GIULIA Veloce 2.0 TB Q4 Misano blue

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

Lahko bi rekel, da je ta tema vstala iz pepela kot Feniks.
Slika 159ke je ena izmed mojih zadnjih in je nastala že kar nekaj časa nazaj.
Po skoraj 5 letih lastništva se je 159 prodala, razlog pa lahko vidite v ozadju. 8)
Iz rodne Italije, se je Giulia k meni preselila junija lani.
Bom zbral par slikc pa tudi malo opisal zadevo.
Priponke
A7C59EC1-74EA-4121-896E-54BA4C3D06BF.jpeg
A7C59EC1-74EA-4121-896E-54BA4C3D06BF.jpeg (150.45 KiB) Pogledano 1737 krat
Slika
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

Torej gre za Giulio Veloce 2.0 TB 280 Q4
Avto je poezija- s tremi različnimi režimi vožnje(DNA) ima tudi 3 povsem različne karakterje. Po prevoženih 10.000km(ob nakupu je imela 88.000km) lahko rečem, da mi ni niti malo žal moje odločitve, ker po mesecih iskanja “dobitne kombinacije” kadar so želje dokaj zahtevne(sploh če hočeš misano blue), se hitro približaš ceni nove in vidiš da kaj druga kot barve glede na ponudbo rabljenih ne moreš izbirat, prej kot slej pa se pojavi takšna za katero rečeš “to je to”. V igri za nakup sta bila tudi zvezda c250 in volvo s60 T5 ampak jih niti šel nisem pobližje spoznat. Pri moji ni tobacco notranjosti, rumenih bremz in panorame( zame top kombinacija) ampak ima pa precej drugih gadgetov kar jih marsikatera druga veloce nima. Performance paket( zapora diffa LSD, aktivno vzmetenje SDC, F1 prestave), keyless, radar, premium sound, 8.8 navi itd...
Glede na to, da ima avto precej agresiven videz in se tudi kar hitro premakne, sem pogrešal “ropotanje” izpuha, zato sem zmontiral cat back sistem z loputo na zadnjem loncu.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil kukec, dne So Jan 22, 2022 12:40 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Čestitke, zares lepa, pa še s tapravim motorjem (QV izvzeta)!!!
Srečno in polno užitkov!!

Kako si zamenjal Start/Stop gumb? Si originalnega preprosto iztaknil in nataknil novega?
Opazil sem že, da pri zamenjavi gumba osvetlitev skozi črke močno blešči ... Si pod gumb kaj dodal?


PS: Zakaj pa nisi nove tematike odprl?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

VOU =D>

to bi pa imel, če tudi ni karavan :mrgreen:

PS: rumene bremze ne pašajo, je tole bolše....skrito pa tapravo...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Čestitke za pravo izbiro motorja in opreme.

Sicer mi spredaj tablica nalepljena direkt na odbijač ne izgleda najbolj privlačno. V živo izpade kot da se je tablica zvila in se je lastniku ne da popravit/zamenjat. Na starejših Alfah je to še šlo, tu pa odbijač tolikokrat spremeni linijo/naklon, da ni ravno posrečena rešitev. Osebno mi je najlepše z original nosilcem pobarvanim na sijaj črno. Pa kakšne Michelin PS 4S ji privošči, ker so raznorazni Nankangi žalitev za to šasijo. :mrgreen:

Kakorkoli že, ti modeli imajo kar potenciala, da so precej bolj divji kot serijsko za ne preveč hud vložek, sploh ker je avto precej lahek za ta velikostni rang.
DNA stikalo od Quadrifoglio z Race modom je praktično nujna nadgradnja. S hibridnim turbom (slabih 2000€) lahko prideš na 400 konjev, dodaš k temu kak "camber kit" (katerega Giulie krvavo potrebujejo, saj je sprednji camber serijsko med -0°15' in -0°55', kar je dokaj malo) in trše/nižje vzmeti pa bo vrhunska zadeva za vozit - seveda ne pozabit na zavore.
Squadra tuning ponuja tudi njihovo napravico s katero lahko med drugim vklopiš RWD mode (+ še cel kup drugih možnosti). To vse pišem, ker vidim, da imaš sliko iz proge...

Pa čim več varnih kilometrov.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

MaStr napisal/-a:Čestitke, zares lepa, pa še s tapravim motorjem (QV izvzeta)!!!
Srečno in polno užitkov!!

