Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Dobro, bil je že čas da narediš kaj pametnega naprej
Ko boš tako daleč (po barvanju karoserije), se spomni da vse pravokotne matice v oklepu (M6, M8) dobiš pri vseh naših veletrgovcih. V skrajnem primeru ebay. Da se ne boš hecal s originalnimi.

Ko boš tako daleč (po barvanju karoserije), se spomni da vse pravokotne matice v oklepu (M6, M8) dobiš pri vseh naših veletrgovcih. V skrajnem primeru ebay. Da se ne boš hecal s originalnimi.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji 

- grega983
- Alfa Freak
- Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
- Prispevkov: 745
- Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
- Kraj: Fram

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Tole ti pa res zelim da ti cimprej rata in gre vse po planu. Ena od tistih tem, ki jo z veseljem pogledam. Res si vlozil veliko truda.
- pero666
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
- Prispevkov: 1390
- Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Res lepo napreduje projekt! Pohvalno!
Lahko kaj več napišeš o injektorjih? Si jih sam čistil? Ultrazvočno? Kako deluje tester?
Pretoke posameznih injektorjev si tudi meril? In zakaj menjava za EV6 injektorje?
Lahko kaj več napišeš o injektorjih? Si jih sam čistil? Ultrazvočno? Kako deluje tester?
Pretoke posameznih injektorjev si tudi meril? In zakaj menjava za EV6 injektorje?
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
- opankar
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 2060
- Pridružen: Če Sep 25, 2003 2:46 pm
- Kraj: Lubiana

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Grega ja nazadnje sem jih kupoval in hudo drago plačal pri Triglavu..
Hvala drugače. Tut jz upam, da gre vse tko lepo naprej, kot do sedaj. Treba je še ogromno nardit, kupit, barvat, obnovit, itd. Bo še trajalo, ampak nikamor se mi ne mudi. Važn, da sem vsak dan bližje koncu
Injektorje sem sam očistil ja. Prvo ultazvok, potem še z brake clenarjem in na koncu še z bencinom, dokler se ne vidi, da lepo brizgajo vsi enako. Tester deluje super. Uporabljam itak mode kjer klikajo na polno. Pretok nisem meril, čeprav sem prvo imel namen. Mogoče še bom, da tut bencinske črpalke malo podmažem.
Injektorje bi rad menjal na EV6, ker so te EV1 hudo glasni pa EV6 imajo 4 točkovni vbrizg. Obenem so EV6 direktna zamenjava po podatkih sodeč in po prebranem na tujih forumih tudi deluje ECU in vse bp z novimi. Ga nič ne zmede al pa kej. Bi pa seveda nastavil potem z AFR mešanico preko LMM-ja (ki ima nastavljanje mešanice). Edini problem je ker so bli prej vseh 6 novih 150€, zdej so se pa kr lepo podražali vmes
Drejar mi nardil moznik za alternator, katerega sem zgubil..

In pa tisti obroček varovalni za ležaj vmesne polosi.



Hvala drugače. Tut jz upam, da gre vse tko lepo naprej, kot do sedaj. Treba je še ogromno nardit, kupit, barvat, obnovit, itd. Bo še trajalo, ampak nikamor se mi ne mudi. Važn, da sem vsak dan bližje koncu

Injektorje sem sam očistil ja. Prvo ultazvok, potem še z brake clenarjem in na koncu še z bencinom, dokler se ne vidi, da lepo brizgajo vsi enako. Tester deluje super. Uporabljam itak mode kjer klikajo na polno. Pretok nisem meril, čeprav sem prvo imel namen. Mogoče še bom, da tut bencinske črpalke malo podmažem.
Injektorje bi rad menjal na EV6, ker so te EV1 hudo glasni pa EV6 imajo 4 točkovni vbrizg. Obenem so EV6 direktna zamenjava po podatkih sodeč in po prebranem na tujih forumih tudi deluje ECU in vse bp z novimi. Ga nič ne zmede al pa kej. Bi pa seveda nastavil potem z AFR mešanico preko LMM-ja (ki ima nastavljanje mešanice). Edini problem je ker so bli prej vseh 6 novih 150€, zdej so se pa kr lepo podražali vmes

Drejar mi nardil moznik za alternator, katerega sem zgubil..


