V originalu je iz fabrike sila malo delt 1.6 prišlo s servo volanom. So bile kar redke. Moja je bila ena od normalno opremljenih, torej brez.
35 let kasneje je dobavljivost original kosov hudo problematična
Pred leti sem originalno letev menjal za 1300/1500, ker 1.6t navadna letev je danes redka dobrina. Ker 1.6 delte niso tako cenjene kot so integrale. In 1300/1500 letev je opazno manj direktna od 1.6 letve, ta pa je tudi manj diirektna, ko jo primerjaš s integrale.
Nekako je bila na koncu opcija, da vso kramo naberem iz integrale in dodelam. Osnovni nosilec, na katerega se preko novih nosilčkov vijači črpalko in altenator, paše direkt na 1.6 blok, je pa nekaj predelav na spodnji strani, kjer je kolizija s originalnim nosilcem, ki je tudi nosilec podaljška desne polosi. Tega dela pač nimam poslikane. Največ dela je bilo s nosilčkoma za črpalko, saj se črpalka na 2.0 bloku pritrdi fikso in ima potem posebej napenjalec za mikrojermen. V mojem primeru sem se odločil za fabriško varianto s dvema klinastima jermenoma, zato sem na glavni jermenici dodal še eno jermenico za črpalko.
Glavno jermenico za servo volan mi je sicer Filip našel, je pa bila cena kar nerazumna, sploh glede na to, da je to v osnovi sila preprost del.
Kar se tiče servo volana in integrale letve. Avto lahko med ovinki premetavam kot igračo, posledično sem srečen ko radio. Saj ne da je bilo prej slabo, je pa bilo potrebno v ostrih ovinkih kar nekaj dela z volanom.