Kako si zamenjal Start/Stop gumb? Si originalnega preprosto iztaknil in nataknil novega?
Opazil sem že, da pri zamenjavi gumba osvetlitev skozi črke močno blešči ... Si pod gumb kaj dodal?


PS: Zakaj pa nisi nove tematike odprl?
Tako je, pokrovček gumba sem samo zamenjal z rdečim(4€ aliexpress). Malo bolj blešči napram orginalu, ampak sem se navadil. Komplet gumb z ohišjem od qv stane cca 40€, ampak glede na to da imam v planu zamenjat z FL volanom, sem to zamenjal bolj iz firbca
Gricko napisal/-a:VOU =D>

to bi pa imel, če tudi ni karavan :mrgreen:

PS: rumene bremze ne pašajo, je tole bolše....skrito pa tapravo...
Jaz sem sprva tudi pogrešal sw, ampak tudi če bi giulia bila še karavan, bi vseeno vzel limuzino :-)(
meni pa rumena noro sede, redno srečujem eno v takšni kombinaciji in sem mu kr malo fauš. Je pa res da črno lakirane ne izstopajo tako, se pa odlično podajo z vsemi črnimi/karbon detajli na avtu.
lizard napisal/-a:Čestitke za pravo izbiro motorja in opreme.

Sicer mi spredaj tablica nalepljena direkt na odbijač ne izgleda najbolj privlačno. V živo izpade kot da se je tablica zvila in se je lastniku ne da popravit/zamenjat. Na starejših Alfah je to še šlo, tu pa odbijač tolikokrat spremeni linijo/naklon, da ni ravno posrečena rešitev. Osebno mi je najlepše z original nosilcem pobarvanim na sijaj črno. Pa kakšne Michelin PS 4S ji privošči, ker so raznorazni Nankangi žalitev za to šasijo. :mrgreen:

Kakorkoli že, ti modeli imajo kar potenciala, da so precej bolj divji kot serijsko za ne preveč hud vložek, sploh ker je avto precej lahek za ta velikostni rang.
DNA stikalo od Quadrifoglio z Race modom je praktično nujna nadgradnja. S hibridnim turbom (slabih 2000€) lahko prideš na 400 konjev, dodaš k temu kak "camber kit" (katerega Giulie krvavo potrebujejo, saj je sprednji camber serijsko med -0°15' in -0°55', kar je dokaj malo) in trše/nižje vzmeti pa bo vrhunska zadeva za vozit - seveda ne pozabit na zavore.
Squadra tuning ponuja tudi njihovo napravico s katero lahko med drugim vklopiš RWD mode (+ še cel kup drugih možnosti). To vse pišem, ker vidim, da imaš sliko iz proge...

Pa čim več varnih kilometrov.
Glede tablice je tako, na avtu je bil italijanski nosilec s katerim si žal nisem mogel veliko pomagat. Šrtljenje tablice vstran od odbijača je povzročalo nenehno piskanje prednjih senzorjev. Ko sem tablico lepil sem probal ogromno pozicij in meni v živo sploh ne zgleda slabo. Na enih slikah je res obup, najlepše bi bilo slikat brez 8)
Glede gum je tako, dobil sem jih na avtu ganz nove, so model AS+. Tudi sam sem bil
skeptičen ampak prvo sezono me niso razočarale, res da od začetka nisem zaupal sebi in avtu za kakšno agresivno vožnjo po cesti, zato sem se tudi odločil da grem na progo sprobat kako se avto obnaša. Glede na to da na cesti ne izzivam usode in tudi pri kakšni bolj dinamični vožnji po suhem nisem nikoli čutil primanjklaja oprijema. Ko jih zvozim bom sigurno nataknil kaj drugega.
Na trackdayu sem vozil z enimi kr izrabljenimi nexenkami in vse kar sem pogrešal je bilo več oprijema na sprednji osi, nos mi je kr silil naravnost če nisem ujel timinga za oversteering.
Race mode je v planu, osebno ga za prvič nisem pogrešal, bi pa seveda rad sprobal kako se pelje tudi brez pomoči elektronike. Za v snegu 2x na sezono nardit par donutsov pa tudi ne vidim nekega smisla.
Ko bo sledila menjava diskov, vsekakor razmišljam o nekem upgreadu. Verjetno zadnji qv 350mm za spredaj. Res da so trenutni diski že bolj proti koncu, so na progi kr hitro začeli kazati znake utrujenosti, tako da ga niti nisem potem “žgal” na polno.
Glede športnih vzmeti, pa ne vem kako bi se zadeva obnesla z elektronskimi blažilniki?

