Menjalnik zdrži, differencial je problem samo jaz mam Q2, ki je kar se tega tiče precej boljši...
Polosovine so problem ja, ampak to so že brez da čipaš
Podobno kevlar sklopko imam sedaj, pa je po pravici povedano nebi kupil nikoli več.
Rabi 1000km da se vsaj približno uleže in neha drset, pa še zdaj po enem letu, če avto dolgo časa voziš umirjeno začne kr iz lepega kurca drset. Pa zelo agresivno grabi, ko spuščaš pedal... Brezveze. Prejšnja klasična sklopka z ojačano potisno ploščo je bila veliko boljša. Zdržala pa je dobrih 100kkm.
Pro-kit še mam, lani sem ga zamenjal, ker so mi zadnji fedri popokali ( razpadli, prerjaveli...)
Tisti z višanjem je bila zajebancija. Pro-kit zniža ene 30mm. Samo na začetku rabi kak mesec da se "posedejo". Na začetku je bilo okoli 22mm, samo potem je zlezlo proti 30mm.
Gregson pomojem nima pro-kita ampak uno drugo zadevo ki zniža za 50mm. (sport kit?)
FSDji so žal že šli, ker so se izrabili do kraja. Zadnji niso dušili popolnoma nič več. Zdaj sem spet na "standard" amortizerjih.
PU puše so bile gor na sprednjih rokah par 1000km, pa sem jih fliknil v smeti ker je škripalo ko prasica.
Na zadnje jih potem nisem montiral.
Moj motor je tudi euro 3, samo da ima 150HP.