In pa tisti obroček varovalni za ležaj vmesne polosi.


3.0 V6 12V Arese POWER!
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Killergame17
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV 1988 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2005
- Prispevkov: 2803
- Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
- Kraj: Brežice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Včeraj sem imel dan odstranjevanja ostankov starih ležajev

Rezultat je nepoškodovana vmesna polos (snet ležaj in varovalo)

In oba prva pesta

Rezultat današnjega dela je pa tale svinjarija očiščena

Zunanji zgledajo ok, ni videt obrabe

Notranji so pa kr videt obrabljeni, tako da moram še 3 polosi podret, da vidim če so od 2.5 TD 98 v dobrem stanju še. Če ne mam pa še 2 al 3 za preverit



Pripravljam polosi, vmesno polos, nosilec motorja/vmesne polosi, prve premnike, zglobe in še par stvari na barvanje v 2K črno.

Rezultat je nepoškodovana vmesna polos (snet ležaj in varovalo)

In oba prva pesta

Rezultat današnjega dela je pa tale svinjarija očiščena


Zunanji zgledajo ok, ni videt obrabe

Notranji so pa kr videt obrabljeni, tako da moram še 3 polosi podret, da vidim če so od 2.5 TD 98 v dobrem stanju še. Če ne mam pa še 2 al 3 za preverit




Pripravljam polosi, vmesno polos, nosilec motorja/vmesne polosi, prve premnike, zglobe in še par stvari na barvanje v 2K črno.
3.0 V6 12V Arese POWER!
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Killergame17
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV 1988 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2005
- Prispevkov: 2803
- Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
- Kraj: Brežice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Pa se splača sestavljati pogonske gredi iz starih delov, z vprašljivim stanjem? Ker za 164 QV sta homokinetični (30+€) in notranji zglob (~40€) po kosu zelo ugodno. In v bistvu imaš novo/obnovljeno pogonsko gred.
- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5705
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Preshgain

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Glede na to, da 164 niso problematične kar se tiče polosi in niti meni, niti za nobenega kolega ne vem, da bi kdaj šel homokinetični sploh komu, ne vidim potrebe po menjavi.
Zato sem tudi razstavil vse, da za sigurno preverim obrabljenost. Zunanji kot vidiš brez bilokakšne obrabe, tako da jih samo še odzunaj očistim in zaščitim na novo. Notranji pa malenkost obrabljeni. Bom videl še ostalih par. Če se noben ne izkaže za dobre, pa itak dobim oba notranja nova za 32€
Zato sem tudi razstavil vse, da za sigurno preverim obrabljenost. Zunanji kot vidiš brez bilokakšne obrabe, tako da jih samo še odzunaj očistim in zaščitim na novo. Notranji pa malenkost obrabljeni. Bom videl še ostalih par. Če se noben ne izkaže za dobre, pa itak dobim oba notranja nova za 32€

3.0 V6 12V Arese POWER!
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Killergame17
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV 1988 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2005
- Prispevkov: 2803
- Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
- Kraj: Brežice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Si pa že z vidom supermana, da vizuelno vidiš in izmeriš obrabo!
Pri moji Kappi tudi "niso obrabljeni" pa cinglja in tudi potrese.

Pri moji Kappi tudi "niso obrabljeni" pa cinglja in tudi potrese.
- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5705
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Preshgain

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Sem tut vozil vse te avte s temi polosovinami in nobenga tresenja, cinglanja, pokanja niti nič
Majo očitno kvalitetne zglobe, da ni problemov z njimi.