Avto sem vzel na licitaciji iz Italije, nekih hudih planov si za prvo leto nisem delal, ravo iz razloga da ga dodobra spoznam in da vidim ali bo avto ok.
Spomladi ko me čaka spet redni servis, bom verjetno optimiziral na 310KM in sprogramiral ključ z daljinskim zagonom motorja.
Želja oz. v planu je tudi menajava prestavne ročice od FL, ali pa kr celotnega FL tunela s karbonskim.

Hvala vsem za izrečene želje in pohvale [-o<
Slika
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Tablica; pravilno prilepljena na original "slovenski" nosilec ne piska nič. ;)

Oprijem prednje osi; glavni razlog podkrmarjenja bo najbrž v tovarniško zelo konzervativno nastavljenim camberjem (nagib); slovensko podjetje dela kit, ki to popravi in je v ZDA precej popularen in hvaljen: https://www.galemotorsport.com/product- ... ection-kit" onclick="window.open(this.href);return false;

Nižje vzmeti; ST Springs (od KW-ja) so narejeno tako, da delujejo z originalnimi (aktivnimi in navadnimi) amortizerji, in so precej pohvaljeni s strani lastnikov, znižajo za cca 20 mm, in so progresivne. Eibach za svoj ProKit trdi enako, da so primerne tudi za original amortizerje, a hkrati tudi za športnejše; tudi te lastniki pohvalijo, a ST je nekako največkrat predlagana opcija. Že samo z nižanjem boš pridobil nekaj negativnega camberja.

Steklena streha; niti ni tako slabo, da je nimaš, saj lastniki ne vem če so najbolj zadovoljni z njo, pa še za primere da jo raznese na 1000 koščkov sem slišal. Ob tem ti pa samo poveča maso avto in zviša težišče.

Race mode; to sem predlagal predvsem za to, ker v D načinu elektronika precej agresivno poseže vmes in ti odvzame moč, namesto da bi bila bolj progresivna ter zdrs kontrolirala bolj linearno. Race mode ti doda tudi najtršo nastavitev amortizerjev.

Zavore; Huh... za diske od Quadrifoglio bi moral narediti distančnike, in to kvalitetno. Zavore se na progi pregrevajo prav vsem Giulijam. Prva nadgradnja mora biti boljša zavorna tekočina in športnejše ploščice, lahko tudi športnejši diski (Tarox dela tudi dvo-delne sprednje diske, ampak so 1000€). Dobi se tudi heat shield za ploščice, ki zmanjšuje prenos toplote na čeljusti in zavorno tekočino. Vsekakor pa originalne diske in ploščice odsvetujem, ker lastniki niso ravno najbolj zadovoljni z njimi, sploh zadaj se znajo pojavljat čudni črni ostanki na površini diska, ki začnejo rjavet.

MY20 volan; večina lastnikov preferira starejši volan, ker je tanjši; nov je resda mogoče komu lepši, ampak osebno bi denar vlagal drugam. Vsak pa ima seveda svoje preference.

310 (tudi malo več) konjev pa ne bi smel biti noben problem. Itak se lahko načipa samo D-način, A in N pa ostaneta na tovarniški mapi. ;)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alesdrolec
Alfist
Alfist
Prispevkov: 395
Pridružen: Po Okt 20, 2008 6:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kamnik

Poezija motor in barva...moja najljubša kombinacija in pravtako sanjska če ima rjavo usnje in rumene bremze :) srečno in obilo užitkov!
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Ostal sem brez besed :D

Prekrasen avto, taprava motorizacija. Pripelji pokazat :D
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Lepa je, vsec mi je da se vozi tudi aktivno na progi. Drugace pa ja remap, race gumb pa boljse zavore pa je to konkreten voz.
Mojo ze cakajo doma 360mm diski, bom pa uporabil serijsko celjust z daljsimi vijaki in spacer na premniku.
Spredaj se podlozi zadnjo roko in se doda malo camberja in casterja, pol stopinje komot za vec pa se caster poveca in lahko pride do praskanja po koloteku (takrat pride prav ekscenter pusa v prednji roki ki jih dela Gale)

Cez cas pa focus rs sredico turbine pa izdelava hibrida za cca 370hp hehe 8)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

@Alan tvoj nakup giulie bencin smo vsi nestrpno čakali 8) :lol:
Slika
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

+1
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Alan, kdaj nam jo boš še ti podrobno predstavil?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Upam da naslednji vikend. Papirna vojna in vse ostalo je reseno, sem pa trenutno jaz doma v izolaciji :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija