147 by TribesMan

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Zamenjas originalni avtoradio, za kaj bolj konkretnega, pa so tudi original kartonasti zvocniki OK.

LP
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2894
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Vidš, men je pa več pomenilo, da ohranim original izgled armature, kot pa da zatlačim en aftermarket radio notri. Mislim, da Tribes cilja na isto stvar :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tako nekako... pa kot sem že rekel, vzel sem samo zato ker je bilo precej poceni...

Za 150€ pač od "aftermarket" ne bi dobil nič...
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1166
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

jaz sem imel za probo notri enga pioneerja, cenovni razred nekaj čez 200€ ..res da so bli toni bolj čisti, ampak basa pa je bilo precej manj, na original zvočnike, tak da sem pustil orginal radio, pa hi-low pretvornik... bass in ojačevalec pa sta me stala 180€ in imam v 30l kompresiji in zasede po širini skoraj tretino gepeka. Bom pa v kratkem dal v bok spoliestrirat ohišje in bom pridobil ziher 20cm v širini...
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če bi hotel nekaj spodobnega naredit aftermarket, bi moral kupit tako kot je kukec rekel, ojčevalec in sub, pa še vsaj prednji sistem (za zadnji sistem bi recimo ponucal original prednji sistem), ker original zvočniki so totalen pofl...

In to je na koncu rang 300€. S tem da se ti potem tista kišta od wooferja vozi čez pol prtljažnika. Če pa dodaš še custom poliester škatlo za woofer pa cena samo še raste... in to je preveč denarja... špilalo bi pa verjetno bolje. :)

Anyway pustmo zdej to :)
Uporabniški avatar
alro
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2700
Pridružen: So Feb 11, 2006 1:39 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Nova Gorica/Gorenje pri Divači

Kaj zaen konektor rabiš ? Jutri grem na odpad v NG in vem da so meli eno 147. Lahko pogledam za konektor in ti ga vržem v kuverto in pošljem :mrgreen: . Samo da mi ne bo treba pol avta razkopat za prit do njega :| .
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Rabil bi dva konektorja, tistega mini-ISO ki gre na radio, na katerega se priključi CD changer (po možnosti vse tri konektorje, rumen, moder, zelen, pa še kakšen centimeter žice)

Drugi konektor pa je skrit pod sovoznikovim predalom (je treba predal ven vzet) na desni strani v armaturi, tam kjer se armatura dotika sovoznikovih vrat.

Ubistvu bi rabil samo en ženski pin iz tistega konektorja, samo če bi že kopal tako globoko je skoraj lažje odcvikat vse pa poslat...

Drugače pa sem zadevo malo zimproviziral danes in Bose že špila, če konektorjev ne bo, nič ne de :P

Razlika je (kar je bilo za pričakovat glede na to kak sekret je original radio), ampak kot smo se že večkrat pogovarjali, če iščeš ultimate kvaliteto, ni to to.
Pozna se predvsem v temu da je zvok bolj poln in "prostorski" se ne opazi tistega da zvok prihaja samo od spredaj. Basi si veliko boljši in ravno prav dozirani.
Zdi pa se mi da manjka nekaj tam v sredini zvočnega spektra. Ampak za to mislim da je bolj kriv original radio, ker to je bilo že prej zelo moteče.

Vredno 150€, kej več pa ne...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tkole je treba vtisnit dve kovice z matico za montažo wooferja. V prtljažniku so na tleh že pripravljene kvadratne luknje, ki so sicer zalimane z nekimi samolepilnimi kvadratnimi ploščicami iz nečesa kar zgleda podobno bitumnu.

Slika

Takole orodje sem si naredil za montažo teh kovic:

Slika

Slika

Kovico naviješ na ta vijak (s podložkami in matico) vtakneš v luknjo v plehu, in začneš šraufat (rabiš dva ključa), z enim ključem držiš vijak da se ne vrti, z drugim ključem vrtiš matico, da stiska kovico. Cirka 3-4 obrate matice je treba naredit in kovica drži kot pribita. Zlo simpl in všečna zadevca :D

Potem sem zadevo ušraufal notri (dva M6 vijaka spodaj in dva "samorezna" vijaka zgoraj ki se ušravfata v plastiko ki drži polico prtljažnika (pri samoreznih je dobro dat tisto kovinsko fedrasto ploščico da služi kot navoj, drugače hitro zjebeš plastiko, nevem kako se točno reče zadevi).

