Ja tko se to dela, stari ma mal bl domace metode (dokaj moj stil) je pa lepo razlozil vse. Pri meni je 100% rotirajoce mase in 51% reciprocne uporabljene za izracun utezi. Zakaj 51%? S tem naj bi bil motor mirnejsi v res visokih obratih, se pravi ravno zame za dirkat kjer se vse dogaja nad 5000rpm.
moj postopek:
lajsanje pretezkih delov ojnic (moram pohvalit italjane, vec kot 2g razlike ni bilo med vsemi sestimi ze v osnovi, no jaz sem delal na pol grama)
ker sem mel 3 bate stare 3 pa iz novejsega gta motorja sem moral kar dosti gramov pobrati iz starih, ko ne gre vec varno lajsat bata se lahko lajsa sornik, pa se vec efekta je ker je tezji material
racunanje za utezi
vse je treba upostevat
zbalansirano
rezultat vsega tega je izredno miren motor in z lahkotnim vrtenjem v 7000+, zaradi balansiranja manj trpi vse kar se tice motorja in izgleda da sem naredil solidno saj motor lepo dela ze vec kot 3 leta na polnih obratih po grobniku racelandu itd