Alfa 159 SW (prej 1,9 zdaj 2,0 JTDM) by alex146 (str. 21)

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Za 159-ko včeraj opravljen tehnični pregled in podaljšano zavarovanje.

Na tehničnem edina pripomba, kar sem tudi sam že opazil, da ročna zavora prime pozno. Ročko je potrebno potegniti zelo visoko, da prime. To bo potrebno nastaviti. Vprašanje; je to kakšen večji poseg, tako kot menjava žic ročne, ki je pri 159 kar delovno intenziven proces, ali se to preprosto nastavi brez veliko vložnega dela?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Treba pogledat, kje je težava.

Če bo dovolj samo dodatno napeti pletenice ročne zavore, kar se naredi na vijaku, ki je tudi tu verjetno nekje pod ročko dostopen!
Samo tu pa moraš paziti, da je zadaj mehanizem za ročno zavoro na cilindru, kljub dodatnemu napenjanju še vedno čisto sproščen. To pomeni, da ročka, kamor je pritrjena pletenica na cilindru, sede nazaj na mesto.

Če ne pa razdreti zadnje zavorne klešče in odpraviti težavo. Lahko je mehanizem samo zaštekan delno, potrebno očistiti ali pa batek kaj šteka (konus v botku). Če ne pa menjava zadnjih zavornih klešč...
Uporabniški avatar
Aless
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2180
Pridružen: To Jan 09, 2007 10:58 am
Vozilo: ....
Kraj: Bizeljsko / Maribor
Kontakt:

sem imel enako zadevo...problem je rešila menjava žic, ki terja precej dela

če ti uspe samo z napejanjem, bo toliko hitreje in ugodneje, dvomim pa da bo trajna rešitev
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Hvala obema.

Žice so bile zamenjane pred 3 leti tako, da upam na lažjo in cenejšo rešitev.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Na žalost so žice cenejša rešitev, zarustana osovina v zavorni klešči, sam imel enak problem in edina resna rešitev je menjava klešče.
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Da se tudi čeljusti komplet razdreti ter obnoviti.
Mehaniki tega ne počnejo, ker je preveč dela in najlažje je zamenjati komplet čeljust.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Danes mi 159-ka ni vžgala. Vstavim ključ in slišim tisto 'klikanje'. Očitno akumulator.... Sem jo vžgal s kabli in se pol ure vozil naokrog ampak je isto kot prej, avto ne vžge, očitno se akumulator ne polni. Alternator? Je lahko kaj drugega?

Med vožnjo je kazalo tale znak:

Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če alternator ne bi polnil, bi bilo bolj verjetno da bi ti avto crknil, med vožnjo, ko bi se akumulator spraznil...

Če po vožnji ni vžgal je bolj verjetno da je sam akumulator fuč, v smislu da je ena celica "odprta".

Akumulator na tester in pogledat kaj se dogaja z njim ko ga obremeniš.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Sem pa pogledal v arhiv, akumulator je star le 2 leti in pol. Hitro je omagal, ce je res to :roll:
Uporabniški avatar
bananaman
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 12:10 pm

Akumulator ima ponavadi vsaj 3 leta garancije....
Lp
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Toliko? Sem mislil, da je 2 leti.
Uporabniški avatar
bananaman
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 70
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 12:10 pm

Sem ga pravkar menjal.....pa zamudil rok za garancijo, ker sem prepozno preveril račun...3 leta pa 5 mesecev, čeprav je že celo zimo delal težave.
Lp
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Tako, akumulator zamenjan po natanko 2 letih in 8 mesecih. Garancije mi niso priznali, ker velja le 2 leti.

Upajmo, da bo novi dlje zdrzal...
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Za Mitka nabavljene nove gume. Sem se odločil kar za celoletne, glede na to, da letno prevozi manj kot 10k km in da večino časa preživi v mestu:

Slika


https://www.kleber.fr/kleber-gb/gb/The- ... uadraxer-2" onclick="window.open(this.href);return false;


159-ka pa naslednji teden naročena na servis in menjavo sklopke.
Uporabniški avatar
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Po Mar 06, 2006 2:22 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
Kraj: Ljubljana

Tako, na 159-ki zamenjana sklopka, potisni ležaj, semering gl. gredi in vztrajnik. Cena pa skupaj z delom 1.600 EUR :oops:

Zgodba: ideja je bila, da se vgradijo neoriginalni deli, kar bi zadevo vsaj za 500 EUR pocenilo. So pa na servisu poskusili z dvema setoma neoriginalnih delov ampak nobeden ni pasal, neke razlike v dimenzijah, ki merijo 1 ali 2 mm. Na koncu ni preostalo drugega kot vgraditi originalne dele, ki pa so dragi kot hudič. Zgornja cena vključuje tudi skoraj 20% popusta, ki so mi ga dali po tem, ko nič neoriginalnega ni pasalo na avto. Alfa je 2,0 JTDM z F40 menjalnikom in deli so prav pri tej kombinaciji najdražji. Upanje, da vsaj vztrajnika, ki je najdražji kos, ne bo potrebno menjati se je izjalovilo, saj je stari menda ob demontaži praktično razpadel.

Kar je je. Investicijo sem kar težko pogoltnil, še posebej pri 9 let starem avtu s skoraj 250.000 prevoženimi kilometri. Je pa bilo potrebno saj je sklopka že kar precej zdrsavala in še ene zime ne bi preživela.

Ni pa mi jasno zakaj so ti deli za 2.0 tako dragi?? Menjava kita pri 1,9 in celo 2,4 je skoraj pol cenejša...
Odgovori
  • Informacija