Moja sanjska ekstravagantna ljubica GT 3.2 V6

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Lahko bi, če bi, pa ni :wink:

Kam se ti mudi? :mrgreen:

Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Slika

Jst sm po planu. :mrgreen: Še zmer čakam motor....
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Ta čas lahko na fino porajhaš garažo :mrgreen:
Pridni ste =D>
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Kmal ga boš docakal :mrgreen: 8)

Slika

Slika

Slika

Predn se kdo zapic v objemke. Grdo je ja. Sam ne gre drugace. Na dol jih ne morš obrnt, ker zadene v vod injektorjev, obstrani ni placa med rorcki. Ostane sam še na gor. Original pa ne grejo objemke, ker so rorcki silikonski debeli bolj.


No pa še zadnje moje slike od obnove motorja.

Silikonske gumice nove

Slika

Nove vžigalne tuljave

Slika

Zalepljen most zadnji

Slika

Tort glih ne bom okraševal, ampak dihtal pa bo :mrgreen: :lol:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Novi vsi vijaki izpušnega kolektorja. Stari so bli vsi neki pojahani ali pa jih sploh ni bilo

Slika

Strom napeljan

Slika

Slika

Semering glavne gredi nabit notr

Slika

Pa priklopljeni na tester in ocišceni injektorji z brake cleanerjem, potem pa še z bencinom sproban curek. Vsi lepo klikajo in brizgajo. So bili pa polni svinjarije in starega bencina.

Slika

Slika

Pa za konec še enkrat slika koncnega produkta! Res je hudo lep! Zdej pa cakat vžig! 8)

Slika
Zadnjič spremenil Killergame17, dne Če Jul 19, 2018 12:38 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Zhagar
Moderator
Moderator
Prispevkov: 3725
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 4:12 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2011 & Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995
Kraj: Ljubljana

Men so te objemke popolnoma všeč. Zelo praktične ko je treba kaj snet/pregledat saj jih losaš z navadnim križnim izvijačem in če je treba kaj zategnit enak postopek. ''Simpl je tanajtabulš'' (c) Mr. Smith
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Mene tudi nič ne moti. Praktičnost je prednost pri tej beštiji :) Motor pa odpeljan in pripeljan. Zdaj se pa začne drugi del projekta :mrgreen:
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Ravno zaradi tega sem jaz vzel tele gumice pri EB spares, na katere pašejo original objemke. :)

http://www.ebspares.co.uk/part/T/EB5/EB8816.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Gumice iz ebspares so na 75 v enem letu zacele dobesedno razpadat in se spremenile v plastiko :doubt: #-o
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Pomojem so meli neke težave z določeno serijo. Meni so 3 od 6ih postale napokane. So mi takoj poslali zastonj nove 3, in zaenkrat je vseh 6 lepih.
Bomo videli kako bodo zdržale sedaj vse čez poletje - če ne dam nazaj originalne, ki so še vredu.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Danes spet produktiven dan..."sproti" :mrgreen: se je zamenjalo servo ojačevalec zavor. Če je motor noter je to bolj misija nemogoče, tako da se je izkoristilo priliko.

Prav tako se je zamenjalo gumice na prednjem stabilizatorju, spet, ker je most dol pa se je izkoristilo priliko.

Narejeni novi kabli za mase v motornem prostoru, jutri še plus kabel od alternatorja na akumulator, ko potegnem dol starega iz starega motorja za mušter.

Začel sem tudi zlagat vse manjkajoče stvari iz starega na novi motor (obnovljen alternator, klima kompresor + popravljen konektor, izpušni kolektor za sprednjo glavo + zaščita, priklopljena lambda in urejena napeljava na prednji glavi) Prednja glava je praktično končana in vse kar poganja mikrojermen.

Jutri najprej vzet dol menjalnik in podret vse potrebne stvari za zadnjo glavo in prestavit na novi motor. Potem bo pa počasi že čas da se srce vstavi nazaj.

