Stran 62 od 73
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Sr Okt 02, 2019 9:49 pm
Napisal/-a Killergame17
Nop..to so kabli za superco, povrh vsega še TS in sam za levo pa desno stran komponente. Se pravi luči, meglenke, releji, senzorji, itd. Nč od motorja. Ločene veje.
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Če Okt 03, 2019 3:32 pm
Napisal/-a Damijan
Nisem bil prepričan, ker je datirano ravno na prelomno leto za 164-ko, 1992.
Drugače pa, glede na vse možne OE kode za kablovje tvoje 164-ke, poišči Bosch kode in išči naprej po Bosch kodah. Tako sem jaz zase našel veliko stvari, med njimi nazadnje nove kable za motor. Ker Bosch je bil distributer za kable in upam, da je tako tudi za tvojo 164-ko.
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: To Okt 15, 2019 10:18 pm
Napisal/-a Killergame17
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 12:58 am
Napisal/-a Killergame17
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 7:54 am
Napisal/-a Zhagar
Hm, to bi bilo potrebno preveriti kemijsko strukturo. Zgleda kot da se nekaj tepe med sabo. Body (vsak tega, ki ga jaz uporabljam - Presto) je na kavčukovi bazi (guma).
Drugače pa odlično zgleda tole. Glede na to, da avto ne bo videl snega in soli, bi moralo to biti večno.
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 7:59 am
Napisal/-a grega983
2k temelj, kleparska dihtmasa po spojih in pa body.
Body ni korozijska zaščita
Način odstranjevanja starega body-ja je stvar okusa. Nastavek žičnate krtače na flex je bila pot zame. Vsekakor pa vso staro izolacijo dol. Hitro se zgodi, da se pod izolacijo skriva še kaka krasta.
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Sr Okt 30, 2019 5:59 pm
Napisal/-a dejan031
antisilonsko čistilo je na osnovi nafte, kot tudi verjetno body. to je tako kot če avto umažeš s katranom ko asfaltirajo cesto. pomaga cunja pa nafta in gre vse stran
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Pe Nov 08, 2019 1:02 pm
Napisal/-a Killergame17
Sem zvleko menjalnike na plan. In obenem ugotovil, da sploh nimam 2x 3.0 V6 menjalnik
Je bilo zanimivo iskat podatke o menjalnikih po teh številkah.
Po par dneh raziskovanja sem prišel koncno do zakljucka in podatkov. En menjalnik s pocenim ohišjem je 3.0 V6 12V original. Drugi, ki je pa prišel z mojim motorjem je pa 2.0 V6 TB iz 164/GTV. Seveda imata oba razlicna razmerja. 3.0 ima 18/56, 2.0 V6 TB pa 17/58. To pa pripelje potem do zanimivih ugotovitev, ko sem primerjal še v EPER in navodila o menjalnikih. Slika pokrovov menjalnika veliko pove.
Skratka kot prvo pokrov na menjalniku je isti kot na QV menjalniku.
Tole je navadn 3.0 menjalnik.
Na koncu primerjaš še podatke od 164 3.0 QV menjalnika in ugotoviš da ima isto razmerje 17/58. Tudi sklopke so vecje in na pull aktivacijo sklopke samo pri QV in V6 TB. Tako da je nekdo se potrudil in preuredil menjalnik od V6 TB, da paše na push sistem manjše sklopke pri navadnem 3.0 motorju
Verjetno zamenjana vilica potisnega ležaja in mogoce še roka za cilinder sklopke na menjalniku.
Tako, da bo mel ocitno mel najbolj "športn" menjalnik na 164
"Sam" še še preverit ga je treba pa porihtat
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Pe Nov 08, 2019 6:57 pm
Napisal/-a kovach
Dj prever če ma qv kej špere, k men se zdi učasih k da jo ma mal? Kaj to pull...? A tb nima tok velke lamele k qv?
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Ne Nov 10, 2019 5:50 pm
Napisal/-a skyblue
pull odvaja na poteg potisne proti menjalniku.
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Po Nov 11, 2019 11:51 am
Napisal/-a Damijan
Na "izvlek" potisne plošče (potisni ležaj nasajen na potisni plošči) ali pa na potisk potisne plošče (potisni ležaj vpet na vilico vzvoda).
Jaz sem to tudi tako predelal pri moji Kappi, da sem se znebil veleizuma, imenovanega dvmasni vztrajnik.
Menjaš pa na menjalniku samo os z vilico potisnega ležaja in zunanji vzvod, kamor pritiska hidravlični cilinder. Aja, pa tudi nosilec hidravličnega cilindra je zrcalno obrnjen.
Razlika pull/push clutch
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Po Nov 18, 2019 11:42 am
Napisal/-a Killergame17
Nobena 164 nima športn diff. TB pa QV mata oba vlko sklopko in na pull. Vse ostale pa tamalo na push. Razliko je pa Damijan razložil že.
Spet nekaj malega novega
Cilinder sklopke na menjalniku obnovljen (je bil prakticno nov, ampak je malo prijel od stanja in sem ga razstavil ter zamenjal gumice) in montiran v nosilec
Pa razdelilnik zavornega ucinka tudi razstavljen in ocišcen, ker do zdej še nikoli noben ni delal
Prebarvan s temp. obstojno, moram samo še zapect barvo danes.
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Pe Nov 22, 2019 1:24 pm
Napisal/-a Killergame17
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Pe Nov 22, 2019 10:05 pm
Napisal/-a Binji
Če ni, se pa treba znajti
Re: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV by Killergame - part 2
Objavljeno: Ne Nov 24, 2019 12:39 pm
Napisal/-a Killergame17