No, pa da se še jaz, novi lastnik te julke, malo oglasim...
O avtu samem ne bi razpredal, ker je v tej temi več ali manj vse napisano. Edino zadnji brisalec ima še vedno vsake toliko malo driske...
Bi pa povedal par besed o odnosu naših pooblaščenih serviserjev...
Avto je do konca februarja 2020 še v garanciji proti prerjavenju. Na zadnji havbi sem nad desno lučjo opazil en mali mehurček napihnjene barve in na notranji strani zadnjih vrat (pod robom) še par enakih mehurčkov (nič dramatičnega, ker sem prej na Fiat Bravotu imel enako zadevo). Ker sem picajzelj in me take stvari motijo sem se obrnil direktno na Avto Triglav, poslal podatke o avtu in vse slike na katerih je bilo jasno razvidno kakšne so težave. Takoj dobim odgovor, da z uveljavljanjem ne bo težav, ker je bil avto redno servisiran na pooblaščenem servisu in naj se oglasim na servisu, kjer je bil avto servisiran (Petrovčič). Pišem še enkrat, če se lahko oglasim na kakem drugem servisu, ker mi je predaleč se voziti v Maribor samo avto pokazati za 5 minut in spet dobim odgovor v stilu "lahko, ni problema".
Ok, kontaktiram AvtoTrade na Vrhniko, še enkrat pošljem vse podatke, slike in še dodam, da so mi iz Avto Triglava odgovorili, da se lahko oglasim tudi pri njih, čeprav je bil avto servisiran drugje. Nakar dobim odgovor, da to kar oni vidijo v računalniku ni nič, da niso vnešeni nobeni podatki o korozijskih pregledih, nič.
Si mislim pa dobro, mogoče je tip slabe volje in se vseeno odpravim tja, če se bo dalo kaj dogovoriti, kljub temu, da mi že od začetka ni bil všeč ton v katerem je bil napisan odgovor.
Vzamem servisno knjižico, tip gleda, pravi, da je bilo na prvem servisu menjano samo olje in da to ni nič, da je vse neizpolnjeno in še cel kup stvari. Mu preberem maile iz Avto Triglava in mi reče, da oni pri temu avtu itak nimajo nič, da se on ne bo s tem ukvarjal, ker da bodo itak spušili na celi črti in podobno. Ga vprašam, če je torej mnenja, da Petrovčič slabo opravlja svoje delo in mi spet odgovori, da itak nima smisla, ker bo Avto Triglav zavrnil vlogo za uveljavljanje garancije. Skratka očitno je možno, da se pooblaščeni serviser postavi nad generalnega zastopnika.
Kasneje mi je zadevo uredil lokalni ličar in popravil še desni prag (godlike bo že vedel o čem govorim).