AR166 V6TB

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Takole, pri bajti je novejša kača. Letnik Dec.'99 in 111000km prevoženih. Avto je dobro ohranjen, edino stala je več kot leto dni in je potrebna malo TLC. Bremze so tudi zaštekale v tem času, to se bo itak zamenjalo, že zaradi varnosti. Za enkrat se ni veliko delalo na avtoju in zato tudi nimam veliko slik...
Slika

Slika

Je brez ledra, ampak ker sem ga imel doma, sem ga seveda zmontiral. Še dobro da nisem imel časa, da bi zadnjo klop predelal, da bi pasala v 164ko, ker bi zdaj moral iskat drugo. Notranjost sem komplet spucal in zamenjal zice. Moram še nabavit tapete v isti sivi barvi in sredinsko konzolo, da se bodo barve ujemale
Slika

Slika

Slika

Motor je šel ven za generalko. Po besedah prejšnjega lastnika, je šla "le" dihtunga na glavi - avto je baje zakuhal. Ker on ni mehanik in ker več nikomur nič ne verjamem, sva se z fotrom odločila, da kot preventivo motor zriktava v nulo.

Material me že čaka in sicer se bo zamenjalo:
- Hladilnik vode in termostat (bolj kot preventiva, če je slučajno zaradi tega zakuhal, ker glavi in dihtungi zgledata OK)
- Vsa tesnila glave motorja
- Ojnični in glavni ležaji
- Vsa jermena in španarji in vodna pumpa
- Vsi filtri in vse tekočine in NGK iridium svečke
- Komplet bremze od ATE in ročni zajli
- Kuplunga od Valeo
- Vsi semeringi (tudi v difu)
- Prednji spodnji vilici (en zglob ima luft) in vse puše v ostalih vilicah naprej/zadaj in prednje stabilizator štangice in zadnje stabilizator štangice in zadnje špurštange in prednjiva volanskiva končnika
- Manžeti polosi in volana
- Oba knock senzorja (ker sta oba senzorja zmontirana med Vee-jem pri teh motorjih, knock senzorjem zaradi stalne visoke temperature rada spoka spodnja plastika - se mi je že večkrat zgodilo in ko bo vse razdrto, raje zdaj menjam, kot da pozneje spet vse razmetavam)
- Zadnje luči (ker imata manjšo razpoko)
- Nabavit CD wechsler

Potem pa seveda še nekaj tuninga:
- Naročen je že 3" rostfrei izpuh iz UK
- Sesalne cevi bodo iz 164ke (45mm)
- Sesalni kolektor bo od 3.0 24V (že doma) predelan da bo pasal seveda (ima 2,5litraže, TB ima le 2l in pa cevi imajo namesto fi45 - fi50)
- Kanale sem že povečal na praktično max kar gre (mogoče bi še šlo 1mm, vendar bi blo zelo na knap):
Prej
Slika

Slika

Slika

Potem
Slika

Slika

Slika

Za enkrat bo to edini tuning. Bo pa v bližnji prihodnosti alfica še dobila turbo od Toyote Supre (imam že doma, vendar rabim še večji tlačni del - 76mm!), kateri je ogromen proti stock turboju in dosti večji od Big16G iz 164ke! Mere so (tlačni/izpušni del):
- Stock = 43.4 mm / 56mm - 55.8 mm / 49.1 mm
- TD05H-Big16G = 48.3 mm / 68 mm - 55.8 mm / 49.1 mm
- Toyota CT26-60-1 = 60 mm / 76 mm - 67.9 mm / 51.9 mm

...in ker ima CT26 dvojni vhod v izpušni del turboja, je spool dosti boljši, pa še dual ball bearing je, kar tudi pomaga pri spoolu. Pretoka pa da dovolj za cca 500PS. Avstrijska dragracerja z 75ko sta mi povedala, da je v Avstriji en tip ki ima predelan V6TB na 400PS s stock bati in ojnicami. Bomo vidli če je res tak trpežen ta motor, ker jaz tudi ne nameravam menjavat batov in ojnic...

Poleg turboja bo prišel še seveda FMIC + 3" cevi + dump valve, večji injektorji (365cc od Saaba) in večja 300lph benzinska črpalka (imam doma še od 145 projekta), custom čip in wideband lambda.

In to je to. Zdaj pa čakam, da mi glave zravnajo in potem se začne sestava motorja. Potem pa bremze in podvozje, ter auspuh. Časa je en mesec, ker potem poteče registracija 164ki in mora 166ka bit berajt za na cesto :)

Do naslednjič...
'talla
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

pridem pogledat, upam, da bo kej cajta :)
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

To pa bo alfa brutale. 8)
Uporabniški avatar
Unek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1797
Pridružen: So Apr 18, 2009 10:26 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Trbovlje

Z veseljem spremljam tole!!!! =D> =D>
Alfa je kot baba z visokim petam, za gonit pa za kazat. Za vse ostalo je neuporabna.
Uporabniški avatar
ALFA Romeo 1910
Alfist
Alfist
Prispevkov: 390
Pridružen: Po Nov 08, 2010 7:46 pm

"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

@Pero: Ti samo pridi, če boš kaj v bližini. Itak se še morava peljat z 164ko ;)

Hvala ostalim! Upam da bo res brutale in ne ribale :)

Anyhu... Začelo se je... Seveda brez problemov pri meni ne gre!

