Ko greš v tako obnovo da daješ vse nove vijake, matice, cinkanje, itd. Potem gledaš, da je vse narjeno kot mora bit. Res, da sem šel še bolj all in, kot sem mislo, ampak zdej vec ne morm drugace koncat
Zdej gre do konca tako.
Sej 164 je starodobnik
Ni nobene posebne zgodbe niti nc, razn ljubezen do 164 in da hocem met "novo" 164 3.0 V6 12V "QV". To sem od vedno hoto in to bom tut mel
That's all. Briga me vrednost avta, kolk bo v prihodnosti vredna, itd. Ne bo nikol šla od bajte.
Anyway. Danes je blo nekaj cišcenja zopet. Pripravljam preostale dele podvozja za prašno barvanje in drugi del barvanje doma v crno 2K.
Prvo ocistil injektorje. Zunaj in znotraj. Sreca, da so od TS isti, ker od V6 sta samo 2 delal, ostali zablokirali. Te bojo samo dokler se zadeva ulavfa, potem pa itak pridejo novi Bosch injektorji EV6 in štelanje z AFR.
Dodal senzor pozicije lopute in motorcek prostega teka. Posodica za oljne hlape mam pa 2 in so obe v grozljivem stanju. Notri polne svinjarije, rje, razpadajoce itd. Tko da ni varjante da dam to na motor. Sem od kolega kupil oil catch can, identicne dimenzije kot original in isto crn. Tako da pride na mesto originalne lepo
Motor pa samo še vžigalni kabli, alternator, klima, pokrovi zobatega jermena, zadnji nosilec in vmesna polos. Mislim, da je to to, kar še manjka.