Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
neyo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Jan 11, 2008 6:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Logatec

tudi sam razmišljam o čipanju.... pa me zanima cena

hvala
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

neyo napisal/-a:tudi sam razmišljam o čipanju.... pa me zanima cena

hvala
450 EUR, pa poskusi si na to še kakšen popust izboriti :wink:
Uporabniški avatar
neyo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe Jan 11, 2008 6:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Logatec

thnx
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Analiza situacije po prvem (koledarskem) letu lastništva. Moja je bila od konca aprila 2010.

V tem času prevozil 13.700 KM in porabil natančno 1.149 l nafte. Se pravi povprečna poraba je znašala 8,46 l/100 km. Ni malo, ni pa tudi prav veliko glede na moj slog vožnje (veliko mesta, AC, živahna vožnja). Bilo je kar nekaj obiskov na servisu (opravljen full veliki servis, zrihtana klima, zamakanje levo zadaj, menjava sprednje desne roke, zadnjih diskov in ploščic, akumulatorja) v kar sem investiral skoraj 1.900 EUR. Poleg tega nabavil set zimskih in letnih gum tako, da naslednjih nekaj let ne bi smel imeti pretiranih dodatnih stroškov. No, bomo videli, pri Alfi nikoli ne veš :wink:

Nekaj investiral tudi v čipanje za kar mi ni niti najmanj žal: avto je čisto drugačen in vožnjo z njim zdaj še bolj obožujem. :D

Skratka: zelo zadovoljen lastnik AR 159 in po malem že načrtujem nakup nove tam nekje leta 2012 ko naj bi jo počasi vzeli iz produkcije. Hud avto =D>
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

alex146 napisal/-a:glede porabe: je možno, da je BC po remapu še bolj optimističen glede porabe kot prej?
potrjujem zgornje; če je BC prej lagal za cca. 0,5l/100 zdaj laže za dober liter. Sicer merjena poraba po chipanju ob enakih pogojih podobna kot prej.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Še tole: danes preveril tekočine. Nivo hladilne je bil na min, sem hotel doliti in ko odvijem pokrov in se je nivo dvignil na max tako da potem nisem dolival. Kdaj se gleda, ko je pod pritiskom (zaprto) ali ob odprti posodi??
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

alex146 napisal/-a:Še tole: danes preveril tekočine. Nivo hladilne je bil na min, sem hotel doliti in ko odvijem pokrov in se je nivo dvignil na max tako da potem nisem dolival. Kdaj se gleda, ko je pod pritiskom (zaprto) ali ob odprti posodi??
anybody? :roll:
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

vse gledaš vedno v hladnem stanju (ko ni tlaka v posodi) in na vaservagi
Uroš
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Uroš napisal/-a:vse gledaš vedno v hladnem stanju (ko ni tlaka v posodi) in na vaservagi
danes spet preveril: ob zaprti posodi mi kaže nivo cca 1 cm pod MIN, ko pa odprem pokrov posode se dvigne na pol poti med MIN in MAX. Je to OK, ali naj dolijem?
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

V hladnem stanju na ravnini dolij do max.in bo v redu! :wink:
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

mitoma napisal/-a:V hladnem stanju na ravnini dolij do max.in bo v redu! :wink:
a to pomeni, da ko je hladna je, kar se nivoja tiče, vseeno če je posoda odprta ali zaprta?
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Vroča voda se razširi, zrak prav tako. Zato se vse tekočine preverja in doliva praviloma, ko so hladne.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Evo dva primera, ko se kontrolira tudi na obratovalni temperaturi:
servo tekočina ... na delovni temperaturi (označeno na palici)
menjalnik avtomatski ... hladni in obvezno na obratovalni temperaturi (označeno na palici)

P.S.: Hladilna se vedno meri v popolnoma hladnem stanju, na ravni podlagi in ob ugasnjenem motorju. Če ti nivo tako niha v hladnem stanju je nekaj narobe.
mitoma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1142
Pridružen: Pe Jul 23, 2010 11:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

alex146 napisal/-a:
mitoma napisal/-a:V hladnem stanju na ravnini dolij do max.in bo v redu! :wink:
a to pomeni, da ko je hladna je, kar se nivoja tiče, vseeno če je posoda odprta ali zaprta?
ja ker ni pod pritiskom,kot pri vročem motorju!
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Bom dolil na MAX v hladnem stanju in potem spremljal kaj se dogaja. Hvala za odgovore :wink:
Odgovori
  • Informacija