Ni še rdeča Alfa! Je pa ta tedn začel delat na njej
Mam še neki materiala od vmes.
Porino v garažo, da nisem odvisn od zunanjih dejavnikov in lepo hladno garažo
Po nekem čudežu je izolacija pokrova motorja v top stanju. Zgledala je boga, posesal in je kot nova. Na sliki 50:50
Vsa stara izolacija stran do zadnjega, ker je itak vse neki napol razpadalo, plus, da se nebi kaka pikica rje kje skrivala spodaj
Zadnje so bile cele, ampak bojo verjetno tudi mogle stran, ker so spodaj še vlki čepi zadaj katere morem zamenjat
Pobrusil kar je bilo malo rje
Vmes nabavil še par zadev novih. Naročil še en srednji pretočni lonec iste oblike kot original
Uspel dobit še en original zadnji ležaj nov!
Dal delat še par zadev na 3d print
Svinjsko dragi čepki, katerih rabim mali miljon. Original pa cene po komadu stara zaloga, da te kap
Še vedno mam pa glavno vprašanje kar nardit glede zadnje rje na avtu, ki še ni rešena. Prekati notri pri vpetju zadnjih rok. Kolk se je dalo sem vse očistil in posesal vn vso svinjarijo. Zdej je pa opcija ali samo zalit s temeljno in voskom na debelo ali pa odpret točkovno in konrektno spucat vse in zaščitit s temeljno in voskom, s tem da točkovne točke pleha spet zdej pregrejem
Tale vogal desno pri robu zravn ojačave dvižne točke zadaj desno mi ni glih všeč
Potem sem probal popravit en prerjavel pleh za zaščito filtra goriva, pa mi ni blo všeč, ker je bil pleh preveč v kurcu, tko da sem se jz odločo prvič v življenju, da bom šel oblikovat na novo, kr dost zakompliciran pleh
In rata meni v nekje eni uri nardit popolno oblikovan pleh
Pol je trebal pa to še privarit na nosilc filtra goriva, pa sem mal povado prvo pa nastavo varilni
Ni v nulo, ampak je kr uspelo dobro
Dalje. Do konca razstavit avto. Ko misliš, da ni več nč delov in se zmotiš..To sploh ni konca delov avta, ko ga razstaviš v prafaktorje do zadnjega čepka plastičnega. Fak
Must do. Mam miljon takih žepkov, če hočem še kdaj sestavit vse nazaj
Vrata prazna
Prtlažnik prazn
Našel še nekaj rje pod tesnilom prtljažnika
Nekaj sem še povaril na vratih za ene predelave
Sprednje steklo sem kr sam vn zrezal. Je bilo fejk neka kopija. Žal mi je v trenutno nepazljvosti in ker sem hotel mal pohitet malenkost počilo, tko da sem brez rezerve. Mam na srečo še enga original, ki gre notri, sam to kopijo sem hotel pa za rezervo
Je bilo kar nekaj rje pod in okoli stekla. Zgoraj je kot se pogosto zgori na 164, že odstopalo malo zaradi rje. Obstraneh so pa tudi ene take letvice, ki so dobro rjave. Se dobi sicer original, ampak je prekleto drag kos za en glup kos železa.
Vse temeljito zbrusil v nulo rjo
In pobarval v temeljno 2k
Prav tako notri in povsod vse pobarval s temeljno, kjer sem kaj brusil, preden je avto šel ličarju
To je blo še vse delov v že prej praktično slečenem avtu. Komaj še našel plac za to spet shranit
Dal drugo havbo na avto, original je cela od toče in rjava na polno od kamenčkov spredaj. Rezerva pa super stanje
Zavil vrata za transport
In je šla proti rdeči barvi naproti
Jz sem pa potem privlekel še vse plastike na plano in zbral najboljše kar mam in še to pripravil na barvanje in razstavil kar je trebalo
Zadnji odbijač sem našel eno staro poškodbo, katero je nekdo slabo popravil in prikril. Jih peljem povarit skupaj s pragovi, ki imajo tudi par razpok manjših
Pa čudno mi je blo zakaj hudiča zadnji podaljšek tak čudno vse neki stoji, visi in se maje. Snamem podalšek in seveda najdem razlog. Od 11 kovinskih zatičev, sta bila samo še dva. Ostali so zgnili in seveda odpadli. Tko da sem dal nardit po naročilu 100 novih inox komadov
Prvo par testnih vzorcev dal nardit
So bli malenkost predebeli v 0.6mm, tko da dal nardit potem v 0.4mm kot original. Te dni jih dobim. Ostalo pa super držijo. Pa zgnili več ne bodo
Potem sem ličarju rasztavil še komplet kljuke, da lahko vse lepo pobarva in da ni nič v napoto
In pragove tudi vse povrtal stran spodnje počene plastike, s katerimi še ne vem kaj točno bom. Dal nove nardit ali nekaj improviziral
Pobral čisto vse dol s pragov tudi. Pokrovčke, nosilčke pokrovčkov, itd
To gre seveda vse na cinkanje na novo
Popolnoma goli pragovi čakajo na varjanje in potem skupaj z vsemi plastikami ličarju
Za felge sem dobil sredinske Alfa pokrovčke in prave distančnike za sredinsko luknjo. Še vedno sicer nisem siguren ali te felge obnovit in v srebrno barvo ali druge nove kupit neke, ampak s tem se bom na koncu ukvarjal.
Aja pa danes glih dobil še en unicorn del. Guma okoli benz pumpe. Tole dobit je nemogoče. Kopije so preko 100€ na ebay, ker jih deli 164 s Ferrarijem, jz sem pa uspel original najdet za 25€