Evo gotovo. Zdej si grem pa nov levi palc iskat pa desno dlan
Une kajle nove za sornik blokirat...predn to notr zatlaciš v bat
Nisem namrec hotel tvegat s starimi kajlami zaradi par €. So bile le že vsaj 2x vn jemane.
Spolirani vsi sorniki tudi.
Pobrusil 1g iz sornika številka 5, namesto iz bate. Namrec 1 g pobrat iz bata je kr zanimivo. Tukaj pa malo notranjost in je hitro 1 g.
In pa gotovi bati in ojnice. Vse je znotraj 1 g razlike v teži spodnji in zgornji konci.
Pa kajle obrnjene okoli luknje za montažo, kot morajo biti.
Sedaj sledi še preverit batne obrocke v cilindrih, kakšno je stanje lufta. Ce je pravo ali bo potrebno kaj pobrusit obrocke. Pa zategnit morem cilindre na 11 kg in preverit, ce je izbocenost puš 0.01 do 0.06 mm, kolikor more bit. Obenem pa upat, da je poškodovan cilinder dost vn, da se ga bo dalo pošvasat in poravnat. Sem našel firmo, ki ga je pripravljena popravit.
Za te namene in kasneje nastavljanje motorja, sem pa kupil tudi merilne urice