Zatem ko se je zadnja stran in ostalo pokazalo, da zadeva s pravo pripravo orng drži, sem šel dalje v akcijo. Zbruso vse to sranje nčvredno stran. Notri je bil tudi karton med drugim
Priprava
2 sloja manjša, da se površina max poravna in potem še ena velika preko celo površine
Čez 1 dan na grobo pobrusit in naredit obliko na vogalih
Pa potem še na fino
Pa primerjava in popravilo oblike, da sta oba enaka
Kit me je malo presenetil, se suši noro hitro. Ene 3-4 uspeš popravit obliko pa je že grudast
Moji pomočniki k oz nadzor kvalitete
Pobrušeno kitano
Vmes je še en profi del odpado seveda
Na koncu vse pobrušeno, našpricano s plastik primerjem in zaščiteno z 2K temeljno, da zapre vlakna 100%
Potem pa sestavit podaljšek in odbijač. Zadeva ma miljon vijakov, netov, varovalnih plehkov
Zadeva vse paše direkt in brez problema
Kupil tudi nove nosilce havbe, ker sem jih dobil praktično zastojn in se mi ni dalo starih popravljat, ki so rjavi, zluftani ali skoraj zaštekani
Pripravil ogledala na barvanje. Ker jih je praktično nemogoče razstavit, brez da jih poškoduješ in ker so nova in redka, sem jih oblepil in zaščitil vse, pa bo ličar upal, da uspel nekako jih zložena pobarvat komplet
Nova runda zadev šla v citronko, da se pripravi za cinkanje. Počasi bo zmanjkalo zadev za cinkat celo
Potem je pa prišel trenutek odpeljat vso preostalo robo za pobarvat k ličarju. Moja 156 se je zopet izkazala in spet je šlo vse notri
Avto so vmes pripravili na barvanje do konca
S kolegom sva za vikend skočila po nekaj nore robe, ker se je pokazala ena super šansa za odklup. Redke robe da dol padeš
Kolega je vzel zender milano, jz sem pa tole dobil
RECARO!!! Bolj redke zadeva za 164 ne obstaja
Super stanje, usnje mehko, plastike pojebane, kot na vseh recarotih, tko da jih rabim obnovit.
Ker imajo sedeži tudi memory paket, ma zadeva soj računalnik in celo elektrarno spodaj. Pa verjetno 40kg eden sedež, ker ga rabita dva nest
Za finiš pa še tole. Avto se BARVA
Barva je videt prava, kot sem hotel, po slikat sodeč pa tudi super pobarvano.