Glede na vse alu dele motorja, pomojem niso kej veliko dali na kvaliteto vlivanja leta 88
Vsi deli so polni lukenj.. Je pa to original pumpa motorja. Nic menjana, aftermarket, niti nic.
In other news
Pacient preživel operacijo srca.
Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na obcutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.
Zgoraj sem se pa vseeno odlocil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.
No potem pa montiranje zobatega jermena
Cist italijansko "precizno". Hidravlicen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Ceprav sem dalec od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.
Torej ce cilaš oznake na odmicnih, potem je glavna gred tko:
Ce pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmicne tko:
No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.