Stran 62 od 73

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Sr Okt 02, 2019 9:49 pm
Napisal/-a Killergame17
Nop..to so kabli za superco, povrh vsega še TS in sam za levo pa desno stran komponente. Se pravi luči, meglenke, releji, senzorji, itd. Nč od motorja. Ločene veje.

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Če Okt 03, 2019 3:32 pm
Napisal/-a Damijan
Nisem bil prepričan, ker je datirano ravno na prelomno leto za 164-ko, 1992.

Drugače pa, glede na vse možne OE kode za kablovje tvoje 164-ke, poišči Bosch kode in išči naprej po Bosch kodah. Tako sem jaz zase našel veliko stvari, med njimi nazadnje nove kable za motor. Ker Bosch je bil distributer za kable in upam, da je tako tudi za tvojo 164-ko.

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: To Okt 15, 2019 10:18 pm
Napisal/-a Killergame17
Izkorišcam lepo vreme (oz lepe vikende). Upam, da mi ta vikend uspe še podn in sem zmagal :D

Speskanih nekaj zadev za cinkanje. Raili so za kolega.

Slika

Premniki spredaj, par nosilcev, plehov raznih, sklopka klime, itd v temeljni.

Slika

Slika

Lev kolotek zadaj. Kot pricakovano precej manj rje kot desni.

Slika

Slika

Slika

Slika

Nisem se pustil pregnat po temi! :mrgreen: :lol:

Slika

Slika

Slika

In namazano z wurthom, da še nevtralizira vse možne ostane rje v mikro pikicah in kjer so kakšne nedostopne tocke.

Slika

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 12:58 am
Napisal/-a Killergame17
Slike pobarvanega levega koloteka 8)

Slika

Slika

Slika

Slika

Eno pesto je melo problem "rahel". Ležaj je prosto padel notri. Rešitev, natockal površino plus loctite lepilo namensko za ležaje. Potem se je lepo naprešalo in bo pomojem ok.

Slika

Premniki spredaj sestavljeni z ležaji in pestami. Pesta preverjena in so tudi ravna. 0.05 mm odstopanje.

Slika

Slika

Sem mogo probat hehe :mrgreen:

Slika

Slika

Slika


Potem pa poden. Zgledal je malo, da bo en dva tri gotovo. Mhm.. :doubt: Ko zacneš praskat body in tesnilo stran ti kr slabo rata. Pa ko zbrusiš, speskaš glih tko, ko vidiš kolk je že nacet pleh.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Grozote kjer so vse 164 katastrofalne. Še na videz res dobre.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Dokoncano. Proti tem kak je blo, pa kak je na koncu izpadlo po brušenju z vsem možnim in peskanjem..sem kr zadovoln. Ostane mi sicer še nekaj malega na robovih pragu, tunel izpuha, prtlažnik, ampak tisto je vse nic proti temu kar je blo glavno za rešit. Pa zadaj desno je treba en mali del pri vpetju zrezat in zamenjat, ker je pleh pocil in notri zagnilo med plehom in ojcavo vpetja roke.

Slika

Slika

In pobarvano :) Po 5 dneh ležanja pod avtov in peskanja..

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Se opravicujem za noro dolg post z cist prevec slikami..


Obenem še vprašanje. Komplet body sem prvo s krtaco ocistil. Ko sem hotel še z antisilikonom je pa vse crno zacelo tect. Topi antisilikon cistilo kaj v bodyu mogoce ali samo umazanijo in olje? :-k Obenem se še odlocam ali komplet body ocistit z antisilikonski cistilom. Pa ce ga potem prešricat z temeljno kompletnega + nov body. Ali mogoce samo temeljno preko? Ali pa samo nov body preko? :-k

Slika

Slika

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 7:54 am
Napisal/-a Zhagar
Hm, to bi bilo potrebno preveriti kemijsko strukturo. Zgleda kot da se nekaj tepe med sabo. Body (vsak tega, ki ga jaz uporabljam - Presto) je na kavčukovi bazi (guma).

Drugače pa odlično zgleda tole. Glede na to, da avto ne bo videl snega in soli, bi moralo to biti večno.

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 7:59 am
Napisal/-a grega983
2k temelj, kleparska dihtmasa po spojih in pa body.
Body ni korozijska zaščita

Način odstranjevanja starega body-ja je stvar okusa. Nastavek žičnate krtače na flex je bila pot zame. Vsekakor pa vso staro izolacijo dol. Hitro se zgodi, da se pod izolacijo skriva še kaka krasta.

