Alfa Romeo 159 2.4 JTDm by magfire

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

fixy napisal/-a:Super je, meni je pa ta spojler specialn
Se strinjam, tudi sam nisem največji pristaš teh plastik, ampak tukaj gor zelo lepo sede. 8)
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

Uspel sem si vzet toliko časa da sem s posebnim LiquiMoly sprejem očistil sesalni kolektor, kot mi je priporočil TribesMan. Koliko je imelo to učinka (predvsem na rahlo in občasno kajenje ob konkretnem gasu) ne vem, še nisem uspel sprobat. Blindiral sem tudi EGR ventil, kar pa mi je vzelo kar nekaj časa predvsem zaradi trenutka nerodnosti in padlega vijaka :D

No na koncu se je vse vredu izteklo, zadeva je že nazaj sestavljena in deluje.
Gume še vedno čakajo na premontažo, to se bo verjetno zgodilo naslednji četrtek, ampak glede na trenutne temperature se niti ne mudi tako grozno :lol:
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

juhu
lep avto
no meni pa jespojler zelo všeč. limuzina ga mora imeti.
kako si uporabil liqui moly spray
imaš kakšno sliko kam si to šprical, da še jaz isto naredim.
in kje si kupil sprej
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

alfasan napisal/-a:juhu
lep avto
no meni pa jespojler zelo všeč. limuzina ga mora imeti.
kako si uporabil liqui moly spray
imaš kakšno sliko kam si to šprical, da še jaz isto naredim.
in kje si kupil sprej
Hvala! :)
Sprej sem kupil pri Potokarju (Parmova, Lj). Mogoče se ga da kje dobiti ceneje, nisem gledal, pri Potokarju je cena 30€.
Ravnal sem se po video posnetku spodaj. Rabiš nekoga, ki ti drži obrate nad 2000 in pazi da ne presežejo 3000, ti pa vmes špricaš v intervalih.
KLIK

Pomoje je vredu če špricaš v v eno izmed označenih mest.
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7744
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

alfasan napisal/-a:kako si uporabil liqui moly spray in kje si kupil sprej
če ga boš šel nabavit k Potokarju ne pozabit kartice pokazat :mrgreen:
Slika
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

magfire napisal/-a: Pomoje je vredu če špricaš v v eno izmed označenih mest.
Kje si dobil podatek da lahko špricaš na ta mesta? Ker tole ni OK...

To špricaš v turbino in intercooler. Kar nima nobenega smisla...

Ti moraš dol vzet visokotlačno cev, ki gre v sesalni kolektor in špricat direkt v kolektor, tako kot kaže na videu, ki ga najdeš na Youtubeu...
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

TribesMan napisal/-a:
magfire napisal/-a: Pomoje je vredu če špricaš v v eno izmed označenih mest.
Kje si dobil podatek da lahko špricaš na ta mesta? Ker tole ni OK...

To špricaš v turbino in intercooler. Kar nima nobenega smisla...

Ti moraš dol vzet visokotlačno cev, ki gre v sesalni kolektor in špricat direkt v kolektor, tako kot kaže na videu, ki ga najdeš na Youtubeu...
Hm...prašal sem pri potokarju nekoga, ko sem kupil sprej...kaj točno misliš s tem da ni vredu? Da nima učinka?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sigurno ga ima manj ucinka kot ce spricas direkt v kolektor... Slamica in soba sta narejeni tako da cimvec cistila pride v stik s steno kolektorja, ce pa delas tako kot ti, pa gre vecina cistila direktno v motor, brez pravega stika s steno kolektorja.
Pa tudi vprasanje kako je turbina zadovoljna s tem da jo zalivas z acetonom...

Sicer pa navodila v videu so jasna...
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

Aha. Zdaj je kar je, vseeno se mi zdi, da po čiščenju avto manj kadi, saj od čiščenja naprej v vzvratnem ogledalu nikoli nisem videl nič dima, prej pa se je včasih zgodilo da se je videlo malo meglice.
Ja, v videu je izrecno rečeno da za LMM/MAF in da idealno je direktno v kolektor, pri potokarju je rekel kakor mi je lažje in se mi je zdela tista opcija lažje dostopna +nemško razumem bolj za silo :-)(
No, če bo komu koristilo, našel sem enak video v angleščini.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

sem razumel tudi jaz. sam a ni kovinska cev priključena na sesalni kolektor pri 159ki.
bo mal heca tole dol vzeti.
pri Potokarju -20 % člani alfa kluba :)
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

Ja, tista cev je kovinska, mislim da ima dva vijaka.
Priponke
2.jpg
2.jpg (72.33 KiB) Pogledano 3131 krat
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

Že nekaj časa nazaj se je ena okrogla cifra obrnila, do sedaj nobenih težav :)

Slika

Sem bil pa cca. 2 tedna nazaj še enkrat pri Tibesu, ki je malo potweekal nastavitve in sedaj ne cukne več pri polnem gasu v 5 in 6 prestavi, še enkrat hvala! Naročil sem tudi zaščitne nalepke za znake, ampak jih še nisem utegnil dati gor.
Za zimo sem kupil nove gume - Michelin PA4 in moram reči, da sem do sedaj super zadovoljen. Tisti teden okoli novega leta sem bil z alfo okoli Ljubelja in smo se šli malo po nespluženih cestah vozit pa se je vse skupaj odlično obneslo.
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Kako pa je izgledalo to cukanje v 5. in 6. prestavi?
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

Če si zelo odločno pohodil pri manj kot 3000 obratov, je pritisk šel na cca. 1.6 bara potem pa malce nihal za 0.1 bara in se je čutilo, da pospeševanje ni povsem zvezno. Pri nižjih prestavah tega ni bilo, najbolj se je opazilo recimo na avtocesti če sem hotel koga malo hitreje prehitet pa sem imel v 6. prestavi.
Uporabniški avatar
magfire
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 82
Pridružen: Če Avg 14, 2014 7:58 pm
Vozilo: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Kraj: Ljubljana

Kratek update, kilometri so obrnili okroglo številko 80.000. V zadnjem mesecu je bila Alfa na Dunaju in na smučanju v Zillertalu, obe poti brez težav :) vmes je opravila še tehnični pregled.
Je pa pred kratkim začel hecat en sprednji parkirni senzor, če je bilo vlažno sem dobil opozorilo 'Parking assist not available'. Ker na uradnem servisu zanj hočejo malo premoženje, je zadevo uredil WiTBoY, hvala :D

Pa še dve sliki po pranju :)
Ko se bo še malo ogrelo in ko bo čas se imam namen spustiti v poliranje, ima kar nekaj prask od avtopralnic :doubt:

Slika

Slika
Odgovori
  • Informacija