Motor sva razdrla
Slika

Ko sva prišla do ojničnih ležajev sva najprej pogledala tretjega, kateri je najbolj oddaljen od oljne pumpe in katerega ponavadi "potegne" prvega. Zgleda odličen - huh, sreča! Potem pa prideva do glavnih ležajev in so čisto vsi zanič!! Majkumunabijem lažnivo, mi je povedal da je sam malo zakuhal. So spucal hladilnik in ni pomagalo, potem je pa dol vzel glave in ugotovil da je res šlo tesnilo. Poleg tega je pa še zlomil dol en nosilec za servo, ki pride na glavo gor, tak da še to moram nest na švasanje... Gor je bla še OEM vodna pumpa, katera ima plastično turbino in ta je bila počena povprek. Avto je dolgo stal zaradi neke zapuščine in zgleda ni blo not antifriza in je zmrznila voda, malo po tem ko se je začel ded z njim vozit. Pri mali brzini je še tolko hladilo, na AC pa ne, ker je povedal da se je pregreval in malo cukal. k**** je cukal, motor je hotel zaribat, ko je začelo grabit glavno gred... Mater me je nategnil prasec....

To še tudi nisem videl, da bi ojnični bli dobri, glavni pa vsi fuč. Najbolj je dobil celo prvi glavni ležaj, tisti ki je direkt pod oljno pumpo!
Slika

Slika

Slika

Slika

Jah nič, motor iz 145 projekta nisem hotel razdirat, ker je že v Trebiju, tako da sem moral it po drugo glavno gred. Spet je šlo 150€. Je pa vsaj odlična...
Slika

Tako da več nikoli nobenemu nič ne verjamem. Povedal je tudi, da ni vrtel motorja. Kurcapalca nisi vrtel, če sta ble dve mokri piksi zmesta premaknjeni. Bi sestavila motor in bi spet blo zanimivo! Tako da sva motor dala v prafaktorje in lepo po vrsti od A-Ž...
Slika

Napravila sva si tudi home-made orodje za blokiranje mokrih piks ko ni glav gor, da lahko vrtiva motor brez da bi jih premaknila (vidno na eni od spodnjih slik)

Glave zravnane. Bati spucani. Novi o-ringi pri mokrih piksah, ker so stari bli še samo za v koš...
Slika

In po 4ih urah je bil spodnji del končan. Vsa tesnila so nova, vsi o-ringi okrog bloka, vse podložke, glavni ležaji, ojnični ležaji...
Slika

Slika

Slika

Z enim se bo napravil tudi velki servis, ker se prejšnji lastnik "ne spomni" če je bil delan...
Slika

Se je pa nabralo kar veliko materiala za overhaul:
- Nov kuler
- Vsi filtri + iridium svečke
- Manžeti volana
- Manžeti polosovin
- Oba knock senzorja
- Vsa tesnila motorja in diferenciala
- Kuplunga + pomožni cilinder
- Vsi diski in ploščice od ATE + ATE bremz olje + ročne zajle + vse 4 bremz lajtunge
- Volanskiva končnika
- Mobil SHC 75W90 3l getribnega olja
- Paraflu UP 3l
- Petronas 10W60 8l motornega olja (zelo zadovoljen s tem oljem v 164ki!)
- Oddušek olja
- Zadnji desni nosilec motorja
- Stabilizator gumice (čakam še na vse 4 stabilizator štangice)
- Vodila ventilov
- Oba ležaja alternatorja + regler
- Razni senzorji in stikala
- Itd.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Dobil sem pa še paket iz UK!:
- 6 univerzal obešalnikov
- 3 cevne objemke
- Gibljivi del
- Podaljšek za lambdo, ko imaš de-cat
Slika

3" baby :)
Slika

'talla
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

dober projekt 8)

A tisti NISSENS kiler si upaš dat v avto? meni je ta cenena roba spuščala po mesecu dni in sem potem reklamiral za valeota, pa tudi INA napenjalci se mi niso zdeli bog ve kaj.

lp
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-pa se splača vse to delat? #-o =D>
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Z Nissens kulerji in kondenzatorji nismo še imeli problemov, pa prodajamo večino samo te, poleg Valeo-ja. INA španarji so pa #1 na svetu (koncern LUK-INA-FAG) in so prva vgradnja v vseh Nemških avtojih. V Alfah so prva vgradnja Ameriški Dayco španarji in roko na srce, bolj zaupam INI kot Dayco-tu... Bi pa najraje vzel SKF, samo jih nismo imeli na lagerju...

