Malo branja http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta ... p-buy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaz sem dal prebrusiti 2.5/3.0 odmične, ker dobiš enak profil. Tako da, če koga zanimajo GTA odmične... So pa menda v pripravi še agresivnejše odmične, za katere bo treba dati prebrusiti GTA odmične.
Dobro bi bilo sicer potem narediti še remap, pa če bi hotel najti optimalno pozicijo, bi moral malo nastavljati dejanski timing, ker ne 3.0, ne 3.2 blokade seveda ne ustrezajo več popolnoma.
Komaj pa tudi jaz čakam, pa da dam še utekanje skozi. Potem se pa lahko kaj zmenimo
Dela se na polno! Glave in gred prišle iz obdelave.
Glave ocišcene in pobrušene. Pripravljene za sestavit.
Glavna gred bi se mogla sicer samo spolirat, pa so narobe nardili, odprli še cepe, ocistili kanale in celo gred in zaprli na novo. Ker ni bilo dogovorjeno, je bilo cišcenje in odpiranje kanalov samo 5€ vec.
Blok bo jutri do konca cist. Cilindri so pa bili danes do konca ocišceni.
In pa namazani z oljom seveda, da ne zacnejo rjavet.
No danes je blo cišcenje bloka, da lahko jutri zacnem sestavljat. Zadeva je dost oksidirana, ker se vidi, da je stalo polno svonjarije po njemu in v njemu
To pa sploh ne vem kaj je. Cuti se nic ne. Zgleda pa grozno.
Odzunaj je cisto kolikor je šlo. Dosti je pik od oksidacije.
Vodni kanali in okoli cilindrov pa vse zapešeno jz predvidevam da od tesnilca za hladilnike...Neverjetno težko za zribat stran.
Bati ocišceni. No morem edino kanale obrockov še malo ocistit. Je še zapecenega olja mal notr. Je kr problem ker so hudo ozki. 1.20mm x 1.20mm x 2.00 mm.
Stehtane ojnice, bati, vijaki, itd.
Za koncno tabelo sem sicer par starih tež pobral, ker mamo mal problem z batnimi obrocki.
Namrec batni obrocki niso vsi isti. Ista kataloška številka, vendar druge serije ali nekaj. In je precej razlike v teži in tudi v sami izdelavi. Eni seti so 21g, drugi 24g.