Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori

Katero barvo izbrati za 164?

Rdeča!
66
73%
Črna!
24
27%
 
Skupaj glasov: 90
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Danes sem že pošpejal obrocke. Presrecen, da so original! Ne vem ake cudne izvedbe so hrvati vgrajevali, ker zgledajo cisto cheap sh*t proti tem.

Že pakirano je hudo! :mrgreen:

Slika

Kvaliteta se pa takoj vidi, da je taprava.

Slika

Slika

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Preprešan srednji del rolce hidravlicnega napenjalca iz starega v novega (kjer se je pa rabilo izprešat sredino od 24V).

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Evo batni obrocki premerjeni v najmanjšem cilindru. Luft obrockov je tocno v sredini med zgornjo in spodnjo priporoceno mejo :D Jutri montirat na bate, potem bate montirat v cilindre in premerit še luft ojnicnih ležajov, pa se spodn konc lahko konca. KONCNO! :D

Aja pa cilinder poškodovan bom zamenjal z drugim! Ne bom nic tvegal. Našel sem enga skoraj identicne mere. Mogoce kera praska vec, ampak raje praska vec, kot bit v strahu, da prepiha tesnilo.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Kamen na kamen ... =D> :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Tukaj bi bil človek žleht če bi rekel da gre v milimetre ger ne gre... gre še precej bolj v manjše merske enote.
=D>
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Hehe je kr res. Je*i ga, ce hoceš da je kot treba so desetinke, stotinke in tisocinke. Šalabajzerji pa pri generalki premerijo vse s šublerjem pa gledajo mm in je vse super v merah :D

(Pre)pocasi gre :| 1 notr. 5 more to go.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Dobil v zameno za izdelan QV zadnji pokrov odbijaca, šprico za žaromet, ki mi je manjkala! Sicer spodaj pocen konektor za priklop cevi, ampak bom probal uporabit spodnji del od moje in zgornji del od te. Ker moja ma pocen zgornji del (ga ni), spodnji je pa cel.

Slika

No in pa še od še ena fotka montiranih batnih obrockov. Seveda pred montažo so bli nastavljeni 120° en od drugega. Premeril tudi luft obrocki - bat. Prvi kompresijski ma malenkost vec kot naj bi mel, drugi in ojlni pa kot mora bit.

Slika

In pa luft ojnicnega ležaja tudi kot mora bit. Med 0.040 do 0.050 mm.

Slika

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

No izbira zadnjega cilindra mi je ](*,) :roll:

To je sedaj Alan pošvasal on pobrusil tistega ruknjenega. Ki je z izjemo tega res odlicen po merah in brez prask.

Slika

Slika


Ostala dva sta pa en dober po merah, odzunaj cel luknjast in poje*an od rje, pa še orng praske ma notr. In pa iz mojega motorja, ki je odzunaj kot nov, mere slabe, pa par prask in par pikic menda od rje.

Fajn izbira ne? :roll:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Daj že sestavi ta nesrečen motor in se loti avta.
Motor tudi če ne bo vse boljše kot fabriško ti bo zdržal ohoho časa. Ker domnevam da 164 ne bo daily voz in boš tako z njo letno naredil 1000, 2000, mogoče celo 3000 km. Pri takih letnih kilometrih pa traja nekaj 10 let da se prebiješ do 100 kkm. Kar pa bi tak motor moral z lahkoto preživeti, saj ga verjetno ne boš ganjal 3/4 časa na 6k obratih, olje mu boš redno menjal, pa verjetno na kvaliteti samega olja tudi ne boš šparal.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Sej ni da more bit boljše kot fabriško, ampak jz raje ne sestavim skupaj, če ni 101%. Pri 164 mam torelanco za napake/nepopolnost praktično 0. Sploh motor! Ostalo še bo kak kompromis bil mogoč.

In zdej če mam 5 cilindrov v odličnem stanju, more tut 6 bit v odličnem stanju in da ni nobenega dvoma, da bo zdržal popravljen ali s praskami gonjenje na polno in 100k km ali več...

Hja no, ne bo tko mal km delal avto. Bo spomojem kr 10k letno, mogoče več. Jz to ne mislim sestavit pa furat sam parkrat mesečno :) Sploh na začetku bo to kr daily, da pridem čimprej do ene 1000 km pa začnem tiščat hudiča potem :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

naj bi se na nov motor najprej lepo segrelo in pol posopoma se zvišuje obrate do blokade. in to takoj po končani generalki. nekaj časa se ga tako turira, nato se mu menja olje in vozi dalje. zdi se glupo, čudno, sam ima en pameten smisel
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Obstajajo dve teoriji kako uteči nov motor. Ena je, da se ne sme iti nad 4k obratov, druga pa kot je redline omenil. Katera je tista ''taprava'' ne ve nihče. Mogoče še najboljše če pogledaš v manual če piše kaj o utekanju.
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

motor se ne sme sparat, obrocki se lepo ulezejo samo ce so cimbolj razlicno obremenjeni. Jz sm sestavil motor, ga zalavfal z 15w40 mineralcom, pocakal da se ogreje in mal povisal obrate. Pol pa mineralca ven pa ester sintetiko not in ko se je ogrel kr lepo na ornk furo, tud 6000rpm mu nic ne skodi. Po ene 3. ogrevanjih je ze tolkla blokada. Motor je v dirkalcu in dela k sus in ne pije olja.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Hja utekavanje.... js sm na meganu naredu nekak tako.
v motor mineralca 15w40 zagrel na delovno na mestu potem ugasnil in shladil, avto na valčke in se gre lepo 1 prestava do 3 tisoč druga prestava do tritisoč tretja prestava do tritisoč četrta do tritisoč in potem spustiš gas in šalataš nižje da motor "bremza" in da ga kr malo vzdigne tudi do 5-6k rpm to delaš 100-150kilometrov ,jst sem delu to na valčkih ker je bol varno in lahko narediš bol pravilno kot na cesti...
mineralca vn zamenja se olni filter in da notri olje ki je predpisano za motor naredu se 1000-1500km z tem oljem vrtet je potrebno motor skozi komplet območje izogibat se polnemu gasu na nizkih obratih, ko sem imel prevoženega 1000km sem šel delat mapo nato sem vrgel elfa 5w40 vn in natočil 300v motula... od takrat je 3000km motor ni spil kapljice olja in dela super :D :wink:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Obstaja več teorij o utekanju motorja, Se komu zdi da je to pomembno za motorje, ki niso namenjeni dirkam formule1, MOTOGP in podobno, tam so materiali na limitu ? . Utekanje se seveda pozna pri moči in življenski dobi motorja, Ali je kdo sposoben občutiti razliko 5KM pri 200KM "civilnem" motorju brez štoparice? Seveda ni dobro da gre motor od prvih obratov na becnin na polno, bolj od utekanja so pomemnbi redni servisi, ter posluh in občutek za tehniko.
@kilergame 3.0 V6 bo zelo verjento preživel tebe in to šasijo, razen če ne boš delal 30kkm letno do leta 2037, čemur pa ta avto ni namenjen.
Odgovori
  • Informacija