MaStr napisal/-a:Čestitke, zares lepa, pa še s tapravim motorjem (QV izvzeta)!!!
Srečno in polno užitkov!!
Kako si zamenjal Start/Stop gumb? Si originalnega preprosto iztaknil in nataknil novega?
Opazil sem že, da pri zamenjavi gumba osvetlitev skozi črke močno blešči ... Si pod gumb kaj dodal?
PS: Zakaj pa nisi nove tematike odprl?
Tako je, pokrovček gumba sem samo zamenjal z rdečim(4€ aliexpress). Malo bolj blešči napram orginalu, ampak sem se navadil. Komplet gumb z ohišjem od qv stane cca 40€, ampak glede na to da imam v planu zamenjat z FL volanom, sem to zamenjal bolj iz firbca
Gricko napisal/-a:VOU
to bi pa imel, če tudi ni karavan
PS: rumene bremze ne pašajo, je tole bolše....skrito pa tapravo...
Jaz sem sprva tudi pogrešal sw, ampak tudi če bi giulia bila še karavan, bi vseeno vzel limuzino
meni pa rumena noro sede, redno srečujem eno v takšni kombinaciji in sem mu kr malo fauš. Je pa res da črno lakirane ne izstopajo tako, se pa odlično podajo z vsemi črnimi/karbon detajli na avtu.
lizard napisal/-a:Čestitke za pravo izbiro motorja in opreme.
Sicer mi spredaj tablica nalepljena direkt na odbijač ne izgleda najbolj privlačno. V živo izpade kot da se je tablica zvila in se je lastniku ne da popravit/zamenjat. Na starejših Alfah je to še šlo, tu pa odbijač tolikokrat spremeni linijo/naklon, da ni ravno posrečena rešitev. Osebno mi je najlepše z original nosilcem pobarvanim na sijaj črno. Pa kakšne Michelin PS 4S ji privošči, ker so raznorazni Nankangi žalitev za to šasijo.
Kakorkoli že, ti modeli imajo kar potenciala, da so precej bolj divji kot serijsko za ne preveč hud vložek, sploh ker je avto precej lahek za ta velikostni rang.
DNA stikalo od Quadrifoglio z Race modom je praktično nujna nadgradnja. S hibridnim turbom (slabih 2000€) lahko prideš na 400 konjev, dodaš k temu kak "camber kit" (katerega Giulie krvavo potrebujejo, saj je sprednji camber serijsko med -0°15' in -0°55', kar je dokaj malo) in trše/nižje vzmeti pa bo vrhunska zadeva za vozit - seveda ne pozabit na zavore.
Squadra tuning ponuja tudi njihovo napravico s katero lahko med drugim vklopiš RWD mode (+ še cel kup drugih možnosti). To vse pišem, ker vidim, da imaš sliko iz proge...
Pa čim več varnih kilometrov.
Glede tablice je tako, na avtu je bil italijanski nosilec s katerim si žal nisem mogel veliko pomagat. Šrtljenje tablice vstran od odbijača je povzročalo nenehno piskanje prednjih senzorjev. Ko sem tablico lepil sem probal ogromno pozicij in meni v živo sploh ne zgleda slabo. Na enih slikah je res obup, najlepše bi bilo slikat brez
Glede gum je tako, dobil sem jih na avtu ganz nove, so model AS+. Tudi sam sem bil
skeptičen ampak prvo sezono me niso razočarale, res da od začetka nisem zaupal sebi in avtu za kakšno agresivno vožnjo po cesti, zato sem se tudi odločil da grem na progo sprobat kako se avto obnaša. Glede na to da na cesti ne izzivam usode in tudi pri kakšni bolj dinamični vožnji po suhem nisem nikoli čutil primanjklaja oprijema. Ko jih zvozim bom sigurno nataknil kaj drugega.
Na trackdayu sem vozil z enimi kr izrabljenimi nexenkami in vse kar sem pogrešal je bilo več oprijema na sprednji osi, nos mi je kr silil naravnost če nisem ujel timinga za oversteering.
Race mode je v planu, osebno ga za prvič nisem pogrešal, bi pa seveda rad sprobal kako se pelje tudi brez pomoči elektronike. Za v snegu 2x na sezono nardit par donutsov pa tudi ne vidim nekega smisla.
Ko bo sledila menjava diskov, vsekakor razmišljam o nekem upgreadu. Verjetno zadnji qv 350mm za spredaj. Res da so trenutni diski že bolj proti koncu, so na progi kr hitro začeli kazati znake utrujenosti, tako da ga niti nisem potem “žgal” na polno.
Glede športnih vzmeti, pa ne vem kako bi se zadeva obnesla z elektronskimi blažilniki?
Avto sem vzel na licitaciji iz Italije, nekih hudih planov si za prvo leto nisem delal, ravo iz razloga da ga dodobra spoznam in da vidim ali bo avto ok.
Spomladi ko me čaka spet redni servis, bom verjetno optimiziral na 310KM in sprogramiral ključ z daljinskim zagonom motorja.
Želja oz. v planu je tudi menajava prestavne ročice od FL, ali pa kr celotnega FL tunela s karbonskim.
Hvala vsem za izrečene želje in pohvale