Gremo dalje. Zdej sem v polnem zagano ko je kaj prostega casa!
Ocišcen in montiran zobnik zobatega jermena
Ocišcena jermenica
Potem sem mel en problem vmes. Dinitol 800°C barva. Nikakor posušit. Kupil motip 800°C. Piše gor, da moreš zapect. No dinitrolu se to ni zdelo omembe vredno, da moreš barvo zapect na cca 160-200°C za cca 1 uro, da postane suha in odporna na bencin, olje itd (sprobano z bencinom, krtaco in brake clanerjem in je res!). Prvo še temeljna, ceprav nebi rabil.
Zapeceno
Zmontirana jermenica (zategnjena na roko)
Poravnan pokrovcek napenjalca in kompletno ohišje napenjalca, kot tudi ohišje kjer nalega pokrov
Niso mi všec te dve puše (bakrene menda) od rolce napenjalca, ker so vidno obrabljene. Ampak to dat naredit in zamenjat.. So pa samo z mastjo podmazane. Nic druegega.
In pa sestavljanje
Provizoricno montiran, da se spomnim kako pride vse. Cakam še nov vijak napenjalca (sem vseeno novega potem raje)
Zatesnil koncno tudi zadnji most glavne gredi. Na Jimov nacin s pasto tesnilno, ne "cigaretnimi" tesnili
Ocistil tudi karter! Odlitek karterja je jao
Tudi magnetn cep
Vse lepše zgleda!
Probal tudi senzor nivoja olja in merilno palcko, da nikamor ne zadevata
In pa montiran karter. Zaenkrat samo na roko zategnjen. Lepil ga bom, ko bo zgoraj vse gotovo. Je pa res ogromen.