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 5:59 pm
Napisal/-a dejan031
antisilonsko čistilo je na osnovi nafte, kot tudi verjetno body. to je tako kot če avto umažeš s katranom ko asfaltirajo cesto. pomaga cunja pa nafta in gre vse stran :mrgreen:

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Pe Nov 08, 2019 1:02 pm
Napisal/-a Killergame17
Sem zvleko menjalnike na plan. In obenem ugotovil, da sploh nimam 2x 3.0 V6 menjalnik :lol: :roll: Je bilo zanimivo iskat podatke o menjalnikih po teh številkah.

Slika

Slika

Po par dneh raziskovanja sem prišel koncno do zakljucka in podatkov. En menjalnik s pocenim ohišjem je 3.0 V6 12V original. Drugi, ki je pa prišel z mojim motorjem je pa 2.0 V6 TB iz 164/GTV. Seveda imata oba razlicna razmerja. 3.0 ima 18/56, 2.0 V6 TB pa 17/58. To pa pripelje potem do zanimivih ugotovitev, ko sem primerjal še v EPER in navodila o menjalnikih. Slika pokrovov menjalnika veliko pove.

Skratka kot prvo pokrov na menjalniku je isti kot na QV menjalniku.

Slika

Slika

Tole je navadn 3.0 menjalnik.

Slika

Na koncu primerjaš še podatke od 164 3.0 QV menjalnika in ugotoviš da ima isto razmerje 17/58. Tudi sklopke so vecje in na pull aktivacijo sklopke samo pri QV in V6 TB. Tako da je nekdo se potrudil in preuredil menjalnik od V6 TB, da paše na push sistem manjše sklopke pri navadnem 3.0 motorju 8) :mrgreen: Verjetno zamenjana vilica potisnega ležaja in mogoce še roka za cilinder sklopke na menjalniku.

Slika

Tako, da bo mel ocitno mel najbolj "športn" menjalnik na 164 :D "Sam" še še preverit ga je treba pa porihtat :lol:

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Pe Nov 08, 2019 6:57 pm
Napisal/-a kovach
Dj prever če ma qv kej špere, k men se zdi učasih k da jo ma mal? Kaj to pull...? A tb nima tok velke lamele k qv?

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Ne Nov 10, 2019 5:50 pm
Napisal/-a skyblue
pull odvaja na poteg potisne proti menjalniku.

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Po Nov 11, 2019 11:51 am
Napisal/-a Damijan
Na "izvlek" potisne plošče (potisni ležaj nasajen na potisni plošči) ali pa na potisk potisne plošče (potisni ležaj vpet na vilico vzvoda).
Jaz sem to tudi tako predelal pri moji Kappi, da sem se znebil veleizuma, imenovanega dvmasni vztrajnik.
Menjaš pa na menjalniku samo os z vilico potisnega ležaja in zunanji vzvod, kamor pritiska hidravlični cilinder. Aja, pa tudi nosilec hidravličnega cilindra je zrcalno obrnjen.

Razlika pull/push clutch
Slika

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Po Nov 18, 2019 11:42 am
Napisal/-a Killergame17
Nobena 164 nima športn diff. TB pa QV mata oba vlko sklopko in na pull. Vse ostale pa tamalo na push. Razliko je pa Damijan razložil že.


Spet nekaj malega novega

Cilinder sklopke na menjalniku obnovljen (je bil prakticno nov, ampak je malo prijel od stanja in sem ga razstavil ter zamenjal gumice) in montiran v nosilec

Slika

Pa razdelilnik zavornega ucinka tudi razstavljen in ocišcen, ker do zdej še nikoli noben ni delal :lol:

Slika

Prebarvan s temp. obstojno, moram samo še zapect barvo danes.

Slika

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Pe Nov 22, 2019 1:24 pm
Napisal/-a Killergame17
Pri setu za obnovo pomožnega cilindra sklopke je bila v setu napacna manšeta. Pa mi je zgledala nekam dokaj podobna manšeti na menjalniku :mrgreen:

Slika

Slika

Dolžina super, mali premer tudi. Velik premer na menjalniku je edino napacen, ampak sem dal delat oilon pušo za distancnik, da bo lepo naprešana gor in gumice prijela normalno 8)

Slika

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Pe Nov 22, 2019 10:05 pm
Napisal/-a Binji
Če ni, se pa treba znajti 8)

Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2

Objavljeno: Ne Nov 24, 2019 12:39 pm
Napisal/-a Killergame17
Ja velik stvari se je treba znajdet pri obnovi starih avtov :D

Zacel okoli menjalnika podirat. Ocistit prvo, potem padalje zgruntat kako se lotit, al komplet odpret, al ocistit, da se vidi kolk bo še svinjarije vn priteklo in opilkov. Ne vem še.

Slika

Na hitro probano. Bo kr lep 8)

Slika

Slika

Pa do konca obnovljen in sestavljen razdelilec zavornega ucinka zadaj. Zapecena barva 1 uro na 200 stopinjah.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika