No ko se hormoni umirijo bomo updajtal.
Iskreno povedano, včeraj se mi ob pol 10h zvečer ko sem prišel iz garaže res ni dalo updejtat, v nedeljo je pa čas za družino.
Pa tako ali tako je blo samo nazaj sestavljanje...
No da strnem dogajanje.
Včeraj se je sestavljalo do konca prednji konec, most, roke, nosilce, ojačitve. Kar dober kos dneva je vzela montaža rok, na avtu so namreč eibach debelejši stabilizatorji in je treba zadet točen vrstni red montaže rok, stabi, volanske letve, malenkost supstit most, drugače stabilizator zaštopa zadnji nosilec roke in ne prideš nikamor. Zelo prav je prišla pomoč Bineta da je malo šponal stvari sem in tja.
Potem je Bine začel zlagat in priklapljat stvari v motornem prostoru, jst sm sestavljal vse spodaj. Tako da je bilo včeraj pod haubo skoraj vse sestavljeno, spodaj pa do srednjega lonca tudi. No potem je bila ura 21.30 in sem mel vsega poln kufer.
Danes sem priklopil še polosovine, zamenjal gumice zadnjega stabilizatorja zmontiral in predelal nosilce športnega izpuha ki po nove krasi zadek GTjke.
Potem je bil pa čas za vžig...Bine je bil iz minute v minuto bolj siv...no po nekih 15sec verglanja brez benz pumpe, je zadeva vžgala v prvem obratu ključa. Malo se je kadilo...Bine je zgubil nekih 5 let življenja ampak to je dokaj normalno pri novem motorju.
Ste vedl da ta zadeva nima lučke za olje?
U glavnem, avto je kresnil ko keks, nekaj časa so dročnili kar grdo ropotali, pa se je zadeva umirila ko so se nafilali z oljem. Motor laufa lepo, malo nemirno zaradi odmičnih. Zvrti so noro, samo pipneš pedal. Res pohvale Filipu, motor za enjrat zgleda da je res izdelek in pol. Zvok je odličen. Treba bo edino pogledat zakaj prižge mcsf lučko, ki ugasne če avto držiš malo na obratih...upam da je mogoče samo res grdo puščajoč izpuh. Kaj hujšega pa nebi smelo biti ker avto super laufa, nabira obrate ipd.
Ostalo je še:
-Popravit prirobnico med katalizatorji in sredinskim loncem ker grdo pušca, izpuh je namreč iz 156 in je blo potrebno par modifikacij. -Potem sestavit kolotečne in zaščitne plastike ter namestit odbijač.
-Pa pogledat zakaj prižge mcsf lučko, ki se ugasne če avto držiš na obratih.
-Kabinski filter je še za zamenjat
Kaj je bilo narejeno:
-Menjan motor, prestavljeno vse potrebno iz starega...načeloma iz dveh sestavljen 1 motor.
-Menjava servo ojačevalca
-Menjava gumic prednjega in zadnjega stabilizatorja
-Menjava sredinskega in zadnjega lonca z Scorpion športnim sistemom
-Menjava prestavne ročke za krajšo iz GTA
-Menjava vseh filtrov
-Izdelava in menjava novih kablo za maso
-Menjava notranjega zgloba in manjšete na levi polosovini
-Popravilo in menjava nešteto vijakov, matic, vrezanih novih navojev...
Sam avto je spodaj v super stanju, rje ni, sem pa zelo razočaran nad določenimi izvedbami del prejšnjih mehanikov...toliko pretegnjenih, uničenih navojev, polomljenih šraubov nisem videl na vseh mojih projektih skupaj. Vijačenje s pnevmatsko brez občutka...to je no go...vse za to da se prišpara kakšna minuta.
Večino sem uspel rešit z novimi navoji ali menjavo vijakov/matic, nekaj kar ni šlo je pa povrtano pa na zadnji strani varovalna matica, če se je prišlo zraven.
Fotke in video bo prilepil Bine, jst jutri še sestavim plastike in odbijač, popravim izpuh. V četrtek Bine priklopin na računalnik da vidimo kaj je z napako in odpelje avto.
Lp.
Če je ravno, ni zabavno.