Ker s trenutno situacijo na šihtu in počasnim napredkom, malce premlevam tole zračno hlajenje olja.
Original hladilnik je montiran na glavo (veselje za spravt zrak iz njega), lociran je pod lučjo pred kolesom, brez ventilatorja, torej počasneje se avto premika, manj je hlajenja (praktično 0 ko stoji). To verjetno razloži zakaj je hladilnik nekajkrat večji kot na V6 166-ki, kjer je montiran pred kondenzatorjem klime, tako da ko ventilator obratuje, vleče zrak tudi skozenj.
Razmišljam ali dobit in montirat original zadevo pod luč in ji eventuelno dodat en manjši ventilator za ATV, ki je vezan na glavnega,
ali pa uporabit komplet, ki sem ga imel na 75-ki, in hladilnik postavit pred kondenzator od klime, s priključki zgoraj. Tu pa je treba samo naredit nove rore za povezavo in dobit navojni ror za pritrditev odjemne pločše. Odjemna plošča ima prav tako termostat, hladilnik je pa 9 vrstični (podobne velikosti kot od 166-ke).
Kakšno mnenje?
Al pa pustim pri miru in obdržim vodni izmenjevalec.