Slika

In še final shot z zmontirano tapeto ki gre čez sub:

Slika

edit: tle se mogoče vidi tudi da sem moral malce odrezati tapeto ki služi kot dno prtljažnika, ker pač ob strani ene 10cm zdaj zaseda woofer. Zadevo sem odrezal s škarjami in zašil nazaj, po robu, da ne štrli...

Slike so v riti... sonce + telefon + nesposobn fotograf + lenoba ker se mi ni dal postavit avta tko da nebi slikal v sonce... fail :P
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

Kje si dobil napajanje skozi požarno steno? Je kakšna "normalno" dostopna luknja, da ne bom iskal kot nor? :D
Uporabniški avatar
Alfa33
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3324
Pridružen: Če Sep 25, 2003 12:30 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
Kraj: Ljubljana-Vič
Kontakt:

Napajanje je pri sovozniku zgoraj desno, odstraniti treba plastiko pri brisalcih. Potem pa odstraniš gumo oz. narediš luknjo vanjo, ter pride kabel pod predalom ven.
Slika
Uporabniški avatar
slayer
Alfist
Alfist
Prispevkov: 309
Pridružen: Ne Apr 26, 2009 4:09 pm

Na voznikovi strani ni varjante?
Uporabniški avatar
Creed
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4301
Pridružen: To Feb 01, 2005 2:22 pm

Je...pri volanskem drogu je luknja v pozarni steni kjer gre sop kablov skozi.

LP
Uporabniški avatar
Inti
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2894
Pridružen: So Nov 03, 2007 7:24 pm
Vozilo: 147

Jest imam speljano napajanje skozi isto luknjo, kot gre zajla za dvig haube.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Napajanje sem vzel kar na plošči z varovalkami. Se mi ni dalo jebat z požarno steno :P

Drgač pa, tale Bose je tak fail da res ni. Mislim, ne fail kot zanič zvok, ker je občutno bolje kot navadno ozvočenje, amapk fail, ker bi bilo lahko narejeno veliko bolje kot je.

Nevem kater mungo se je odločil da bodo vse kable za vsak zvočnik (4-je kanali) do prtljažnika in nazaj (to znese 32 žil), namesto da bi ojačevalec stisnili nekam pod armaturko, in nazaj peljali samo 4 kable za subwoofer. Res bistra odločitev, ker pobereš ves šum in motje...

Druga stvar je dejstvo da so zvočniki koaksialni, ko bi komot bili dvosistemski s kretnico. Bi bilo čist velik boljše.

Tudi način kako radio preklopijo v Bose način je neumnost brez primere. Namesto da bi "by-passal" izhodno stopnjo ojačevalnika, raje znižajo nivo signal v predojačevalniku, ki gre v končno stopnjo toliko, da potem na izhodu končne stopnje dobiš signale na nivoju "pre-out". Rezultat je veliko šuma in motenj iz okolice, ki ga drugače nebi bilo.
Potem ena cvetka je tudi to, da ko vklopiš Bose način na radiu, izgubiš funkcijo equaliserja (to še nekako razumem če se tolažiš s tem da je Bose naštimal euqaliser tko da je prav), in tudi funkcijo SVC (prilagajanje jakosti zvoka glede na hitrost avta). Budaleština.

Če bi zadevo zdajle ugrajeval bi se lotil popolnoma drugače. Najprej bi našel eno mesto za ojačevalec nekje v armaturki, da bi se izognil 10m kablov ki gredo v prtljažnik in nazaj. Do prtljažnika bi potegnil samo 4 kable za subwoofer.
Razdrl bi radio in ven odlotal končno stopnjo (jo mehansko by-passal), izklopil Bose način na Radiu. (tole bom zelo verjetno tudi naredil, saj tisti ki so to naredili pravijo da je razlika ogromna)
Pa na prednjem sistemu bi ločil tweeter stran in ga nekako zmontiral tja gor pri kljuki in naredil eno "basic" home-made kretnico.
Si grem stavit da bi zadeva špilala neskončno bolje.

Če kdaj srečam človeka ki je dizajniral Bose v 147 ga bom direkt po pesi ene dvakrat.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7813
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ja saj v 156 je situacija ista kot vem #-o Vsaj glede napeljave
Odgovori
  • Informacija