No jst se vozim že zadnje pol leta praktično bp. Vmes je bila sam ena nezgoda s cevjo za vodo ki smo jo hitro rešili...starost pač dela svoje.
Čez zimo se je nabralo nekaj malenkosti, nekaj že zamenjanega, nekaj še bo.
-Nova spodnji in zgornji del škatle za zračni filter - ricambi originali
-Novi bočni smerokazi - ricambi originali
-Roke brisalcev od Bravota, kjer se da menjati samo metlice, original se namreč menja celo roko.
-Nekaj novih cevi za vodo - ricambi originali
-Nov levi motorček z vodilom za pomik stekla, stari je zapikal.
-Komplet nov set izpuha, tudi katalizator, razen srednjega lonca (ki trenutno ni dobavljiv, pa je na srečo ta ki je gor edini še v dobrem stanju)...to kar je bilo gor, je v pol leta razpadlo v prafaktorje, pa sej ne da je bil nek inženirski dosežek...u bistvu tko "pošalabajzanega" izpuha še nisem videl.
- Azev 7,5x15 et35 platišča
-Nankang SemiSlick NS2R v original dimenziji 205-50-15
Skoraj nič ni poslikano, par fotk, to je to.
Izpuh pred menjavo:
Na novih platiščih in semislick...tukaj čakam vse komentarje na velikost in izgled.
Vsak naj si misli svoje, avto se pelje 3x boljše in čez sezono bodo take gor. Pika. 17ke ki so bile gor, imajo pa homologirano napačno velikost gum in kot posledica so stolčene vse kolotečne plastike(na srečo imam druge doma) in čohanje povsod kjer je možno, čeprav je širina in et ista kot pri 15"...mogoče se spravim v homologacijo primerne dimenzije ali pa se bodo prodale.
Pa še 2 kar tako, sem selil delavnico in je blo treba iz parafina potegnit ves vozni park...takole zgleda zaprašeno in zaležano 1992 in 2x1994.
Se pa zna zgoditi da bo original 155 V6 res naprodaj, čez sezono vrjetno še ne, na jesen pa mogoče...za ta čas pa še kaj uredim.
lp.
Če je ravno, ni zabavno.