147 GTA

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

V 6 letih sem po menjavi jermenov prevozil celih 5000km. Čez zimo bom menjal napenjalec in jermen, rolce in črpalka ostanejo. Moram kontaktirat Filipa, da dobim zobati jermen ki ni bil narejen pred 10 leti, ker tak je že notri... Preventivo bom menjal še ojnične ležaje in ležaje na glavni gredi. Drugače pa avto zaenkrat dela brez večjih težav. Počasi bom moral menjat gume. imajo sicer še 6 mm profila so pa letnik 2015... Pa še ena zanimivost kako slaba je vzvojna trdnost karoserije. Ko je avto na škarjastem dvigalu podložen na vseh 4 koncih se voznikova vrata težko zaprejo. Ko je avto na tleh je vse ok.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

rabim nasvet kako odstranit karter. silikon je prijel do te mere da je nemogoče ločit karter ob bloka. Na desni strani kjer je šponar za mikrojermen na karterju sem s pomočjo 1,5 m vzvoda poizkušal ločit karter od bloka vsaj toliko, da bi lahko tačel rezat silkon. se me premakne niti za desetinko. ima kdo idejo kako se lotit tega brez da uporabim rezilko…
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

sem rešil z macolo in hrastovim moralom, karter je ostal cel. hvala Filipu za nasvet.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

GTA je za 10 obletnico druženja dobila nov zobati jermen, napenjalec, ojnične in glavne ležaje. Stanje slednjih je vidno na slikah. Pravi čas za zamenjavo. Menjal sem jih brez da sem snel glavno gred, vse je bilo ok do tesnenja mostička pri menjalniku. Pri tesnenju sem slišal da je silikon porinilo ven. Ko sem nasledni dan še enkrat snel mostiček sem ugotovil da je porinilo ven toliko silikona, da se je prijel za vzmet semeringa. Potem sem snel še menjalnik, in naredil tako kot bi bilo treba že prvič. Zamenjal sem še oba oringa na puši med oljno črpalko in blokom. Stari so bili v agregatnem stanju plastike. Ostalo je šlo dokaj normalno. Razen tega, da sem pred zagonom prevrtel motor brez svečk in bencina. Gledal sem na kontrolko za tlak oljanba armaturi ki se ni hotela prižgati, enako z lučko za alternator. Po nivoju olja sem videl da ga je potegnilo v oljni filter. Grem v iskanje napake na instalaciji 2x po 3 ure popoldne sem izgubil da sem preveril instalacijo od alternatorja in oljnega stikala do računalnika oziroma body-ja. Potem sem šel s testerjem testirat armaturo in ugotovil, da ni lučke za alternator in oljni tlak ampak v primeru napake warning na sredinskem displayu... nikoli prej nisem bil pozoren da ob kontaku ne gori nobena od teh dveh lučk, ker jih ni... sem se potolažil s tem da je vse ok, edino lastnik je malo smotan... Naslednji projekt bi lahko bil menjava kolektorjev za tiste brez CAT (156 CF2), ker ta vročina od prvih katalizatorjev uničuje vse..

slike dodam, trenutno mi ne dovoli...
Odgovori
  • Informacija