Takole, pri bajti je novejša kača. Letnik Dec.'99 in 111000km prevoženih. Avto je dobro ohranjen, edino stala je več kot leto dni in je potrebna malo TLC. Bremze so tudi zaštekale v tem času, to se bo itak zamenjalo, že zaradi varnosti. Za enkrat se ni veliko delalo na avtoju in zato tudi nimam veliko slik...
Je brez ledra, ampak ker sem ga imel doma, sem ga seveda zmontiral. Še dobro da nisem imel časa, da bi zadnjo klop predelal, da bi pasala v 164ko, ker bi zdaj moral iskat drugo. Notranjost sem komplet spucal in zamenjal zice. Moram še nabavit tapete v isti sivi barvi in sredinsko konzolo, da se bodo barve ujemale
Motor je šel ven za generalko. Po besedah prejšnjega lastnika, je šla "le" dihtunga na glavi - avto je baje zakuhal. Ker on ni mehanik in ker več nikomur nič ne verjamem, sva se z fotrom odločila, da kot preventivo motor zriktava v nulo.
Material me že čaka in sicer se bo zamenjalo:
- Hladilnik vode in termostat (bolj kot preventiva, če je slučajno zaradi tega zakuhal, ker glavi in dihtungi zgledata OK)
- Vsa tesnila glave motorja
- Ojnični in glavni ležaji
- Vsa jermena in španarji in vodna pumpa
- Vsi filtri in vse tekočine in NGK iridium svečke
- Komplet bremze od ATE in ročni zajli
- Kuplunga od Valeo
- Vsi semeringi (tudi v difu)
- Prednji spodnji vilici (en zglob ima luft) in vse puše v ostalih vilicah naprej/zadaj in prednje stabilizator štangice in zadnje stabilizator štangice in zadnje špurštange in prednjiva volanskiva končnika
- Manžeti polosi in volana
- Oba knock senzorja (ker sta oba senzorja zmontirana med Vee-jem pri teh motorjih, knock senzorjem zaradi stalne visoke temperature rada spoka spodnja plastika - se mi je že večkrat zgodilo in ko bo vse razdrto, raje zdaj menjam, kot da pozneje spet vse razmetavam)
- Zadnje luči (ker imata manjšo razpoko)
- Nabavit CD wechsler
Potem pa seveda še nekaj tuninga:
- Naročen je že 3" rostfrei izpuh iz UK
- Sesalne cevi bodo iz 164ke (45mm)
- Sesalni kolektor bo od 3.0 24V (že doma) predelan da bo pasal seveda (ima 2,5litraže, TB ima le 2l in pa cevi imajo namesto fi45 - fi50)
- Kanale sem že povečal na praktično max kar gre (mogoče bi še šlo 1mm, vendar bi blo zelo na knap):
Prej
Potem
Za enkrat bo to edini tuning. Bo pa v bližnji prihodnosti alfica še dobila turbo od Toyote Supre (imam že doma, vendar rabim še večji tlačni del - 76mm!), kateri je ogromen proti stock turboju in dosti večji od Big16G iz 164ke! Mere so (tlačni/izpušni del):
- Stock = 43.4 mm / 56mm - 55.8 mm / 49.1 mm
- TD05H-Big16G = 48.3 mm / 68 mm - 55.8 mm / 49.1 mm
- Toyota CT26-60-1 = 60 mm / 76 mm - 67.9 mm / 51.9 mm
...in ker ima CT26 dvojni vhod v izpušni del turboja, je spool dosti boljši, pa še dual ball bearing je, kar tudi pomaga pri spoolu. Pretoka pa da dovolj za cca 500PS. Avstrijska dragracerja z 75ko sta mi povedala, da je v Avstriji en tip ki ima predelan V6TB na 400PS s stock bati in ojnicami. Bomo vidli če je res tak trpežen ta motor, ker jaz tudi ne nameravam menjavat batov in ojnic...
Poleg turboja bo prišel še seveda FMIC + 3" cevi + dump valve, večji injektorji (365cc od Saaba) in večja 300lph benzinska črpalka (imam doma še od 145 projekta), custom čip in wideband lambda.
In to je to. Zdaj pa čakam, da mi glave zravnajo in potem se začne sestava motorja. Potem pa bremze in podvozje, ter auspuh. Časa je en mesec, ker potem poteče registracija 164ki in mora 166ka bit berajt za na cesto
Do naslednjič...
'talla