Long time not used. No zdej sem jo pa spet zalavfal
Cepi oljnih kanalov z novimi podložkami nazaj na svojem mestu
Cepi vode z novi podložkami prav tako
No to je še set vseh drobnarij za spodnji konec motorja. Mislim, da jih je polovica viška, ker ne vem kaj naj bi šle
Mogoce ma 75 kaj vec tega ker prodajajo isti set 164/75
Za zadnji vijak pritegnit se je treba znajdet
No original vijaki pokrova bloka okoli jermenice in od karterja so kot novi. Od vodne pumpe sem pa kupil nove, ker so bili cisto bogi in rjavi
Snel vijak od napenjalca zobatega in ga nesel drejarju, da mi nardi novega
No stari deli deli Binetovega motorja že pridejo prav, za nabit notr nov semering
Jz grem vedno na sigurno varjanto, ki me do sedaj še ni izdala. Na tanko cyclo pasta za karterje, tesnilo in še na drugi strani pasta
In pa pritegnjeno na 9.5 Nm. Sem nabavil še tamali moment kljuc!
Lepo porinili pasto vn
Filter olja nabavil, da vidim pocasi kako bo z nabavo izmenjevalca olja in prostorom in kje napeljat cevi do hladilnika olja. Vem da se bo to dokoncno videlo šele v avtu sicer, ampak vseeno.
Obenem sprobal odstranjevanje rje s citronko. Lahko recem sam vau
Before:
After. Pa še spolirat jih morem. In pa to je bil slabši bolj rjav set. Boljšega še morem ponovit postopek
Shiny things!
Potem je bilo na vrsti tudi montiranje vodne pumpe
In pa novi vijaki
Cišcenje hidravlicnega napenjalca
Deli hidravlicnega napenjalca
Komaj opazil slucajno gumico notri, ker ni nobenih navodil za obnovo
Rešen rje, temeljito opran in pripravljen na barvanje s temperaturno obstojno barvo
Obenem preveril tudi oba fedra. Vse kot mora bit
In pa lotil sem se te svinjarije...
Zlati pladen karterja je že cist
Jutri pa upam, da dokoncam spodnji del in grem na glave!