Koncno našel cas za motor in pa prosta garaža, ker vec avto ne rabi bit na toplem.
Prvo je blo to. Vse po svoje oznaceno puše cilindrov. Je že zgledalo, kot da so vse pomešali, pa se je izkazalo, da so vec kot ocitno delali na pamet brez Alfine knjige. Številke v krogu so original številcenje, rimske so pa kak so si oštevilcili po svoje
Jz seveda nisem sledil njihoveme sistemu
No zdej pa "fun" part.
Cilinder 1 brez pripomb
Cilinder 2..so ostale lise od neke tekocine in par prask, ki se skoraj da ne cutijo sploh. Plus mal pikc rje od stanja ocitno.
Cilinder 3..isto lise neke tekocine ostale, mal rje in par risov, ki se spet prakticno ne cutijo.
Cilinder 4..nekaj ris pri vrhu in pa spet neke lise.
Cilinder 5..par neznanih pikic/lis zopet, ostalo ok.
Cilinder 6..zopet lise od necesa, ostalo ok.
Se pa poraja še par vprašanja. Glede na to da je motor bil popolnoma razstavljen ocitno. Mreža po cilindrih je predobra, da bi bila iz leta 88
Se pravi se je naredilo novo mrežo. Ampak kdo bi naredil novo mrežo in pustil stare batne obrocke?? Namrec te batni obrocki, sigurno niso bli menjani z ležaji oz med to "generalko". Oljni obrocek je totalka zabasan.
Plus 5 batov je oznaka B, eden pa je ozanak A (št. 3). In pa 1, 2, 3 imajo na batu napisano 128. 4, 5 pa 019. Nakar ima 6 zopet 218. Zariban bat in dan drugi? Napacen, ki mogoce ni za to stran predviden?
Kot zadnje pa še strah, da niso slucajn pohonali cilindrov prevec, glede na to da je blo vse na pamet in bolj na pol narejeno
Mnenja, predlogi, izkušnje, itd dobrodošla!