Računice tak nikoli ni pri takšnih "projektih". Če pogledaš da me je z transportom domov, alfa prišla 750€ (ni veliko za takšen avto, vendar če bi znal da je glavna gred fuč, bi dal pol manj za njo) in ves material ki bo šel v njo, še 4x tolko, vem da bi za ta denar dobil že "fertik" vozen avto. Ampak midva z fotrom imava pač najraje avtoje z okravami (aka ribatoje), saj so dosti cenejši in pol si lahko sam skup napraviš in veš kaj dejansko imaš. Za 4k€ bi si lahko kupil novejšo in bolj ohranjeno alfo, samo glede na to kolko je nategatorjev zadnje cajte, bi verjetno v tisto tudi moral vložit en lep kupček denarja... Jaz pač hočem enkrat napravit kot se šika, da imam potem en lep cajt mir. Vem pa, da nima smisla v staro 'taljansko kanto metat denar, čeprav je nisem kupil, da bi jo za 2 leti prodajal. Kot je zdaj pri 164ki, kjer se nihče ne tepe za njo. Ampak jaz vem v kakšnem stanju je avto in cenej ga ne dam tja. Naj raje stoji na dvorišču in ko bo imela status oldy, bom jo imel za nedeljske vožnje :)

Aja, pa pozabil sem še napisat, da poleg naštetih delov, imam še vse puše za vse vilice, katere se bodo tudi preventivno menjale...
Uporabniški avatar
ALFA Romeo 1910
Alfist
Alfist
Prispevkov: 390
Pridružen: Po Nov 08, 2010 7:46 pm

se povsem strinjam s tabo če bi jast imel potrebno znanje za te stvari bi tudi tak avto kupil ampak kaj češ če ga nimaš kupiš dražje rabljene avtomobile v upanju da so v solidnem stanju in moliš da bo vse v redu. :)
Zdaj vsaj veš v kakšnem stanju je mašina in tako jo lahko zrihtaš v nulo in veš kaj je z motorjem, tak avto za tak denar je res drobiž.
Čim prej uredite potem pa :steering:
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Spet se je delalo... deadline se bliža!

Zadnji desni nosilec motorja ni bil 100%, zato sem ga preventivno menjal, da mi ne bi delal preglavic pozneje, ker da ga odstraniš, moraš enostavno preveč stvari odšraufat da do njega prideš
Slika

Sestava motorja
Slika

Menjana vsa tesnila, vsi oringi, vse podložke, tesnilo v menjalniku in diferencialu, skratka vse kar mora tesnit, se je zamenjalo...
Alternator je dobil nova ležaja in regler, einlaser je pa dobil nove ščetke (ostalo je bilo v odličnem stanju).
Slika

Preden je šla mašina na svoje mesto, sva še zamenjala manžeti volana in zunanji manžeti polosovin
Slika

Lambda sonda adapter za de-cat
Slika

Cel dan sem se zajebaval s sesalnimi cevami in kolektorjem. Ker ima 3.0 24V drugačen pokrov ventilov (4 odmične - doh), je tudi kolektor drugače oblikovan od turbaša. Plus tega so pa 'taljani tak smotano speljali lajtunge za gorivo pri sesalnih cevah, da ne moreš spravit večjih cevi gor, ker je že v originalu placa za eno rizlo med cevjo in lajtungo. Zdaj je v glavnem zriktano da vse paše kot mora, kolektor prirejen da paše na isto mesto kot original, navrtane 3 luknje v kolektor za vakum nipple in z loctite zalepljeno (za dump valve, boost števec in regulator pritiska goriva), pa lajtunga tudi ni več na poti :) Pa še na spodnjih nosilcih sem povečal luknje, da bo prasica čimveč saugala!
Slika

Slika

Zdaj je še ostalo vse okrog motorja za priklopit in napravit custom 3" izpuh, potem pa paljotka!

'talla
Uporabniški avatar
medhotman
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Jan 19, 2011 6:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: CE
Kontakt:

Dobr si tole spičko nimaš kej :) bo kr raketa to :D

Lp =D>
#liko48
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: So Jan 12, 2013 9:09 pm

Ko bi mele vse alfe takole spedenane in vzdrzevane masine nebi nikol ribale :)

Nice job =D>
they feel human, as if they have a soul and a temper
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Hvala!

ATE diski, ploščice in ročni zajli zmontirano
Slika

Slika

Avto je brez rje na šasiji, a sem ga vseeno dodatno zaščitil z unterbodenšucom. Hudičeva 'taljanska roba, na šasiji brez rje, vsi štirje akšenklini pa rjasti ko hudič, vendar nimam cajta to vse zdaj porihtat, ker pol bi moral napravit full restoration od A do Ž. Te detajle kot je barvanje akšenklinov, zadnjega stabilizatorja in ostalih detajlov si bom pustil za drugič, ko mi bo res dolgcajt :)
Slika

Okrog mašine vse pripravljeno, manjkajo le še vse tekočine in pa izdelava izpuha po meri od turboja nazaj, potem pa paljotka...
Slika

'talla
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1389
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ptuj

Unterbodenšuc pa zmaga hehe
Slika
Alfa Romeo, za dušo in telo!
Odgovori
  • Informacija