Daleč od tega, da je mrtev. Forum je še vedno v google iskalniku na samem vrhu, ko pride do (tehničnih) vprašanj za Alfa Romeo.
Res pa je, da aktivnost v tej dobi ni več takšna kot pred desetimi leti. Še vedno je pa arhivska sposobnost foruma pred Facebook, Instagram in ostalimi ''instant feed'' socialnimi omrežji.
Pa niti ni take sile, bolj jo muči voznik...ker avto se pelje zelo nevtralno, ne gre cez nos, rit pa tudi ne odnaša...je pa zelo rada na 3eh kolesih.
Bolj kot karkoli drugega se bo moral voznik uvozit, ker trenutno meni zmanjka meje ne avtu...km bo treba nabrat.
Razporeditev teže je 685/348 (66/34), kar skupno znese 1033kg. Ni bmw, je pa kar nekaj bolje je kot original + spera se pozna. Avto + voznik + sovoznica smo bli še vedno pod 1200kg.
No pa dejmo mal updateat...ampak samo za une s pct.
Ta original 155v6 je umes obrnila okroglih 210kkm.
Sem pa dobival ves čas povpraševanja če se avto prodaja, čeprav ni bilo nikjer oglasa. No nekdo je očitno imel dovolj veliko željo po 155v6 da je ponudil dovolj € tako da je romala h novemu lastniku.
Hčerka si je zaželela še zadnjo fotko...ji je blo kar malo hudo ko je šla.
Jst sm avto dal z mešanimi občutki. Po eni strani bi blo najbolše spravit pa pokrit...samo že tako je dovolj avtov doma, pa že nekaj časa sem z enim očesom pogledoval po nečem z nekaj več prtlažnega prostora. Posel s karbonom in plastiko cveti tako da sem rabil neko delovno mulo za prevažanje vsega gor in dol. Na žalost ni Alfa...trenutno nimajo v ponudbi zadeve ki bi zadovoljila moje potrebe po prostoru, karavani ne da nimajo prostora ampak so dokaj neuporabni za nalaganje kakšnih večjih zadev. Tako da je trenutni daily bmw e39 530d touring.
No vmes sem naredil še doživljenjsko napako, pa se poročil. Za to priložnost je bla poklicana stara dama, preizkušnje sem izkoristil do zadnjega, v tem avtu še vedno igra srce.
No zdej je pa že čas za dirkalca a ne?
Avto je bil že lansko leto načeloma vozen, sestavljen samo za pobarvat. No ker smo alfisti dokaj hardcore je avto šel spet narazen.
No na tej sliki je že dokaj nazaj skupaj. Razstavil sem pa zato, ker sem se odločil da preden se pelje, bom zmontiral še špero...pa ker se je ugotovilo da ima ta menjalnik ki je bil gor razpoko na ohišju, sem nabavil še en menjalnik. No zaloga rabljenih menjalnikov je...no ni jo, tko da je bil kar podvig. Pa čeprav so zvoni na menjalnikih identični so še vedno manjše razlike med modeli menjalnikov za različne modele alf...long story short, menjalnik je bil odprt, iz 3eh menjalnikov je ratalo skombinirat 1ega, s pravimi pokrovi, nosilci in špero...2 dnevna nadgradnja je ratal skoraj 14dnevni projekt. No zdaj mamo 156 2.5 V6 menjalnik s špero ki funkcionira in ne pušča.
No potem sem se pa prijavil na Hill climb Hrušica, pa ker sem kar pozno zvedel da sm sprejet, je blo do dirke nekih 10dni, jst sm se pa zapičil da gre avto tja pobarvan. Ja, pa dejmo...žlajfi, žlajfi...
Na pomoč lahko zmeraj računam.
Evo jo...taka bo.
Priznam da nism mel samo otroško pomoč, drugače to nebi šlo nikoli skoz. Šef mi je v službi šel na roko, odstopil prostor v hali da sem lahko avto pobarval in sestavil. Dirka je bila v soboto 11.9.2021...no, 9.9. ob 18h sem spucal pištolo pa nehal z lakiranjem.
No nekih 24h pred dirko sem začel sestavljati. Ko sem končal z barvanjem sm bil kar malo v skrbeh, ko je bil avto v kosih je zgledalo vse skupej zelo rdeče, zgledalo je kot da bo ratala ena velika rdeča kepa z črnimi lučmi. No ko se je začelo sestavljati, je zgledalo zmeraj bolše.
No ko je bil avto skupaj,..ja noro, dobr je ratal. En mini martini detajl, par nalepk "podpornikov"...ob 21h zvečer dan pred dirko smo jo zalaufal da smo vodo preluftal pa vidl če sploh vse drži tekočin. Na srečo vse bp!
Kratka noč...in smo šli...
Dogodek lahko samo pohvalim, zelo dobro organiziran...razen redkih traparij ki so jih po večini počeli tekmovalci je bil vrhunski dan. Nekaj živčnosti pred trening tekom...potem se je pa samo uživalo. Na žalost je v zadnjem teku med vožnjo počakala, ampak to je bil namen te dirke, test voznika in avta. Voznik bo rabil km de se nazaj uvozi. Alfica je pa po menjavi varovalke veselo naprej strašila majhne otroke. Vse ostalo je zdržalo bp.
Kaj rečt...avto je presenetil v pozitivnem smislu. Ne gre ne na nos, niti ne drsi rit po svoje, pelje se zelo nevtralno. Je pa čez ovinke zelo rada na 3eh kolesih. Moči vsaj za hill climb ne manjka...avto kar gre in gre. Malo igranja še z optiko, pa spliter-raven poden-difuzor potem sem pa že s tem avtom tam kjer sem hotel bit...no pol pa še na motroju kaj nrdit...konca ni na vidiku.