Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Slika
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Dobro, sedaj pa akcija :)
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Predviden dan in prva testna vožnja je tako kdaj?!
Prav lepo je brati napredek, le tako naprej.
=D>
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No koleščki so nameščeni, ampak mogoče so 3, vsak do 100 kg premal, ker je krava še kar noro težka, čeprav je samo gola šasija, 4 vrata in šipe :doubt: Plus samo cca 15cm od tal je. Moram jutri zašvasat nosilce, pa nardit kotačke na višino bolj.

Predvidena testna vožnja je bla avgusta. Tko da ne dajem si več nobenih mesecov, rokov, ne nč :lol: Jz upam, da se preko zime čimveč nardi in da naslednje leto zares končno pride na cesto nazaj! :) Dela je še tolko, da glava peče. Tko da še lep čas nobena lučka ne bo svetla in nobenga zvoka od sebe dala :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Just my luck...

Koncno si vzel cas in naredil podložke za ventile pravih debelin. Sedaj vsi izpušni ventili naštelani na 0.229 mm in vsi sesalni na 0.483 mm.

Slika

Slika

No in grem jz lepo naprej delat. Ni dolgo trajalo, da je nastal problem =D> Hocem zategnit matico, ki drži zobnik na os oljne pumpe. Držal jermenico oljne pumpe z roko in zacel malo zategovat. Pok. Se mi je stemnilo pred ocmi ](*,) Po par minutah preklinjanja vsega možnega sem zacel razmišljat opcije za rešit zadevo. Porezat vijak do konca. V os zvrtat luknjo 15 mm, vrezat navoj in zategnit zobnik z vijakom.

Slika

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Zmontiran razdelilnik vžiga, rotor in razdelilna kapa. Vse novo.

Slika

Nov senzor pritiska olja. Zravn njega na sred bloka pride še za števc pritiska olja senzor.

Slika

Povecane unicene luknje z pobranimi navoji iz M7 na M8, ter poravnane površine

Slika

Slika

Napenjalec zobatega jermena še zadnji spodnji feder fiksiran s kajlicami

Slika

Trenuten izgled. Dodajat zacel vse kar gre na motor :)

Slika

In pa odpiranje motorja spodaj zopet. Tocno zaradi nepredvidenih situacij, sem pustil lepljenje karterja za cisto zadnje dejanje :)

Slika

Evo je pra*ice :evil: Je šla na obdelavo danes in vrtanje. Upam, da bo jutri gotovo in da je šlo brez problema.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Evo. Zrihtano! Upam da dokoncno tokrat!

Slika

Se je naredilo kr na original varjanto.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

A mamo kje na forumu kategorijo pa saj ni res? #-o

Zategneš 2 vijaka od pokrova pumpe normalno, 3 se pa zvrti..nakar ugotoviš da je luknja kjer je navoj, poolna malih luknjic v odlitku pumpe in seveda manjka ne vem kolko navoja na vsakih tolko ](*,) Ker je bila luknja dosti globoka sem probal sicer podaljšat navoj prvo pa daljši vijak, ampak par navojev vec tudi ni zdržalo. Tako da jutri spet vrtamo iz M7 jebene na M8. S tem da me še vedno skrbijo luknje v odlitku in sami luknji...

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

A to jim je zmanjkalo pump, pa so začeli izmet proizvodnje prodajat?
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Ulitki, ki so delani samo še za rezervne dele običajno sploh niso več uliti v isti livarni in v zelo majhnih ''serijah'', če 200 kos sploh še lahko rečeš serija.. Popušča se tudi zelo na kakovosti.. Običajno pa je na nepomembnih navojih (nosilci kakšnih cevk ipd) pomembno da so prvi štirje navoji celi, potem pa niti nima več veze. Nosilni navoji (kar tole je) pa lahko najdeš v navojnici samo eno prekinitev, krajšo od 1 mm. Včasih mora biti tudi brez. Tole kar imaš ti v pumpi nebo zdržalo obremenitev, tudi če večaš navoj. Verjetno je cel ulitek porozen slabše kot švicarski sir - si ravno to pumpo nekaj strani nazaj kazal slučajno?
Slika
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Glede na vse alu dele motorja, pomojem niso kej veliko dali na kvaliteto vlivanja leta 88 :lol: Vsi deli so polni lukenj.. Je pa to original pumpa motorja. Nic menjana, aftermarket, niti nic.

In other news :) Pacient preživel operacijo srca.

Slika

Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na obcutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.

Slika

Slika

Slika

Slika

Zgoraj sem se pa vseeno odlocil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.

Slika

No potem pa montiranje zobatega jermena :lol: Cist italijansko "precizno". Hidravlicen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Ceprav sem dalec od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.

Torej ce cilaš oznake na odmicnih, potem je glavna gred tko:

Slika

Ce pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmicne tko:

Slika

Slika

No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Kva hudo zgleda, noro da imaš motor fertik, sem ti prav fouš, ampak pozitivno!!
=D>
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Mogoče če ti bo prišlo kdaj prav - tista lega na glavni gredi je ko so vsi bati poravnani med sabo (odvisno sicer od motorja, ne dam roke v ogenj da je to 100% za vse). Globino zmeriš čez odprtino od sveč. Če je vse prav so bati 1mm-2mm različne višine med sabo. Če zamakneš za en zob lego je to tako centimeter, dva in je res očitno. In če po tem nastaviš je zadeva ok. Motor tudi preživi en zob zamika (15° afaik), kar je več je pa že rizkantno.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

=D> super tole izgleda... je pa res škoda, da je toliko težave s kvaliteto materiala. Še dobro, da ti ne vzame volje.
155 1.8TS, 164 3.0 V6, 156 1.9JTD 105CV, 156 1.6TS, 156 1.9JTD 116CV, 159 1.9JTDm 120CV, spider veloce
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Na oko je težko določiti situacijo, koliko je materijala, vendar če ni navoja nobeno lepilo ne pomaga kaj dosti. Če luknja služi samo pritrditvi z vijakom, bi raje preveril, na koliko max se lahko luknja poveča in vstavil/uvil vložek. Če seveda material tudi v "globini" ni preveč luknjast, kar je pa težko ugotoviti, razen z UZ.
Odgovori
  • Informacija