Tako, na 159-ki zamenjana sklopka, potisni ležaj, semering gl. gredi in vztrajnik. Cena pa skupaj z delom 1.600 EUR
Zgodba: ideja je bila, da se vgradijo neoriginalni deli, kar bi zadevo vsaj za 500 EUR pocenilo. So pa na servisu poskusili z dvema setoma neoriginalnih delov ampak nobeden ni pasal, neke razlike v dimenzijah, ki merijo 1 ali 2 mm. Na koncu ni preostalo drugega kot vgraditi originalne dele, ki pa so dragi kot hudič. Zgornja cena vključuje tudi skoraj 20% popusta, ki so mi ga dali po tem, ko nič neoriginalnega ni pasalo na avto. Alfa je 2,0 JTDM z F40 menjalnikom in deli so prav pri tej kombinaciji najdražji. Upanje, da vsaj vztrajnika, ki je najdražji kos, ne bo potrebno menjati se je izjalovilo, saj je stari menda ob demontaži praktično razpadel.
Kar je je. Investicijo sem kar težko pogoltnil, še posebej pri 9 let starem avtu s skoraj 250.000 prevoženimi kilometri. Je pa bilo potrebno saj je sklopka že kar precej zdrsavala in še ene zime ne bi preživela.
Ni pa mi jasno zakaj so ti deli za 2.0 tako dragi?? Menjava kita pri 1,9 in celo 2,4 je skoraj pol cenejša...