Lp.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

kar preveri še vse ostale mase, ki so privite na karoserijo. In ko boš imel motor vstavljen, preveri še na motorni napeljavi vse mase. Pozoren bodi predvsem na skupno maso za vžigalne tuljave.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Slika

Evo, vse potrebno prestavljeno iz starega motorja na novega. Super je blo imet stari motor za mušter kam kaj gre, par stvari sem na napeljavi na novo napeljal tako da je zdaj vse na tovarniško predvidenih mestih.

Načeloma sem s stanjem vseh pritiklin zadovoljen, z kombiniranjem stvari z obeh motorjev se je res lepo sestavilo vse, vsi nosilci, klipsne vezice, konektorji, vse je tam kjer mora biti in v celem stanju.

Tako da je vse pripravljeno da gre motor nazaj v avto...jutri. :wink:
Damijan napisal/-a:kar preveri še vse ostale mase, ki so privite na karoserijo. In ko boš imel motor vstavljen, preveri še na motorni napeljavi vse mase. Pozoren bodi predvsem na skupno maso za vžigalne tuljave.
Seveda, mam navado tudi zbrusit vedno povsod kjer pride masa prišrauban. Kako si ti reševal to skupno maso za tuljave? Tukaj je nekih 10 žic v skupen konektor. Najbolje vse na novo stisnit v skupen konektor al si dal vsako žico posebej na svoj konektor?
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

INštalacijo ven, na ponk. Sem našel iverno ploščo od dela velikih vrat, da sem imel snop kablov raztegnjen. Sem vse malo pritrdil, da kabli niso plesali naokrog in vse razdiral. In potem v enem zavitku najdem križišče, kjer se stikajo vse mase od tuljav in še kaka zraven, ki vodi naprej. Stike na križišču prekinil, gulil izolacijo dokler žice niso nile brez oksida in nadomestil del, ki sem ga moral odrezati, z novim kablom. Sem pa namesto drobnega kabla kar 6mm2 vlekel! Ziher je ziher. Spajal sem pa z votlicami.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

No ker pri Alfi ni nič samoumevno, je takoj navsezgodaj podrla plane...pa na konc niti ni bil kriv Italajnski šalabajzerizem, ampak naših vrlih mehanikov ki so že šraubali ta avto.

Na prednjem spodnjem desnem nosilcu so se v prazno obrnili vsi! 3je vijaki. :oops: In to sploh ne pri zategovanju ampak takoj ko so začeli stiskati...vrjetno ko so par let nazaj menjali nosilce zategnjeno u über s pnevmatsko, pa še je takih cvetk, predvsem na menjalniku so pretegnjeni skoraj vsi navoji ali vijaki. Vijake sproti menjam kar mam na zalogi, pa kakšen navoj se popravi.

No ker so matice zapikane znotraj nosilnega kraka avtomobila, sta bile 2 možnosti, ali poskusit povrtat pa vrezat večji navoj ali pa luknja v nosilec in reševati od znotraj.

Na srečo je dovolj mesa, tako da so sedaj namesto m8 navoji m10. Zadeva nama je vzela dobre 4h, pa spet dvigovanje avta, čeprav je bil motor že noter in leva stran obešena na nosilec. No smo zmagali, urnik se je malo prestavil ampak vžig je na vidiku.

Po dobrem kosilu pa so zadeve malo bolj stekle. Extra par rok je bil dobrodošel, tako da sva z Binetom kar dobro nadoknadila. Nazaj gor je vezna, hladilniki, klima nazaj priklopljena, stabilizator, prednji most, sredinski tunel z zajlami, en kup nosilčkov in kablovja priklopljenega.

Zdaj že izgleda celo spet malo avtu podobna!

Slika
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Odlično!!! =D> =D> =D>
Ne pozabita posnet prvi vžig! :wink:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija