Napajanje sem vzel kar na plošči z varovalkami. Se mi ni dalo jebat z požarno steno
Drgač pa, tale Bose je tak fail da res ni. Mislim, ne fail kot zanič zvok, ker je občutno bolje kot navadno ozvočenje, amapk fail, ker bi bilo lahko narejeno veliko bolje kot je.
Nevem kater mungo se je odločil da bodo vse kable za vsak zvočnik (4-je kanali) do prtljažnika in nazaj (to znese 32 žil), namesto da bi ojačevalec stisnili nekam pod armaturko, in nazaj peljali samo 4 kable za subwoofer. Res bistra odločitev, ker pobereš ves šum in motje...
Druga stvar je dejstvo da so zvočniki koaksialni, ko bi komot bili dvosistemski s kretnico. Bi bilo čist velik boljše.
Tudi način kako radio preklopijo v Bose način je neumnost brez primere. Namesto da bi "by-passal" izhodno stopnjo ojačevalnika, raje znižajo nivo signal v predojačevalniku, ki gre v končno stopnjo toliko, da potem na izhodu končne stopnje dobiš signale na nivoju "pre-out". Rezultat je veliko šuma in motenj iz okolice, ki ga drugače nebi bilo.
Potem ena cvetka je tudi to, da ko vklopiš Bose način na radiu, izgubiš funkcijo equaliserja (to še nekako razumem če se tolažiš s tem da je Bose naštimal euqaliser tko da je prav), in tudi funkcijo SVC (prilagajanje jakosti zvoka glede na hitrost avta). Budaleština.
Če bi zadevo zdajle ugrajeval bi se lotil popolnoma drugače. Najprej bi našel eno mesto za ojačevalec nekje v armaturki, da bi se izognil 10m kablov ki gredo v prtljažnik in nazaj. Do prtljažnika bi potegnil samo 4 kable za subwoofer.
Razdrl bi radio in ven odlotal končno stopnjo (jo mehansko by-passal), izklopil Bose način na Radiu. (tole bom zelo verjetno tudi naredil, saj tisti ki so to naredili pravijo da je razlika ogromna)
Pa na prednjem sistemu bi ločil tweeter stran in ga nekako zmontiral tja gor pri kljuki in naredil eno "basic" home-made kretnico.
Si grem stavit da bi zadeva špilala neskončno bolje.
Če kdaj srečam človeka ki je dizajniral Bose v 147 ga bom direkt po pesi ene dvakrat.