3.0 V6 12V Arese POWER!
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Killergame17
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV 1988 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2005
- Prispevkov: 2803
- Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
- Kraj: Brežice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
se strinjam da vcasih je bolje dat nekaj kar je dobro in je delalo 30 let, kot pa menjat z enim poceni delom vprasljive kvalitete.
Filip ima voljo in zeljo po sraufanju
lp, Peter
Filip ima voljo in zeljo po sraufanju

lp, Peter
- pero666
- Addicted to Alfa
- Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI
- Prispevkov: 1390
- Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Bolj kot ne cel mesec minil brez kakšnega napredka. Skos drugega dela preveč
No danes sem is TS odstranil obe prvo in zadnje steklo. Po več kot 1 mesec čakanja na lepo vreme in ne vem kolko klicih na firmo za rezanje šip sem imel dosti čakanja, kupil set za izrez stekel in oba vzel vn uspešno. Sedaj pa samo še da iz odpada pridejo po TS školjko

Obenem dal vodno peskat nosilec motorja, ki je bil v res slabem stanju in ga doma nisem mogel nekaj dosti rešit.

Pa ogledovals em si izbiro mojih QV električnih amortizerjev. Ni mi jasno res kaj so delali pri teh QV amortizerjih. Praktično vsi imajo poškodovane, rjave batnice
Tega ne vidiš na niti enem navadnem amortizerju. QV pa vsi. Tako da imam sedaj 3 dobre prve in samo 1 dobrega zadnjega. Vsi lepo trdi in tesnijo, normalno delajo, ampak bojo batnice sploh na zender fedrih hitro uničila tesnila. Tako da se sedaj odločam ali dam original višino, kjer ne gre poškodovan del preko tesnila. Ali pa obnovit zadnja dva amortizerja za cca 450€

Pa še ena malo OFF. V servis in komplet pregled avta je novi lastnik pripeljal tisto revo, ki je avto.net krasila zadnjih menda 10 let
Američanka, avtomatik. Stanje..ejej. Vidi se da je stala leta in leta.


No danes sem is TS odstranil obe prvo in zadnje steklo. Po več kot 1 mesec čakanja na lepo vreme in ne vem kolko klicih na firmo za rezanje šip sem imel dosti čakanja, kupil set za izrez stekel in oba vzel vn uspešno. Sedaj pa samo še da iz odpada pridejo po TS školjko


Obenem dal vodno peskat nosilec motorja, ki je bil v res slabem stanju in ga doma nisem mogel nekaj dosti rešit.

Pa ogledovals em si izbiro mojih QV električnih amortizerjev. Ni mi jasno res kaj so delali pri teh QV amortizerjih. Praktično vsi imajo poškodovane, rjave batnice
](./images/smilies/eusa_wall.gif)



Pa še ena malo OFF. V servis in komplet pregled avta je novi lastnik pripeljal tisto revo, ki je avto.net krasila zadnjih menda 10 let


3.0 V6 12V Arese POWER!
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Killergame17
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV 1988 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2005
- Prispevkov: 2803
- Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
- Kraj: Brežice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Zakaj pa si dal šipe ven? So poškodovana?
Američanko boš rešil?
Američanko boš rešil?
- MaStr
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
- Prispevkov: 8541
- Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
- Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Ker gre TS na odpad. In hočem met original šipi na rezervi.
Američanka se bo dala rešit, če bo lastnik pripravljen dosti investirat
Američanka se bo dala rešit, če bo lastnik pripravljen dosti investirat

3.0 V6 12V Arese POWER!
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Alfa 164 3.0 V6 12V "QV"
- Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 2005
Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
- Killergame17
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV 1988 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2005
- Prispevkov: 2803
- Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
- Kraj: Brežice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Upam, da lastnik ve, v kaj se je spustil 

- Binji
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
- Prispevkov: 7337
- Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
- Kraj: Jesenice

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
MaStr napisal/-a:Zakaj pa si dal šipe ven? So poškodovana?
Če jih ne daš ven ne moraš karoaerije zrihtat kot je treba, lepilo je staro 20 let, se splača oz je nujno, je pa drago če šipa poči.

- urbancebulj
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Prispevkov: 1765
- Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm

Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost