Moj nasvet glede rje v votlih delih bi bil, da ga ne srat s temeljno barvo če ne misliš/ne moreš odstraniti rje. Greš direkt na krown recimo. Ker če tole pokriješ s temeljno, ti olje ne bo nič pomagalo, saj bo pod barvo rja še naprej grizla.
Domnevam da bo avto, ko bo končan, parkiran v suhi garaži, pozimi ga ne boš uporabljal pa dežja bo tudi komaj kaj videl. Na splošno bo bolj malo ceste videl. In v takih pogojih rja ni več glavna skrb.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Se bere in spremlja dotična tema... Ti samo objavljal.
Materiali naj se pa le posedejo. Glede na to koliko časa si vložil v projekt, mesec ali dva da se polnila posedejo ni nič. Bi bilo škoda, da potem gledaš sledi brušenja čez eno leto (in verjemi da se bodo pojavili). Pa glede keramične zaščite priporočam, da sveže barve vsaj nekaj časa ne zapiraš s kemijo. Boljše, da počakaš pol leta, potem narediš osvežitveni tretma (običajno pridejo ven še sledi od brušenja smetk) in takrat naneseš konkretno zaščito.
Jz sem reko naj kr počaka kak mesec, sam je reko zdej k je pač 30+, da bo nekje 2-3 tedne dost. Ne vem. Bomo vidl. Jz bom proso, naj počaka čim dlje, da se res dobro posede in posuši vse skup.
Zaščite nebom zaenkrt nič delal ne, to je bil predlog prejšnega s kerim se nisva nič zmenila potem. Bom itak rabo po tem po bo avtu zložen pelat na eno orng poliranje in zaščito, ker vsi vemo, da ne glede na to kolk paziš, mimgrede se bojo kake preske nardile kje
Jst ko sem 19ko pripravljal za lakiranje sem čakal 2x po en mesec. Je šla 2x v sprickit da sem bil zadovoljen, pa je poleti ko jo je res sonce ornk zašvasal še zmer se malenkaot poznalo na dolocenih koncih. Pa je blo kitano res po pameti oz. malenkosti. Tko da te materiali ni vazno kaj naredis, lokalno na kaksnih koncih se bo zmeraj mal poznalo. Se pa da vse pol resit z finim brusnim papirjem pa polirko.
Po nekaj letih se bo videlo kjer je kit. pa lahko čakaš par mesecev med kitanjem, temeljno šrickitom pa barvo. Brušenje, poliranje pa slabši vid z leti vse rešita
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Najbolj nepraktičen karavan, kar sem jih do danes videl, imel in peljal. Ampak tebi nekako uspe .
Glede barvanja pa čisto enastavno povedano... pravilen postopek in kvaliteten material v kombinaciji s časom, se ne sme nič videt čez 2 leti. Kaj se vse počne je pa že za drugo temo. Fantje žal delajo napake že pri najbolj osnovnih stvareh, za katere bi mislil da so vsem jasne.
Se čisto strinjam, ampak ja, meni uspe vse v njem pelat kar rabim vseeno
No avto je 2 meseca + v šprickitu zahvaljujoč odbijačem. Edino pozitivno v vsej zgodi in zapletu z odbijači.. Prekleti idijoti te kerim sem pelal plastike, povedal, da so posebne plastike, da se ne dajo varit itd. Takrat še nisem vedo točno vsega, kar vem zdej ko se s tem ukvarjam že skoraj 1 mesec Skratka PUR material. Mešanica dveh komponent, zlite v kalup. Netopljive. Edino lepi se jih lahko z enim posebnim strojčkom, ki se imenuje airless plastic welder in polnilom thermoplastic urethane. Edino to je uspešno popravilo za PUR.
Seveda pri nas bi vsi s klanfami jih topili notri in podobne zadeve, ker debili sploh ne poznajo PUR in ti trdijo svoje Posnetek pravilnega popravila spodaj. Strojček stane okoli 400€
Skratka. Te smrdljivci kerim sem pelal in vrgo stran 130€, se kregal z njimi, da vrnejo nazaj denar za te smeti kere so nardili, seveda neuspešno. So mi ponudl opcijo, da mi popravijo še enkrat za doplačilo pol cene!! Poslal v 3 pisane vete kaj in zaključil zgodbo, ker sem vido, da ne bo haska. Že tko zgubo zarad njih preveč časa in se nimam časa več dalje ukvarjat s tem. Bom jim nardil dobro reklamo okol, pa bo
Priprava 0. Očistili 0. Vsa svinjarija, vključno z iglicami ciprese v smoli notri. Seveda je vse odstopilo že med premikanjem plastik in upogibanjem in z izvijačem z minimalno silo je vse stran padlo. Da sploh ne govorim o kitanju, kot da je en otrok kital prvič, pa še to je žaljitev. Ne da sem poudaril 10x da so zelo redke plastike in kaj pričakujem. Mah. Zalil mi tut noske za pleh, ki drži pokrovček praga. Pa delali kr neki kar ni treba, ker tut navodil niso poslušali kaj se dela.
"zdepilirana" svinjarija z odbijača...
Po 1 tednu iskanje okoli, klicanja kdo bi lahko popravil, kako itd., na koncu ugotoviš da vsi prodajajo meglo in se jih sploh ne sanja kak PUR reševat. Na koncu po posvetu z moofdijom in screamerjem (ogromna zahvala obema), mi je moofdi poslal vlakna in epoxy smolo, ker to naj bi bilo še nekak najbolj alternativa ki bi morala držati, poleg tistega postopka zgoraj. Seveda s pravilno predpripravo! Nikoli nisem tega delal, ampak je moofdi me vodil skozi postopek, tko da sej veš. Iskrena zahvala ogromna. Sedaj se suši, potem pa da vidimo kaj je uspelo. Ličar namre čaka to, da lahko pobarva vse skupaj za moj avto...
Brusim ta del k mislo da ok, ker mi napacal, da blo spet v napoto za en nosilc dodat. Pok, se odlepi spet cel kos..
Skratka to pacarijo pobruso do max. Nek zelen kit, napol nestrjen, mehek, itd..pacarija za skozlat
Pobrusil tudi plastiko preko barve do rumenga materiala
Potem pa akcija. Smola
Pa 3 sloji vlaken, ki se križajo. 1. sloj povezava v L na 3 mestih. 2. sloj po dolžini samo desni del. In 3. sloj še enkrat L povezave.
Potem pa še odbijač Te žičke sem celo lahko pustil, ker brez tega bi itak že vse razpadlo spet narazen. Pobrusil material za grobo površino. Tukaj so začuda skužili nekakšen drug postopek, da je PUR črne barve, ne klasičen rumen. Potem pa dodal plastic primer od Mipe.
In 2 sloja vlaken
Ko se tole posuši in vidim kako je izpadlo, se pa lotim še to vse zbrusit pa še z drugih strani dat vlakna isto. Potem pa šele pokitat in naredit obliko pravo
To je to. Eden jezen update. Upam, da bo naslednji lepši in bolj po planu
Zadnjič spremenil Killergame17, dne To Avg 16, 2022 12:29 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
Težava pri vsem tem je da še za tole nismo sigurni če bo držalo. Glede na to da ni neke pametne stvari za pur popravit je tale epoxy bolj strel/test v temo pa da se vidi če bo držalo.
Sicer po par pogovorih naj bi bla kar dobra opcija, ampak dokler se mu smola ne posusi kot treba pa da poskusi če tudi stran odpade ne bomo vedli.
Probat ni greh. Kar je filip raziskal naj bi epoxy edino kolikor toliko drzal, ostalo itq ne drži nič...razen pravilnega postopka ki ga je zgoraj Filip opisal. Za katerega pa ni nasel nikogar da bi imel orodje. Tako da za test malo materila žrtovat je najmanj kar lahko. Mogoce se pa obnese.