Ko smo že pri sivi barvi na glavi ....
33 P4 in dogodivščine
Ob zadnjem poročanju sem vgradil motor, na splošno sestavil avto, potem pa je sledil manjko bencina in iskre v motorju
Ja, razstavil celotno notranjost, da sem prišel do vse ali večine elektrike ...
Po ene dveh ali treh mesecih razen notranje razsvetljave nisem našel rešitve za večine napak in obupal.
Gospa žena je opazila mojo nesrečo in me začela spodbujati, da nabavim še en kopleten avto, samo za dele. Ideja je zanimiva, ni pa mi dišalo imeti pri hiši še en avto več.
Pa čestitke moji ženi, da je tako potrpežljiva in konstruktivna. Da me spodbuja v nakup še več vozil
Četudi za dele.
Zaradi tega sem se odločil poiskati pomoč. Ne psihiatra ampak avtoelektričarja
In tako je šla od doma ...
(33 in ne žena)
... do majstra, kjer je nato čakala na lepše čase mislim da kar 3 mesece.
Pa se je majster končno loti in reši vse bistvene felerje. Kot je omenil je bila težava v slabih in oksidiranih konektorjih, mislim pa da sem uspel dva para celo zamenjati.
Ampak avto še kr ni hotel kresnit.
Razlog ?
Majster lepo diplomatsko reče, da me čaka en lep projekt menjave .... vztrajnika
33 ima na vztrajniku dva obroča. Eden je za zaganjač, drug pa za vžig. In obroč za zaganjač se je vrtel na vztrajniku. Ja, tudi to se lahko zgodi. Da se vztrajnik razleti.
Oznaka za TDC je bila samo na obroču za vztrajnik, tako da sem v teoriji imel poljubno nastavljiv vžig. Sicer se da poiskati TDC in ponovno nastaviti vžig, še vedno pa bi bila težava z zagonom.
Domnevam namreč, da je bil vztrajnik defekten že ob nakupu avta, saj so bili obrati med verglanjem vedno sumljivo nizkii, sam zaganjač pa je bil brezhiben.
Sledila je demontaža menjalnika in komplet pogona, kar pomeni pol ure manj dela od demontaže komplet pogonskega sklopa
Jap. Veselje
V kleti sem poiskal drug vztrajnik in ga vpasal. Pa spet vpasam cel motorni prostor v neko prebavljivo obliko.
Pokličem majstra mehanika, ki je sestavljal motor, da pride na obisk in to čudo zalaufamo.
Pa verglamo pa opazimo, da je 2. in 3. cilinder narobe priklopil. Pa to rešimo ....
... pa avto prdne
Kratkotrajnemu veselju je sledilo neizmerno razočaranje, jeza, nesreča, dolgi frisi.
Motor sicer je delal. Na začetku na 2 cilindra, pa potem celo na 3. Injektorji so hecali.
Pa izpod tesnila oljnega filtra je cankalo olje ...
Med delovanjem motorja nismo uspeli preslišati neverjetno značilnega klepanja na sesalni odmični pri 1. cilindru. Diagnoza je bila, da nekako je uspel en dročnik zaribat. In da bi bilo smiselno motor demontirati za obdukcijo.
In da bi bila sreča popolna, sem nekako tu vmes namudril, da bi bilo pametno na oljni šipki preveriti kaj se dogaja z oljem.
Daljšega in bolj kislega frisa po mojem v svojih slabih 40 letih še nisem sproduciral ...
Jp, v karterju je bila prav fino sveže zmešana smetana. Se pravi nekje voda prihaja do mest, kjer ji ni mesta
Verjetno ni treba razlagat, da ni bilo neke sreče pri hiši naslednjih nekaj dni ?