Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Pumpa še ohišje kjer nalega pokrov poravnana.

Slika

Zatem sem poravnal se cisto malo površino notranjega zobnika in zaobljil nazaj poškodovane robove, ki so risali po pokrovu ohišja. In pa na hitro še malo spoliral oba zobnika.

Slika

In pa spodnji del koncno blizu koncu! :) Ne najdem 2 vijakov, ki držita cev zajema olja na pumpo..Upam, da jih jutri najdem, kam sem jih dal.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Kako globoki pa sta tisti razi na pokrovu pumpe, ker to bi lahko tudi poskusil zravnat?
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pa so zračnosti oljne črpalke v ustreznih tolerancah (ohišje in zobnik), da ne bo prenizek oljni tlak ali ribanje po ohišju?
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Ni varjante na pokrovu tisto poravnat, ker sta kr globoke. Bi preveč rabil pobrat.

Vse kar je v knjigi za zmerit je blo zmerjeno in je v tolerancah. Meni se sicer zdi da ma srednji zobnik oz štanga na ohišje mal lufta, ampak ko olje zafila, pomojem ni problema. Poglej prejšno stran, sem poslikal tolerance in izmerjeno :wink:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
minime
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 134
Pridružen: Po Okt 27, 2008 6:09 pm

Če si že vse drugo poštimal daj še novo/dobro rabljeno oljno črpalko da nebo ribatto.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sej kot receno po vseh merah in vizualno je stanje pumpe odlicno (una 1 risa od notranjega zobnika je edina vidna praska). Nove ne kupim v lajfu za 300€, sploh ne tisti drek k ga dobiš z luknjastim ohišjem do amena.. [-X

Edit: Nova pumpa za 300€ :) Pa po merah verjetn ni glih nc bolš tut, ce že cilinder vzamem v zakup, da je nov premer kot pri moji 30 let starih, honanih cilindrih. No tnx =;

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Hja to je pač težava pri teh manjših serijah ulitkov, ki so samo še za rezervne dele. Imamo tudi pri nas v firmi s tem težave in je večinoma outsourceing do manjših livarjev in potem kvaliteta zelo niha. Tudi orodja so ponavadi že zelo izrabljena. Daleč najboljše je med redno proizvodnjo, ko se to klofa po 50 jurjev in več komadov letno. Ker ulivaš po več dni/tednov pa obdelava ti vzporedno laufa in lahko direktno preverjaš kvaliteto. Serije s 1000 ulitki so pa stvar max dveh šihtov, nemogoče karkoli pametnega nardit. Govorim pa za litje aluminijastih ulitkov.
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če bi se mal znajdu, daš ohišje zobniškega dela porezkat in vstaviš pušo iz brona. Po možnosti rdečega. Pol pa loviš, z obdelavo poliranja, tolerance.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Kam bi pa dal pušo? Pa kak bi jo fiksiral, ker bi lahko bila samo v obliki C? Pa itak ni problem zunanji zobnik in ohišje luft! Luft ma drog od notranjega malega zobnika na ohišje. Kjer spet ne moreš dat puše, ker je oblika C in kanal za olje po celi dolžini, da maže drog.

No sej po posvetu z Jimom pravi, da ni problema, ker itak fiksira zobnik prišravfan na vrhu droga fiksiran v glavo in drži pri miru.

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Long time not used. No zdej sem jo pa spet zalavfal :mrgreen:

Slika

Cepi oljnih kanalov z novimi podložkami nazaj na svojem mestu

Slika

Cepi vode z novi podložkami prav tako

Slika

No to je še set vseh drobnarij za spodnji konec motorja. Mislim, da jih je polovica viška, ker ne vem kaj naj bi šle :lol: Mogoce ma 75 kaj vec tega ker prodajajo isti set 164/75

Slika

Za zadnji vijak pritegnit se je treba znajdet

Slika

No original vijaki pokrova bloka okoli jermenice in od karterja so kot novi. Od vodne pumpe sem pa kupil nove, ker so bili cisto bogi in rjavi

Slika

Slika

Snel vijak od napenjalca zobatega in ga nesel drejarju, da mi nardi novega

Slika

No stari deli deli Binetovega motorja že pridejo prav, za nabit notr nov semering :lol: :mrgreen:

Slika

Slika

Slika

Jz grem vedno na sigurno varjanto, ki me do sedaj še ni izdala. Na tanko cyclo pasta za karterje, tesnilo in še na drugi strani pasta

Slika

Slika

Slika

In pa pritegnjeno na 9.5 Nm. Sem nabavil še tamali moment kljuc!

Slika

Lepo porinili pasto vn

Slika

Slika

Filter olja nabavil, da vidim pocasi kako bo z nabavo izmenjevalca olja in prostorom in kje napeljat cevi do hladilnika olja. Vem da se bo to dokoncno videlo šele v avtu sicer, ampak vseeno.

Slika

Obenem sprobal odstranjevanje rje s citronko. Lahko recem sam vau :mrgreen: Before:

Slika

Slika

After. Pa še spolirat jih morem. In pa to je bil slabši bolj rjav set. Boljšega še morem ponovit postopek :D

Slika

Slika

Shiny things! 8)

Slika

Potem je bilo na vrsti tudi montiranje vodne pumpe

Slika

Slika

In pa novi vijaki

Slika

Cišcenje hidravlicnega napenjalca

Slika

Deli hidravlicnega napenjalca

Slika

Slika

Komaj opazil slucajno gumico notri, ker ni nobenih navodil za obnovo

Slika

Slika

Rešen rje, temeljito opran in pripravljen na barvanje s temperaturno obstojno barvo

Slika

Slika

Obenem preveril tudi oba fedra. Vse kot mora bit

Slika

In pa lotil sem se te svinjarije...

Slika

Zlati pladen karterja je že cist

Slika

Jutri pa upam, da dokoncam spodnji del in grem na glave! :D
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
GORA
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 740
Pridružen: Ne Nov 25, 2007 11:06 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 159 SW 2.0JTDm TI & Alfa 75 1.6ie
Kraj: Ljubljana

Vsaka ti čast za delo,pa še za vso fotodokumentacijo !
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Stojni vijak nov kup, jst sm v kamm-u jih dobil napol zastonj za izpušn kolektor. Drugač pa super tole zgleda. A nebi motorja raj v dnevno v vitrino postavil ko bo končan? 8)
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Damijan napisal/-a:Če bi se mal znajdu, daš ohišje zobniškega dela porezkat in vstaviš pušo iz brona. Po možnosti rdečega. Pol pa loviš, z obdelavo poliranja, tolerance.
Katerega dela nisi razumel?
Pač povečat luknjo, vstavit pušo. Porezkat da bo v obliki "C"-ja, pol pa še fino zbrusit in lovit tolerance. Nekaj dela je ja.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Vse te nosilčke pa navadne vijake daj galvanizirat. Ti bo končni rezultat dosti bolj všeč razen 12.9 vijake in podložke zaradi vnosa vodika ne tikaš.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Vse se lahko pocinka, razvodičiš in je problem rešen.
Odgovori
  • Informacija