Je tako.
Dober teden nazaj je v 4. prestavi pri tam okoli 3300 obratih pod haubo nekaj zaropotalo in zabliskalo, sledila pa je dimna zavesa. Hitro mi je bilo jasno kaj se je zgodilo, sploh ko sem videl, da je pod avtom kapitalna oljna luža.
Garrettov polžek je odpihal svoje.
Ja, potem pa bodi srečen.
Po krajšem posvetu, dveh telefonskih klicih kasneje mi je čez 3 ure že delala družbo rabljena borg warner z 200 konjskih opelic.
Zakaj rabljena in drugačna turbina ?
Ker mi res ne diši delati samo za avto in plačevati bolane cifre za blesavo turbino, ki po pričevanju marsikaterega mojstra res ni sinonim za dober izdelek. Od tod tudi sledi odgovor zakaj drugačna turbina. borg warner so bojda razred ali dva kvalitetnejše v smislu trpežnosti in pa karakteristik.
Pa še to konkretno sem dobil pri skoraj sosedu za sitne pare
Je pa tako da sta 210 konjska verzija (garrett) in 200 konjska verzija (borg warner) mehansko gledano izmenljivi, le pri cevi za dovod olja je potrebno biti previden, saj sta priključka rahlo drugačna in moraš uporabiti BW verzijo cevi.
Nekaj posegov je potrebnih tudi v mapah, saj je krmiljenje drugačno.
Drugače pa je bil mehanik "silno vesel" tega projekta.
Razdreti je bilo potrebno pol avta zaradi nedostopnosti. Ker je treba celoten sistem razstaviti in očistiti zaradi morebitnih opilkov. Sproti je zamenjal še termostat, ki se je napovedal za menjavo kakšen teden prej. Pa izpušni kolektor je tudi že videl bolj ravne dni, zato je šel na ravnanje, popraviti pa je bilo navoje na glavi, ker je enega od stojnih vijakov potegnilo iz glave.
Pa seveda je stara turbina naredila nekaj škode v njeni okolici, med drugim je bila spodnja cev za zrak hin. Tako da ja, selo veselo
Frišnih slik avta ni, ker trenutno ni v najbolj prezentabilnem stanju