Cene konkretnih aftermarket ECUjev so v rangu med 900 - 1300eu . V ceni ki jo navaja Alan je verjetno nabava - instalacija - mapiranje . Ce se mene vprasa je to cist primerna cena. Raznorazni megasquirti in ECUji ki so samogradnje je sama zajebancija....
colibry napisal/-a:Cene konkretnih aftermarket ECUjev so v rangu med 900 - 1300eu . V ceni ki jo navaja Alan je verjetno nabava - instalacija - mapiranje . Ce se mene vprasa je to cist primerna cena. Raznorazni megasquirti in ECUji ki so samogradnje je sama zajebancija....
vse povedu
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Meni je Senica dal predračun za osnoven Haltech z mapiranjem in montažo 1500€. Vendar mi je povedal, da takrat avto ni več za vsak dan. Sem ga pa vprašal, koliko bi bilo potrebno, da ga spravi na raven da bo normalno vozen za vsak dan, pa je samo povedal "original je najboljše in najdlje drži". Se pravi da se ne splača. Problem aftermarket ECUjev je to, da ti osnovni in srednji rang nimajo možnosti uporabe senzorja klenkanja. Kar je pa za daily driverja nuja. Tisti ki pa imajo, so pa 2000€+ samo ECU + montaža in mapiranje in je že pol vrednosti avtoja...
MegaSquirt je hobi-ecu. Da si ga kao sam doma zmontiraš in mapiraš. Da se učiš dejansko. To kar Vseved montira in prodaja, to ni samo zastarelo, vendar tudi presneto predrago glede na izkoristek. Za ta denar (meni je dal predračun 1700€ za 166ko), se da dobit dosti boljši ECU.
Nisem se še nič odločil, s60dta je varianta ali neka cenejša zadeva s katero delata in tunerc in tunnka (eden od teh bo delal na alfi, ko bo denar)
Sej trenutno alfa dela odlično na serijskem ecu ker je gor in lmm in lambda, samo rad bi dal gor svoj kolektor in odstranil lmm ker je to restrikcija. Pa seveda po možnosti gas na zajlo gor tako kot mora bit
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja al custom roke zgoraj al pa premik komplet zgornga konca bolj ven, akse bojo doble pa distanco najbž tm na notranjem zglobu, bom vidu če bo možno izvest.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Distanco bi se načeloma dalo ker ni je****** križa . Eno stran distance oblikuješ na podobno obliko kot je prirobnica z menjalnika ker aksa ven z zgloba pogleda malo. Maš namen distančnik prišranfat na menjalnik in potem akso na distančnik? Pomoje bi se bolj s tem načinom izognu opletanju kot z 10cm dolgimi vijaki...
Tle k sm pocahnu mam že zdej 10mm distance, ker mam spodne roke poširjene. Najraj bi tukej naredu distance, je pa to kr hudič ja tolk debele distančnike delat, pa tolk dalši šravfi tud fajn trpijo. Bom mal tuhtu čez zimo, mogoče pa polosovine nardimo daljše
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;