Mam še:
- originalne gumi tepihe
- originalno gumjasto korito za v prtljažnik
- originalne 16" felne + eno leto vožene Michelin Alpin 6
- original strešne nosilce
Bom med vikendom poslikal in dal v rubriko za prodajo.
@edit: dodal še strešne nosilce na seznam.
Zadnjič spremenil godlike, dne Pe Avg 23, 2019 8:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Klipsnov žal nimajo. Takrat ni bilo drugih v "linea accessori".
Spodaj imajo rahle bunkice, imel sem jih preko tekstilnih in se niso vozili.
Novi so bili 58€. Glede na stanji, bi na hitro rekel 20€. Ocenjujem glede na novo ceno. Nisem preverjal ponudbe na trgu aftermarket.
Korito: 20€
Strešni nosilci: 150€
Gume 7,5-8mm profila (račun 336,33€): 250€
Felne: 400€
Gume + felne: 600€
Če koga kar koli zanima => PM.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Za Giulio nimam denarja, pa tak je samo 4 vratna.
Nove Giuliette ni na vidiku, tak da sem vzel najboljši kompromis, ki ni VAG grupa: Ford Focus karavan ST-Line 182 konjev. Danes je bla vplačana ara, zdaj pa čakamo.
Približno nekaj takega bo: www.autotalli.com/vaihtoauto/36717469/ford/focus/2018/raisio
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Kaj vem, Ford si dovoli neverjetno visoke cene, mene spet mika julka, ampak, te razumem, ti si jo imel do zdaj, jaz pa že 4 leta pavziram. Giulia mi je prenizka, 40 k pa tudi ne dam za nobeden avto, tako da Stelvio tudi odpade.
Za hec sem šel konfigurator za Golfa skozi, cena je bila 2k€ višja kot Ford. Pa je imel Golf samo 150KM mašino in 17".
Drugače ma pa Ford probleme z uvoznikom. Naš se ne sme obračat na Ford v Nemčijo, ki je pristojen za evropo ampak smo pod Madžari. Ti pa so menda neomajni.
Baje jim je z novim Focusom prodaja zelo padla, ker je osnovna cena enaka nemški.
Z vsem popustom, ki sem ga dobil, je še zneslo.
Edina alternativa, ki sem jo imel je Kia Proceed GT (204 KM). Problem je ta, da je shooting brake, torej kompromis in da se še nekaj časa ne bo dalo ga naročit, ker obnavljajo tovarno, uvoznik pa je vso svojo zalogo prodal.
Vozil sem Ceed GT. Avtomatik je bil odličen, podvozje tudi primerljivo z Julkinim. Pri Fordu me avtomatik(GM) ni prepričal, dodatna analiza je potrdila, da se ga je bolje izogibat.
Lahko se dobiva na kavi, pa preštofiriš Forda. Samo je bil včeraj naročen, tako da pride decembra.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Pri Golfu dobiš takoj cca 11% popusta na ceno iz cenika, Ford je tudi nekaj popustil, pa vendar.
Sprašujem se kolika bi bila realna cena julke Veloce 2,0 175 TCT (cca 27 000), glede na to, da nima full led, radarski tempomat, asistenčne sisteme...?
Ko sem jaz kupoval, bi za 27k€ dobil QV z isto opremo, ki sem jo imel na moji MA.
Tolko opremljen avto z asistentčnimi sistem pride pri konkurenci 32-35k€. Kar pa je res, da je modelsko zelo star avto.
In ja, tudi sam ne bi kupil avta, ki je prišel 2010 v prodajo. Je pa kolega kupil Giulietto QV pred 4 mesci. Smo si pač različni.
Pa še počasi pridejo CO2 kazni in 100% bojo to firme prevalile na kupce, torej še dražji avti.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019