat, da je bil občasno mobilen in je naredil obdukcijo motorja.

Rezultati ?

Na desni glavi je na sesalni odmični vmetna podložka med matico in jermenico počla, zaradi česar je jermenica opletala in tolkla. Od tod zvoki, za katere smo domnevali, da je zariban dročnik.
Neznana oseba je poleg vsega vijačnega materiala za motor dala po pomoti galvanizirati vzmetne podložke :-)( ](*,) :-k

Voda v olju ....
Počila je stena med enim od oljnih in vodnih kanalov, tako da je voda tekla neposredno v karter. Očitno je v motor, v katerem je bil nekoč ta blok, voda stala en lep čas in je rja naredila svoje, puščanje pa opaziš samo ko pač .... pušča.
Jaoooooooo

In sedaj težava.

1.7 boxer bloki, sploh v dobrem stanju so sila redki. Na zalogi sem imel rezerven 16v blok, ki pa bi potreboval 3. brušenje. In ker so ti motorji sila redki in jih je večina zaribala na ležajih in/ali so postale odmične okrogle, se teh motorjev nikoli ni brusilo in je nadmerne bate sila težko ali nemogoče dobiti.
Obstajajo kovani bati z premerom 87.5 mm (0.5 mm povečan premer), ki pa stanejo malo premoženje.
Pri angležih sem zvohal heroje, ki so 1.7 bloke povrtali na 89 mm in vstavljali bate in obročke od nissan 2.4 16v mopedov (oznake ne vem na pamet), saj imajo ti bati enak premer pinov.
Ampak ta varianta mi ni dišala, saj nikoli ne veš kaj se bo dogajalo kasneje med uporabo motorja. Torej, malo sem skeptik.

Varianta je tudi, da bi v ta blok dal vgraditi srajčke z merami, primernimi za prvovgradne bate. To sem namreč dal narediti na delti in se je dobro obneslo, zadnje čase pa berem, da to v Lj ne znajo več prav strokovno narediti in da trpijo tolerance.

Sranje torej, ker sedaj pa sem iskal 25 let star blok, sila redek in v osnovi nekvaliteten v štartu in da bi bi bil po teh letih še v tolerancah.

Na koncu me je rešil žagarjev brat (mitjaz), ki ima okoli hiše kar nekaj krame viška. Med drugim tudi kakšnega 1.7 16v boxerja :D



.....

Ponovi vajo

Majster sestavi motor, ga spraviš k bajti kljub kitajcu in posledični karanteni, ga vpasaš z menjalnikom

Slika

Cel cirkus vpasaš v avto ...

Slika

Slika

Potem opaziš, da imaš na vseh koncih in krajih puščanja tekočin ....

Hladilnik je v zadnjem letu odpovedal poslušnost, motorno olje pa je scalo na obeh povratnih vodih za olje iz glav v karter
Majster mehanik je slabo nataknil tesnili med prirobnici na obeh ceveh

Slika


Zaradi karantene sem tokrat sam poizkušal srečo s zagonom. Neuspešno prvič. Po krajšem razmisleku in telefoniadah z mehanikom sva ugotovila, da je majster spet uspel narobe priklopiti 2. in 3. cilinder.

Kak dan ali dva zatem prav priklopim vso kablovje in ob pomoči start spreja sledi :-({|=

https://www.mojvideo.com/video-33-prvi- ... e08040d412

Malo grob tek, sploh ker dollorta nista sinhronizirana, dročniki še ne do konca napolnjeni z oljem, brez sesalnega kolektorja, rahlo leni injektorji,

Zaradi družinske situacije je projekt sedaj rahlo na čakanju. Ker je kak teden ali dva po tem posnetku spet prišlo do felerja. Ni iskre. Domnevam da je vžigalna tuljava odpovedala poslušnost. Poleg tega in sinhronizacije dellortov me čaka odprava kup sitnih malenkosti v kabini, kjer obratomer daje čudne rezultate (klasika 33), števec za hitrost ne dela, na števcih vse lučke ne delajo, CZ na voznikovih vratih ne sodeluje. Pa še se najde bedarij. Ampak bo.
Sedaj ko vem, da 4. motor v tej karoseriji deluje :evil:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a Aless » So Maj 23, 2020 8:00 am

pohvale za živce :D
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159
 
Prispevkov: 2131
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Kraj: Bizeljsko / Maribor

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a MaStr » So Maj 23, 2020 9:23 am

x2, kolikor jih je še ostalo ... =D>
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
 
Prispevkov: 8716
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a kovach » Ne Maj 24, 2020 7:34 pm

Pohvale za živce :) mal me sam bega. Praviš delorto in injektorji? Ali nima 33 že i.e. ?
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2742
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 10:56 am

Re: Italjanski del voznega parka by grega983

OdgovorNapisal/-a grega983 » Po Maj 25, 2020 4:54 am

V tem primeru sta dellorta že throttle body. In ja, je i.e.
Na vsaki glavi je en dellorto z po dvema injektorjema, med sabo sta pa povezana z mehanizmom za plin, ki ga je treba nastavit, da se lopute enako odpirajo oz. da imajo zrcalno lego
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

Prejšnja

Vrni se na Galerija&Video

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov