Do pred parimi dnevi nisem imel nikoli težav s ključavnico, tudi sedaj mislim, da gre ključ normalno notri, ni pa tistega "klika" in posledično ne da kontakta.
Xin napisal/-a:Do pred parimi dnevi nisem imel nikoli težav s ključavnico, tudi sedaj mislim, da gre ključ normalno notri, ni pa tistega "klika" in posledično ne da kontakta.
potem imaš res lahko težavo s ključavnico...GORA je imel iste probleme pa smo pol nekak rešl za silo in še vedno dela...
ima 159-ka mogoče kako varovalo, da v primeru prvega neuspelega poizkusa "branja kode s ključa" blokira nadaljno poizkušanje v naslednjih nekaj minutah? Kajti že nekajkrat sem opazil, da ko sem prvič neuspešen pri tem se lahko trudim na 100 načinov pa se ne zgodi nič, ko ga pustim na miru nadaljnih 5 minut pa normalno zalaufa kontakt in potem motor. Lp
Ni varovala... problem je samo v tem da ti sistem ne prebere kode ključa ali pa zaklep volana ne sprosti in je vžig preprečen, dokler se napaka ne odpravi (slab stik ali kaj podobnega).
da nadaljujem predhodno objavo.. Zadeva ki sem jo preizkusil s ključi je res delovala vendar le nekajkrat potem pa nadaljna tema..
Danes sva z mehanikom poizkusila s priklopom na tester, ki pa se ni obrestoval, dodatno smo preverili še crash stikalo. Zmolil sem dodatne tri zdrave marije, se usedel za računalnik in iskal dalje. Hvala tistemu, ki je zadevo reševal na alfaowner.com
Identični simptomi, preizkušal je iste stvari na koncu pa ugotovil isto težavo kot jaz, jeziček za zaklep volana zašteka na polovici, posledično javi da je volan zaklenjen, kar onemogoča kontakt s ključem.
Potrebno je torej izklopiti in odviti ta "steering lock", k sreči sem našel naslednji posnetek.
Na koncu sem vse skupaj razstavil in ročno vklapljal in izklapljal stikalce, ki je v kovinski škatlici, da preverim teorijo v praksi (slike na prvi spletni povezavi).
Zaključek.. Tribes je spet imel prav samo ko bi takrat razumel njegove besede tako kot sedaj