Še mal delal na avtu. Najprej sem odstranil nosilec original ICja:
Potem sem uredil vse cevi za FMIC:
Porihtal sem ventilator, je 2,5 cm manjši premer kot original in zato pride ravno lepo plac. Sem pa odstranil kar nekaj spodnjega dela ohišja in se s tem znebil tistega smotanega vijaka takoj za ohišjem filtra zraka
Vpasal sem še toplotno zaščito kolektorja in turbine:
Potem sm sestavu še odbijač na avto. Meglenke itak ven, ker je maska tako kratka. FL 156ke imajo tu veliko prednost, ker imajo daljši odbijač in meglenke čisto ob strani. Je pa z nekaj rezanja odbijača šlo dokaj lepo gor. Pomenjal sem še olje (motul) in filter.
Aja, tale je pa zate urban
Ker mi nikakor ni blo všeč kako pridejo cevi, ki sem jih dobil v kitu, do sesalnega kolektorja, sem uporabil originalno cev
Potem sva se pa s kolegom zapeljala na testno vožnjo, najprej mal slikc:
Potem pa še dva filmčka med vožnjo:
https://youtu.be/8ATj-7Jj-sk
https://youtu.be/IsWQIO_MNqI
Avto res dobr vleče, stari turbo je moral imete bogi mehanizem vnt lopatic, ker se je čutilo med 2500 in 3000rpm kako regulira. Tukaj je vse lepo zvezno, neobčutno. Mašina vleče med 3k in 4,5k nenormalno bolje, se čuti da ne manjka sape turbini
Na začetku se je slišalo eno pihanje ko sem pospeševal, vendar je v 2min vse skupaj utihnilo.
Izredno vesel, da vse deluje kolikor toliko uredu
Moram še malenkosti porihtat - nova dihtnga na EGRu, ker mi piha mimo ter konektor za MAP morm zmontirat. Potem pa je avto mehansko končan in bo treba se z računalnikom. Tribes, upam da lahko računam nate, te bom še preko ZSja, k bo vse zrihtan
Aja pozabu čist, luči ji tud dobr pašejo