Zadeva sicer nagaja in me jezi še vedno z lučko motorja in "senzorjem odmične" napako. Nič ne pomaga. Menjal 3x senzor odmične (nikoli sicer ista kataloška, ker original s to kataloško ga nikjer ne dobim), senzor glavne gredi, pedalko gasa potenciometer, pregledal konektorje.
Zadeva čisto naključno prižiga napako motorja. Vmes je blo 1-2 tedna ok, zdej pa spet vsak dan x krat
Pa obenem "crkuje" pedalka gasa. Sam nedzivna rata, predvsem pri nizkih obratih in malem dotiku pedalke. In je potrebno potem spustis pedalko in spet stisnit, da dalje zazna gas. Skratka noro nadležno in ne morm ugotovit kje je problem
Inti je mel isti problem na 147. Rešil je tako, da je prodal avto
Anyway, vseeno spet metal € v njo
Hvala Alfa, ker niste nardili Giulio SW, da je tko velik izbire Alf po 156 SW
Zadeva drugače služi vsakodnevno, če ignoriraš lučko.
Vmes se je udeležila najbolj mrzle poroke ever konec maja. Zebl nas k pra*ca pri 10 stopinjah in vetru
Vmes enkrat je pri večjem gasu neki začel pihat. Sem bil ziher, da je spusto IC, ker cevi mam vse ojačane. Dvignem avto, opa, evo krivca. Ta neka dodatna cev ne vem česa spodaj pri airboxu počla. In je vlekl svinjarijo v turbino notri. Jupi..
Zasilna rešitev, morm dat drugo nardit ojačano
Potem sem mel pa nore problem dobit drugo cev klime. Nove ni nikjer. Tudi po tujini ne. Pri nas nihče ni bil sposoben obnovit, ker kao ne gre v stroje zarad oblike, bla bla. Rabljeno kupo, cela razpokana isto kot stara, ki je spustila. Ne hvala. Na koncu spet našel pri Hrvatih firmo, ki na polno obnavlja klima in servo cevi, pa še zelo ugodni so. Cev je bila gotova v 2 urah, 80€.
Dol snet cev je bilo tudi zelo zabavno, da sem jo dal nardit, brez, da odbijač snamem
Obenem ko je bilo že spredaj vse razdrto, sem zamenjal še nosilec hladilnikov. Sem od prejšne 156 ga speskal in pobarval v 2K temeljno in 2K črno.
Glavn razlog menjave je bil, da so potrgali na starem vse vijake odbijača/zaščite motorja in so seveda vsi ostali notri počeni..
Obenem videl, da je puščal tudi hladilnik klime
Nov hladilnik klime, novi vijaki vsi in podložke, nove cevi, nov presostat. Sem kr vse zamenjal, da bo mir. Počil je namreč vijak zašravfan v PLASTIKO
Vrtat vijak v plastiki hladilnika vode, je bilo zelo adrealinsko morem rečt..
Pa ker je bila že šansa, sem probal spolirat še luči in se je vseeno dalo malo rešit še. Ni popolno, je pa dosti bolje, ker so bile že čisto meglene. So pa še vedno polne mini razpokic v plastiki
Opazil sem, da bo treba menjat tudi IC, ker je začel mastit kr dobro in bo verjetno prej ali sprej spustil
Z spoliranimi lučmi zgleda takoj dosti boljše
Na filanju klime pri kolegu. Vsi tlaki in vse popolno. Zdej pa hladi prvič odkar jo mam tako kot se spodobi tudi. Prej je blo vedno bolj meh..
Pa sestavil končno tudi amortizerje zadnje. Ta vikend če bo vse po planu, grem v menjavo podvozja vse kar je na sliki zgoraj
Spoliral sem tudi spet zaključke izpuha. So bli kr potrebni nege
Potem pa nekako rešit tisto napako senzorja. Zatem bo pa treba dat pobarvat na novo prvi desni blatnik (se lušči lak, ker so ga slabo pobarvali pred mano) in streho, kjer je en velik grd rjav mehur, ki se širi od poškodbe kamenčka
Zarad ene preklete male pikice, morm celo streho barvat, ker se drugače ne da rešit pravijo ličarji..